eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławpoprawa bezpieczeństwa ruchu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-01

POZYCJA 31440

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: poprawa bezpieczeństwa ruchu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, do kontaktów: inż.Ewa Jankowska, Ewa Matysik, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69, e-mail: zamowienia@wroclaw.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu Rejon we Wrocławiu, inż.Ewa Jankowska, Ewa Matysik, ul.Korfantego 2/4, 53-021 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 336 80 16, fax 071 336 13 45, e-mail: rdk.wroclaw@wroclaw.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: poprawa bezpieczeństwa ruchu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga krajowa nr.8 :1) km 84+957-85+400 m.Łagiewniki 2) km 105+406-105+637 m.Kobierzyce 3) km 110+844-112+100 m.Domasław. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na drodze krajowej nr 8 w podziale na następujące części: Część 1. obejmująca Remont chodnika na odcinku km 84+957- 85+400 m. Łagiewniki Część 2. obejmująca wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni na odcinku w km 105+406 - 105+637 m. Kobierzyce Część 3. obejmująca wzmocnienie istniejacej konstrukcji jezdni na odcinku w km 110+844 - 112+100 m. Domasław 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z pkt 8.2.4 Instrukcji dla Wykonawców. Stanowisko : Kierownik robót 1 Majster budowy 1 2. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu (i środkami transportu)*, wymienionymi w poniższej tabeli. Dla części I Wyszczególnienie Min. liczba jednostek Sprzęt ( podstawowy ) Walec drogowy lekki 1 Zagęszczarka płytowa 1 Środki transportu Samochód ciężarowy 1 Samochód dostawczy 1 Dla części II i III Wyszczególnienie Min. liczba jednostek Sprzęt (podstawowy ) Wytwórnia mas bitumicznych ( WMB) o wydajności min.60Mg/h - ( podać jej lokalizację) 1 Rozkładarka mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską ( nowej generacji) o szerokości min. 5,5m 1 Walec drogowy: lekki, średni, ciężki min.po 1=3 Frezarka drogowa o szer. min 1200mm z możliwością zadania z frezowanej powierzchni założonego pochylenia poprzecznego min.1 Szczotka mechaniczna min.1 Środki transportu Samochody samowyładowcze przystosowane dotransportuj mieszanek mineralno-bitumicznych ( zaopatrzonych w plandeki ) min.3 3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej dla części I i II 1) 3 zadania polegające na remoncie nawierzchni bitumicznych i wykonaniu chodników z kostki betonowej każde o wartości nie mniejszej niż 300 000PLN, oraz dla części III 2) 3 zadania dotyczące odnowy nawierzchni bitumicznych każde o wartości nie mniejszej niż 1,0 mln PLN każde, 4. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót: Oznakowanie poziome, punktowe elementy odblaskowe, oświetlenie Zamawiający nie dopuszcza wykonania przez Podwykonawców innych robót niż wskazane wyżej. DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW 8.1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 7.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. 8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 7.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 8.2.1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatni(e) rok (3 lata) obrotowy(e), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt 7.2.1.1) i pkt 7.2.1.2) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Bilans i rachunek zysków i strat z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym bilansie i rachunku zysków i strat, za ostatni(e) rok (3 lata) obrotowy(e), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt 7.2.1.1) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 8.2.2. Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt 7.2.1.2) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.2.3. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia na czas realizacji robót objętych kontraktem . 8.2.4. *Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (\Potencjał kadrowy\), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w formie i treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 3.2., potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). 8.2.5. *Informację o sprzęcie (i środkach transportu)* będącym w dyspozycji Wykonawcy (\Potencjał techniczny\) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 8.2.6. *Informację o doświadczeniu Wykonawcy (\Doświadczenie zawodowe\), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.4. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania*/ roboty* zostały wykonane należycie. 8.2.7. *Informację na temat Podwykonawców (\Podwykonawcy\), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.5. Podwykonawcy wskazani w Formularzu 3.5. muszą być również wskazani w pkt 8 Formularza Oferty. * Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.5. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, w zakresie kwalifikacji danego Podwykonawcy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: część I: km 84+957-85+400 : remont chodnika wraz ze zjazdami i wejściami na posesję na długości 0,443km część II : km 105+406-105+637 : wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni, remont istniejącego skrzyżowania z ul. Robotniczą, remont elementów odwodnienia na odcinku długości 0,231km część III: km 110+844-112+100 : wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni,wydzielenie lewoskrętów na skrzyzowaniach, remont elementów odwodnienia,remont chodników i zatok autobusowych na odcinku długości 1,256km 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Część I : 3.000,00 zł Część II : 4.000,00 zł Część III:19.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) < średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie \Rachunku zysków i strat\ pozycja \Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów\ lub \Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi\) w wysokości nie mniejszej niż: Część I - 2,0 mln PLN Część II - 5,0 mln PLN Część III- 10 mln PLN 2) < dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż zł PLN : Część I - 200 000 PLN Część II - 200 000PLN Część III- 1 200 000 PLN 3 .< posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jakie będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: kryteriu cena 100% Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.06.2007, godzina 10:00, Generalna Dyrekcja dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu Rejon we Wrocławiu ; 53-021 Wrocław, ul. Korfantego 2/4 pokój nr.10 /świetlica/.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na drodze krajowej nr.8 w km 84+957-85+400 m.Łagiewniki. 1) Krótki opis: remont chodnika. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40, 45.23.32.22. 3) Wielkość lub zakres: remont chodnika wraz ze zjazdami i wejściami na posesję na odcinku o długości 0,443km. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na drodze krajowej nr. 8 w km 105+406-105+637 m.Kobierzyce. 1) Krótki opis: remont istniejącego skrzyżowania oraz wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40, 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: remont istniejącego skrzyżowania oraz wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni na łącznej długości 0,231km. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na drodze krajowej nr.8 km 110+844-112+100 m.Domasław. 1) Krótki opis: wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni,wydzielenie lewoskrętów na skrzyzowaniach, remont elementów odwodnienia,chodników i zatok autobusowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40, 45.23.31.42, 45.23.32.22. 3) Wielkość lub zakres: wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni,wydzielenie lewoskretów na skrzyzowaniach, remont odwodnienia,chodników i zatok autobusowych na odcinku długości 1,256km. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.