eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › usługa całodobowej ochrony obiektów Polskiej Akademii Naukczęść 1 "Pałac Staszica" ul Nowy Świat 72 Warszawa, część 2 budynek ul. Twarda 51/55 Warszawa.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-28

Ogłoszenie nr 314408 - 2016 z dnia 2016-09-28 r.

Warszawa: usługa całodobowej ochrony obiektów Polskiej Akademii Nauk: część 1 "Pałac Staszica" ul Nowy Świat 72 Warszawa, część 2 budynek ul. Twarda 51/55 Warszawa.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 301248


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Akademia Nauk Zakład Działalności Pomocniczej w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 32571300127, ul. ul. Nowy Świat  72, 00330   Warszawa, państwo , woj. mazowieckie, tel. 228 265 087, faks 228 269 765, e-mail

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna PAN

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

usługa całodobowej ochrony obiektów Polskiej Akademii Nauk: część 1 "Pałac Staszica" ul Nowy Świat 72 Warszawa, część 2 budynek ul. Twarda 51/55 Warszawa.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

: I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ I 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia obiektów Polskiej Akademii Nauk, tj. w "Pałacu Staszica" ul. Nowy Świat 72 w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony osób i mienia. 3. Pałac Staszica" Warszawa, ul. Nowy Świat 72 - przedmiotem zamówienia jest ochrona budynku biurowego w którym znajdują się pomieszczenia biurowe, biblioteczne i magazynowe o powierzchni 11 877 m2 usytuowanych na 7 poziomach. Zamawiający zastrzega sobie zwiększenie powierzchni do ochrony. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) stałą ochronę fizyczną osób i mienia, gdzie zadanie to realizowane będzie poprzez zabezpieczenie ochrony fizycznej w ilości: a. w godz. 8oo - 20oo 2 pracowników ochrony, b. w godz. 20oo - 8oo 1 pracownik ochrony, c. w szczególnych przypadkach zamawiający może wystąpić o czasową zmianę ilości pracowników ochrony. 2) Czas realizacji zamówienia- 24 miesięcy od dnia przejęcia służby określonego w umowie lub do wyczerpania kwoty określonej w § 8 ust. 1 Umowy - w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi jako pierwsze. 3) zamontowanie przez Wykonawcę obchodowych czytników, w celu umożliwienia Zamawiającemu kontroli on- line wykonywania obchodów obiektu. 4) stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych w lokalizacji , ul. Nowy Świat 72 w Warszawie. 5) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia co najmniej 6 osobami (grafik dyżurów po stronie Wykonawcy). Wszystkie osoby muszą być osobami niekaranymi, z co najmniej średnim wykształceniem, udokumentowanym co najmniej 3 letnim stażem pracy w ochronie na obiektach biurowych, posiadającymi zdolności fizyczne i psychiczne do wykonywania pracy zmianowej w ochronie, poświadczone aktualnym zaświadczeniem lekarskim, odpowiednio przeszkolonymi w zakresie stosowania przepisów ustawy z dnia 5 czerwca 2014r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1099 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2013r. w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony, podejmowanych wobec osób znajdujących się w granicach chronionych obiektów i obszarów (Dz. U. z 2013r., poz. 1681), posiadającymi zaświadczenia o przeszkoleniu BHP i p.poż., wyposażonymi w: a. jednolite stroje oznaczone w sposób umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację Wykonawcy; b. identyfikatory imienne z aktualnym zdjęciem oraz wpisanym imieniem i nazwiskiem. Osoby przewidziane do organizacji i kierowania pracownikami bezpośredniej ochrony muszą ponad wymagania wskazane wyżej muszą posiadać licencję pracownika ochrony drugiego stopnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia stosownych zaświadczeń dotyczących ww. osób na etapie realizacji umowy. 