Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Wieruszów: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 314359 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. L. Waryńskiego 15, 98-400 Wieruszów, woj. łódzkie, tel. 062 784 15 53, faks 062 784 11 49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.wieruszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Infokioski - 9 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nieIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2.1)Do udziału w postepowaniu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia,zgodnie z art.24 Ustawy; Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.Sposób dokonywania oceny warunków udziału w postępowaniu będzie odbywał się wg zasady:spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.2)Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty-załącznik nr 2 do SIWZ-należy dołączyć: -oświadczenie Wykonawcy wynikające z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadzcenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -podpisany wzór umowy,stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ -pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych łącznie z ofertą -dokumenty można złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez jedną z osób uprawnionych do reprezentacji wykonawcy z dopiskiem:za zgodność z oryginałem; -dokument sporządzony w języku obcym musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez Wykonawcę;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-pup.powiat-wieruszowski.pl/index.jsp?bipkod=/007/001.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. L.Waryńskieho 15, 98-400 Wieruszów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy,ul.L.Waryńskiego 15,98-400 Wieruszów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI WIERUSZÓW
- "Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej dla Powiatowego Centrum Medycznego Sp. z o.o. Szpital Powiatowy w Wieruszowie"
- Dostawa węgla na potrzeby ogrzewania budynków zajętych przez jednostki budżetowe Powiatu Wieruszowskiego
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa mostu nad rzeką Prosną w ciągu drogi powiatowej nr 4706E w m. Wyszanów
- Remont mostu w Kuźnicy Skakawskiej w ciągu w ciągu drogi powiatowej nr 4705E nad rzeką Niesób
więcej: przetargi WIERUSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego
- Dostawa serwerów, macierzy, UPS-ów, UTM-a, oprogramowania antywirusowego, platformy e-learningowej oraz programu gromadzenia i analizy logów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029- edycja 1 w Żłobku Miejskim w Terespolu, działka ewidencyjna nr 714/17,obręb Terespol, 21-550 Terespol"
- Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego, urządzeń do wsparcia procesów dydaktycznych, wyposażenie gabinetu EEG Biofeedback w Gminie Sułoszowa
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz laptopów
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.