eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa komputerów stacjonarnych (PC) oraz komputerów przenośnych (notebook) na potrzeby tut. Oddziału oraz podległych mu jednostek terenowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-30

Lublin: Dostawa komputerów stacjonarnych (PC) oraz komputerów przenośnych (notebook) na potrzeby tut. Oddziału oraz podległych mu jednostek terenowych
Numer ogłoszenia: 314354 - 2011; data zamieszczenia: 30.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie , ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, faks 081 5349239, 5324467.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów stacjonarnych (PC) oraz komputerów przenośnych (notebook) na potrzeby tut. Oddziału oraz podległych mu jednostek terenowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów stacjonarnych (PC) oraz komputerów przenośnych (notebook) na potrzeby tut. Oddziału oraz podległych mu jednostek terenowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 800 zł (słownie: osiemset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w wyżej wymienionym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, a jedynie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w wyżej wymienionym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, a jedynie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w wyżej wymienionym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, a jedynie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w wyżej wymienionym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, a jedynie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w wyżej wymienionym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, a jedynie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    DOKUMENTY I CERTYFIKATY DOTYCZĄCE OFEROWANEGO TYPU KOMPUTERA PRZENOŚNEGO: A. Certyfikat potwierdzający, że zaoferowany sprzęt komputerowy jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO 900x lub inny dokument potwierdzający odpowiednie stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. B. Deklaracja CE dla oferowanego sprzętu komputerowego lub oświadczenie producenta o posiadaniu certyfikatu CE lub inny dokument potwierdzający odpowiednie stosowanie przez Wykonawcę procedur zgodności CE. C.Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć wydruk ze strony internetowej www.eu-energystar.org lub www.energystar.org oraz adres do odpowiedniego miejsca na stronie internetowej, potwierdzający, że oferowany sprzęt pomyślnie przeszedł wymagane testy i posiada oznaczenie Energy Star. W przypadku, gdy oferowany sprzęt nie jest oznaczony logo Energy Star należy wykazać, że przeszedł on równoważne testy efektywności energetycznej i potwierdzić to stosownym świadectwem. D.Dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt jest kompatybilny z zainstalowanym systemem operacyjnym i posiada certyfikat producenta systemu operacyjnego potwierdzający poprawną współpracę oferowanego komputera z ww. systemem operacyjnym. Certyfikat nie jest konieczny dla systemu preinstalowanego tzw. downgrade-u. E.Oświadczenie producenta lub wykonawcy, że oferowany sprzęt będzie objęty gwarancją w okresie 3 lat. F.Serwis sprzętu komputerowego musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta (wymagany stosowny dokument potwierdzający autoryzację) - wymagane oświadczenie Wykonawcy określające (wskazujące) podmiot realizujący serwis. G.Serwis sprzętu komputerowego musi być realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 900x lub inną równoważną normą jakościową - do oferty należy dołączyć kopię certyfikatu dla podmiotu realizującego serwis. DOKUMENTY I CERTYFIKATY DOTYCZĄCE OFEROWANEGO TYPU KOMPUTERA STACJONARNEGO (PC): A.Certyfikat potwierdzający, że zaoferowany sprzęt komputerowy jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO 900x lub inny dokument potwierdzający odpowiednie stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości (dotyczy jednostki centralnej komputera stacjonarnego i monitora dołączonego do zestawu). B.Deklaracja CE dla oferowanego sprzętu komputerowego (stacja robocza) lub oświadczenie producenta o posiadaniu certyfikatu CE lub inny dokument potwierdzający odpowiednie stosowanie przez Wykonawcę procedur zgodności CE. C.Sprzęt (stacja robocza oraz monitor) musi posiadać oznaczenie Energy Star 5.0. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć wydruk ze strony internetowej www.eu-energystar.org lub www.energystar.org oraz adres do odpowiedniego miejsca na stronie internetowej, potwierdzający, że oferowany sprzęt pomyślnie przeszedł wymagane testy i posiada oznaczenie Energy Star. W przypadku, gdy oferowany sprzęt nie jest oznaczony logo Energy Star należy wykazać, że przeszedł on równoważne testy efektywności energetycznej i potwierdzić to stosownym świadectwem. D.Oświadczenie producenta, że płyta główna jest zaprojektowana i wyprodukowana na zlecenie producenta jednostki centralnej komputera i w trwały sposób oznaczona znakiem firmowym producenta E.Dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt (stacja robocza) jest kompatybilny z zainstalowanym systemem operacyjnym i posiada certyfikat producenta systemu operacyjnego potwierdzający poprawną współpracę oferowanego komputera z ww. systemem operacyjnym. Certyfikat nie jest konieczny dla systemu preinstalowanego tzw. downgrade-u. F.Oświadczenie producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, że oferowany monitor spełnia normy TCO 99, TCO 03 lub TCO 05.-Oświadczenie producenta, lub wykonawcy, że oferowany sprzęt (stacja robocza wraz z monitorem) będzie objęty gwarancją w okresie 3 lat. G.Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku awarii dysków twardych w okresie gwarancji, dyski pozostają u Zamawiającego. H.Serwis sprzętu komputerowego musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta (wymagany stosowny dokument potwierdzający autoryzację) - wymagane oświadczenie Wykonawcy określające (wskazujące) podmiot realizujący serwis. I.Serwis sprzętu komputerowego musi być realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 900x lub inną równoważną normą jakościową - do oferty należy dołączyć kopię certyfikatu dla podmiotu realizującego serwis. J.Wykonawca wyraża zgodę na instalowanie zgodnych dowolnych komponentów komputerowych ( np. kart sieciowych ) w komputerowych jednostkach centralnych oraz przyłączanie dowolnych zgodnych urządzeń peryferyjnych (np. drukarek, skanerów itp.) do jednostek centralnych komputerów w dowolnym segmencie sieci komputerowej przez Zamawiającego w okresie gwarancyjnym bez naruszenia warunków gwarancyjnych. Wymagane jest oświadczenie Wykonawcy.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

A. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. B.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. C. Kopia gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Kopia gwarancji lub poręczenia powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz trwale połączona z ofertą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie na poniższych warunkach: a)w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, b)w przypadku wystąpienia siły wyższej ( tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne) uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Można uzyskać w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na koszt Wykonawcy, bądź pobrać bezpłatnie ze strony: www.gddkia.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, pokój nr 55.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.