eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Całodobowa ochrona osób i mienia oraz sprzątanie posesji Amfiteatru im. Czesława Niemena w Olsztynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-28

Olsztyn: Całodobowa ochrona osób i mienia oraz sprzątanie posesji Amfiteatru im. Czesława Niemena w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 31428 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 522394 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Kultury, ul. Dąbrowszczaków 3, 10-538 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 522 13 50, faks 089 522 13 51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona osób i mienia oraz sprzątanie posesji Amfiteatru im. Czesława Niemena w Olsztynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Całodobowa ochrona osób i mienia oraz sprzątanie posesji Amfiteatru im. Czesława Niemena w Olsztynie przy ul. Zamkowej, obejmuje następujący zakres prac: a) związanych z ochroną osób i mienia: - bezpośrednia ochrona fizyczna obiektu wraz z terenem przyległym oraz częścią przylegającego parkingu w dni robocze, w dni wolne od pracy oraz święta przez 24 godziny na dobę, przez jednego pracownika ochrony fizycznej stałej, - zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się na ww. terenie chronionym, w tym zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i innym osobom w przypadku organizowania imprez w sali kameralnej Amfiteatru, - zapewnienie porządku i spokoju na terenie chronionym, - kontrolę prawidłowości zamknięć magazynów, - włączanie i wygaszanie oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, - otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do obiektu, - nadzór nad systemem alarmowym zainstalowanymi w obiekcie, - wykonywanie odpowiednio częstych obchodów w budynku i na terenie przyległym z kontrolą właściwego zamknięcia pomieszczeń i zabezpieczeń, zamykaniem drzwi, bram i okien, szafek elektrycznych, - zapewnienie kontrolowanego wydawania i przyjmowania kluczy do poszczególnych pomieszczeń Amfiteatru upoważnionym pracownikom, prowadzenie rejestru, powiadamianie o zauważonych nieprawidłowościach, - zabezpieczenie mienia oraz wewnętrzna i zewnętrzna ochrona obiektu przed działaniami przestępczymi, a w szczególności przed kradzieżą, włamaniem, dewastacją, - w przypadku kradzieży, włamania, pożaru i innych zdarzeń losowych niezwłoczne powiadomienie właściwych służb interwencyjnych: Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego oraz Zamawiającego i podjęcie działań zapobiegawczych do chwili ich przybycia, współdziałanie ze służbami i pracownikami, - niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego w razie zauważonych awarii technicznych urządzeń, - uruchamianie procedur alarmowych w przypadku wystąpienia zagrożeń, - w przypadku szczególnego zagrożenia podjęcie interwencji przez grupę interwencyjną, Wykonawca będzie dysponował patrolem interwencyjnym, w składzie co najmniej dwuosobowym, zdolną dotrzeć do Amfiteatru w czasie do 10 minut od momentu zgłoszenia konieczności podjęcia interwencji, - informowanie Zamawiającego o wszystkich spostrzeżeniach mających wpływ na ogólne bezpieczeństwo, - dokumentowanie przebiegu służby, - Wykonawca opracuje niezbędne instrukcje i regulamin służby, b) związanych ze sprzątaniem posesji: - codzienne sprzątanie terenu przyległego do Amfiteatru wraz z częścią przyległego parkingu, zamiatanie, odgarnianie śniegu, usuwanie lodu oraz posypywanie piaskiem ciągów komunikacyjnych, - utrzymanie schodów wejściowych oraz dojścia do schodów w stanie umożliwiającym bezpieczne wejście do obiektu (odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi), - codziennie zbieranie śmieci z terenu posesji, - pielęgnacja zieleni, w tym: - podlewanie terenów zielonych w godzinach rannych przed udostępnieniem obiektu, - koszenie trawy dwa razy w miesiącu, ścięta trawa winna zostać usunięta z terenu posesji na koszt wykonawcy, - pielenie terenów zielonych, - grabienie liści - w miarę potrzeb, - codzienne opróżnianie koszy na śmieci ustawionych na terenie obiektu, - bieżące utrzymanie czystości w pomieszczeniu portierni, - sprzęt oraz materiały niezbędne (w tym: worki na śmieci do kontenerów zewnętrznych, piasek, sól do sypania ciągów komunikacyjnych) do wykonania wyżej wymienionych zadań zabezpiecza Wykonawca. 2) Wykonywania usługi ochrony przy pomocy pracowników ochrony o kwalifikacjach zawodowych zgodnych z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), którzy posiadają licencję pracownika ochrony fizycznej stałej i muszą legitymować się licencją pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia, 3) zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji usługi i w jego okolicy w celu uzyskania informacji dla poprawnego przygotowania oferty, 4) wyposażenia pracowników ochrony w jednolite umundurowanie i identyfikatory. Pracownicy ochrony powinni dbać o estetykę wyglądu zewnętrznego, posiadać wysoką kulturę osobistą, rzetelnie i sumiennie wykonywać pracę, 5) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania w formularzu oferty przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Osób i Mienia D.S.FOKUS Sp. z o.o., ul. Obrazkowa 20A, 03-188 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65314,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69712,96

  • Oferta z najniższą ceną: 68850,97 / Oferta z najwyższą ceną: 129297,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.