6) W ramach wykonywanych zadań stałej ochrony fizycznej w Wykonawca jest zobowiązany do: a) Zapewnienie osobom przebywającym na terenie obiektu bezpieczeństwa przez cały okres pobytu na jego terenie. b) Podejmowanie interwencji wobec osób zakłócających pracę lub porządek publiczny w chronionym obiekcie. c) Prowadzenie systematycznych, rejestrowanych obchodów terenu chronionego obiektu w celu stwierdzenia: - czy na terenie obiektu nie znajdują się osoby obce stwarzające w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego a także chronionego mienia, - ochrony pomieszczeń i mienia przed włamaniem, kradzieżą i rabunkiem, - sprawdzenia stanu plomb i zabezpieczeń oraz prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu pomieszczeń przez pracowników. d) Opracowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym szczegółowej Instrukcji ochrony obiektu. e) Informowanie odpowiednich służb i osób wymienionych w Instrukcji ochrony obiektu o zaistniałych zdarzeniach losowych tj. pożarze, awarii sieci wodociągowej, gazowej, elektrycznej itp. f) W przypadku stwierdzenia zaistnienia przestępstwa na terenie chronionego obiektu powiadomienie o tym fakcie organów ścigania . Zabezpieczeniu pozostawionych przez przestępców śladów i dowodów, przed ich zatarciem lub utratą, do czasu przybycia odpowiednich służb. g) Współdziałanie z organami ochrony przeciwpożarowej w przypadku powstania pożaru aż do momentu jego likwidacji. h) zabezpieczenie siedziby PAN przed przedostaniem się na jej teren osób nieupoważnionych; i) kontrolowanie ruchu osobowego (osoby wchodzące i wychodzące) i materiałowego na podstawie przepustek lub list dostarczanych przez odpowiedzialne służby PAN; j) kontrolowanie pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających na teren i z terenu obiektu chronionego; k) kontrolowanie zawartości paczek wynoszonych z siedziby PAN bez prawa odbierania i zatrzymywania w depozycie; l) systematyczne prowadzenia dziennika dyżurów, w którym należy rejestrować m.in. datę i czas objęcia i zdania posterunku, istotne spostrzeżenia (zalecenia) dotyczące bezpieczeństwa osób lub powierzonego mienia; m) dokonywanie wpisu do książki dyżurów: obecności osób posiadających zezwolenie Dyrektora PAN na przebywanie w budynku poza normalnymi godzinami pracy; n) zabezpieczenie mienia PAN przed kradzieżą i ewentualnym rabunkiem oraz dewastacją, natychmiastowe podejmowanie działań mających na celu minimalizację szkód powstałych w wyniku kradzieży, włamania, pożaru, awarii instalacji i urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń losowych. o) podejmowanie czynności zabezpieczających ślady i dowody przestępstw; p) czynne podejmowanie interwencji na wniosek pracowników PAN w tym w szczególności w przypadku zakłócania porządku na terenie siedziby; r) stałe patrolowanie chronionego obiektu; s) dokonywanie obchodu wewnątrz i na zewnątrz obiektu oraz sprawdzanie stanu okratowania, oświetlenia i zamknięć co najmniej raz na trzy godziny; t) sprawdzenie stanu budynków, przejęcia obiektu, wyposażenia, obowiązującej dokumentacji (książka dyżurów, instrukcje, wykazy) przy obejmowaniu dyżuru; u) ścisłą współpracę z Policją i Strażą Miejską i innymi służbami mundurowymi podczas zaprowadzania porządku publicznego w chronionych obiektach i na terenie do nich przylegającym, w przypadku wystąpienia awarii, katastrof, losowych zagrożeń dla bezpieczeństwa osób i mienia, oraz podejmowania stosownych działań, mających na celu minimalizację ewentualnych strat; w) przestrzeganie tajemnicy służbowej w zakresie określonym w Umowie; y) przestrzeganie zasad bhp oraz przepisów p.poż. obowiązujących na terenie obiektu PAN. z) wykonywanie innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektu, zaleconych przez Zamawiającego. 7) Wykonawca zobowiązany jest również wyposażyć punkt dozoru w: a. książkę dyżurów; b. instrukcję współpracy z policją, strażą przeciwpożarową, strażą miejską i innymi służbami mundurowymi; c. instrukcję postępowania pracowników ochrony w przypadku napadu, włamania, pożaru, powodzi, awarii itp. d. harmonogram dyżurów. 8) Wykonawca w okresie wykonywania umowy będzie zobowiązany do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących zamówienie na zasadach opisanych we Wzorze Umowy. 9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w trakcie realizacji dozoru z zastrzeżeniem szkody powstałej z przyczyn pozostających poza kontrolą (siła wyższa) Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest utrzymać opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie ochrony osób i mienia przez cały okres obowiązywania umowy wysokości co najmniej 5 000 000 PLN na wszystkie zdarzenia i 3 000 000 PLN na jedno zdarzenie. Wykonawca zapewni stałą łączność z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy. I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ II 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia obiektów Polskiej Akademii Nauk, tj. budynek "Twarda" ul. Twarda 51/55 w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony osób i mienia. 3. Budynek "Twarda" ul. Twarda 51/55 w Warszawie - przedmiotem zamówienia jest ochrona budynku biurowego w którym znajdują się pomieszczenia biurowe, biblioteczne i magazynowe o powierzchni 7410 m2 usytuowanych na 7 poziomach. Zamawiający zastrzega sobie zwiększenie powierzchni do ochrony. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) stałą ochronę fizyczną osób i mienia, gdzie zadanie to realizowane będzie poprzez zabezpieczenie ochrony fizycznej w ilości: 1 pracownika ochrony przez całą dobę. W szczególnych przypadkach zamawiający może wystąpić o czasowe zwiększenie pracowników ochrony. 2) Czas realizacji zamówienia- - 24 miesięcy od dnia przejęcia służby określonego w umowie lub do wyczerpania kwoty określonej w § 8 ust. 1 Umowy - w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi jako pierwsze. 3) stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych w lokalizacji, budynek "Twarda" ul. Twarda 51/55 w Warszawie. 4) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia co najmniej 3 osobami (grafik dyżurów po stronie Wykonawcy). Wszystkie osoby muszą być osobami niekaranymi, co najmniej 3 letnim udokumentowanym stażem pracy w ochronie na obiektach biurowych, posiadającymi zdolności fizyczne i psychiczne do wykonywania pracy zmianowej w ochronie, poświadczone aktualnym zaświadczeniem lekarskim, odpowiednio przeszkolonymi w zakresie stosowania przepisów ustawy z dnia 5 czerwca 2014r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1099 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2013r. w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony, podejmowanych wobec osób znajdujących się w granicach chronionych obiektów i obszarów (Dz. U. z 2013r., poz. 1681), posiadającymi zaświadczenia o przeszkoleniu BHP i p.poż., wyposażonymi w: c. jednolite stroje oznaczone w sposób umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację Wykonawcy; d. identyfikatory imienne z aktualnym zdjęciem oraz wpisanym imieniem i nazwiskiem. Osoby przewidziane do organizacji i kierowania pracownikami bezpośredniej ochrony musza ponad wymagania wskazane wyżej muszą posiadać licencję pracownika ochrony drugiego stopnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia stosownych zaświadczeń dotyczących ww. osób na etapie realizacji umowy. 6) W ramach wykonywanych zadań stałej ochrony fizycznej w Wykonawca jest zobowiązany do: a) Zapewnienie osobom przebywającym na terenie obiektu bezpieczeństwa przez cały okres pobytu na jego terenie. b) Podejmowanie interwencji wobec osób zakłócających pracę lub porządek publiczny w chronionym obiekcie. c) Prowadzenie systematycznych, rejestrowanych obchodów terenu chronionego obiektu w celu stwierdzenia: - czy na terenie obiektu nie znajdują się osoby obce stwarzające w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego a także chronionego mienia, - ochrony pomieszczeń i mienia przed włamaniem, kradzieżą i rabunkiem, - sprawdzenia stanu plomb i zabezpieczeń oraz prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu pomieszczeń przez pracowników. d) Opracowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym szczegółowej Instrukcji ochrony obiektu. e) Informowanie odpowiednich służb i osób wymienionych w Instrukcji ochrony obiektu o zaistniałych zdarzeniach losowych tj. pożarze, awarii sieci wodociągowej, gazowej, elektrycznej itp. f) W przypadku stwierdzenia zaistnienia przestępstwa na terenie chronionego obiektu powiadomienie o tym fakcie organów ścigania . Zabezpieczeniu pozostawionych przez przestępców śladów i dowodów, przed ich zatarciem lub utratą, do czasu przybycia odpowiednich służb. g) Współdziałanie z organami ochrony przeciwpożarowej w przypadku powstania pożaru aż do momentu jego likwidacji. h) Systematyczne prowadzenia dziennika dyżurów, w którym należy rejestrować m.in. datę i czas objęcia i zdania posterunku, istotne spostrzeżenia (zalecenia) dotyczące bezpieczeństwa osób lub powierzonego mienia; i) Zabezpieczenie mienia PAN przed kradzieżą i ewentualnym rabunkiem oraz dewastacją, natychmiastowe podejmowanie działań mających na celu minimalizację szkód powstałych w wyniku kradzieży, włamania, pożaru, awarii instalacji i urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń losowych. j) Podejmowanie czynności zabezpieczających ślady i dowody przestępstw; k) Czynne podejmowanie interwencji na wniosek pracowników PAN w tym w szczególności w przypadku zakłócania porządku na terenie siedziby; l) Stałe patrolowanie chronionego obiektu; m) Dokonywanie obchodu wewnątrz i na zewnątrz obiektu oraz sprawdzanie stanu okratowania, oświetlenia i zamknięć co najmniej raz na trzy godziny; n) Sprawdzenie stanu budynku, wyposażenia, obowiązującej dokumentacji (książka dyżurów, instrukcje, wykazy) przy obejmowaniu dyżuru; o) Dokonanie przejęcia: obiektu, dokumentacji oraz kluczy; p) Ścisłą współpracę z Policją i Strażą Miejską i innymi służbami mundurowymi podczas zaprowadzania porządku publicznego w chronionych obiektach i na terenie do nich przylegającym, w przypadku wystąpienia awarii, katastrof, losowych zagrożeń dla bezpieczeństwa osób i mienia, oraz podejmowania stosownych działań, mających na celu minimalizację ewentualnych strat; q) Przestrzeganie tajemnicy służbowej w zakresie określonym w Umowie ; r) Przestrzeganie zasad bhp oraz przepisów p.poż. obowiązujących na terenie obiektu PAN. s) Wykonywanie innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektu, zaleconych przez Zamawiającego. 7) Wykonawca zobowiązany jest również wyposażyć punkt dozoru w: a) książkę dyżurów; b) harmonogram dyżurów. 8) Wykonawca w okresie wykonywania umowy będzie zobowiązany do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących zamówienie na zasadach opisanych we Wzorze Umowy. 9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w trakcie realizacji dozoru z zastrzeżeniem szkody powstałej z przyczyn pozostających poza kontrolą (siła wyższa) Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest utrzymać opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie ochrony osób i mienia przez cały okres obowiązywania umowy wysokości co najmniej 5 000 000 PLN na wszystkie zdarzenia i 3 000 000 PLN na jedno zdarzenie. Wykonawca zapewni stałą łączność z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV: 79714000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Pałac Staszica ul. Nowy Świat 72 w Warszawie
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiajacy unieważnił przetarg na podstawie art.93 ust,1 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiajacy mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT213658.54
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: budynek ul. Twarda 51/55 Warszawa
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT142439.02
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Patron Service Sp. z o.o., Solid Security Sp. z o.o., Polpatron Sp. z o.o.,  ,  ul. Postępu 12,  02-676,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 304848
Oferta z najniższą ceną/kosztem 178704Oferta z najwyższą ceną/kosztem 306600
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.