Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-15
Lublin: Wykonanie remontu drogi krajowej nr 76 Garwolin-Stoczek Łukowski-Łuków na odc. ul. Warszawskiej w Łukowie.
Numer ogłoszenia: 31425 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu drogi krajowej nr 76 Garwolin-Stoczek Łukowski-Łuków na odc. ul. Warszawskiej w Łukowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu drogi krajowej nr 76 Garwolin-Stoczek Łukowski-Łuków na odc. ul. Warszawskiej w Łukowie od km 75+610 do km 76+997,50. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie polegało na wykonaniu robót w następujących zakresach: 1.Roboty przygotowawcze: a)odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; b)usuniecie drzew i krzewów; c)rozbiórka elementów dróg; 2.Roboty ziemne: a)wykonanie wykopów; 3.Odwodnienie korpusu drogowego: a)czyszczenie urządzeń odwadniających; b)kanalizacja deszczowa; 4.Podbudowy: a)koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem; b)warstwy odsączające i odcinające; c)podbudowa z kruszywa łamanego; d)podbudowa z gruntu stabilizowanego; e)podbudowa z chudego betonu; f)podbudowa z betonu asfaltowego; g)wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno-bitumicznymi; 5.Nawierzchnie: a)nawierzchnia z betonu asfaltowego; b)recykling; c)nawierzchnia z mieszanki grysowo-mastyksowej SMA; d)nawierzchnia z kostki betonowej; 6.Roboty wykończeniowe: a)umocnienie skarp, rowów, ścieków; b)przepusty pod zjazdami; c)ścinanie i uzupełnianie poboczy; 7.Oznakowanie dróg: a)oznakowanie poziome; b)oznakowanie pionowe; c)urządzenia zabezpieczające ruch pieszych; 8.Elementy ulic: a)krawężniki betonowe; b)chodniki z kostki brukowej; c)obrzeża betonowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na cały okres związania ofertą w wysokości: 25 000 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100 )..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający minimalne warunki określone poniżej. 1.Warunki formalne 1.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 1.2.Wymagania określone w pkt 1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Warunki merytoryczne udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko: - kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi oraz należącego do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U . z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami). Przez doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi na danym stanowisku rozumie się pełnienie funkcji kierownika budowy przy realizacji, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 2.2. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy że wykonał - w tym okresie zrealizował (zakończył) przynajmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem (budowa, przebudowa) i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie (np. referencje). 2.3. Potencjał techniczny. Wykonawca musi posiadać lub dysponować w dniu składania ofert w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu i jednostkami transportowymi niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, a w szczególności: a)wytwórnia mas bitumicznych*) o mieszaniu cyklicznym z automatycznym sterowaniem i możliwością dozowania dodatków adhezyjnych o wydajności min. 60 t/h: minimalna ilość - 1 szt. b)rozkładarka/układarka o szerokości roboczej min. 3,5 m z elektronicznym sterowaniem równości układanych warstw - 1 szt. c)walce stalowe gładkie min. 10t.: minimalna ilość - 2 szt. d)walce ogumione o regulowanym ciśnieniu w oponach o ciężarze min. 10 t: minimalna ilość - 2 szt. e)frezarka drogowa - 1 szt. f)skrapiarka - 1 szt. g)szczotka mechaniczna - 1 szt. h)samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym lub termosami do przewozu mieszanek betonu asfaltowego - 2 szt. Dodatkowo Wykonawca musi udokumentować, że posiada lub ma dostęp do laboratorium wyposażonego w sprzęt do badań kontrolnych. Wykonawca nie może korzystać z usług Laboratorium Drogowego w Lublinie przy ul. Olszewskiego 1 A, ponieważ z usług tego Laboratorium będzie korzystał Zamawiający przeprowadzając badania kontrolne. *) Wytwórnia mas bitumicznych, z której dostarczana będzie mieszanka mineralno-asfaltowa i SMA (również mieszanka zakupiona) powinna być zlokalizowana w techno-logicznie uzasadnionej odległości tj. czas transportu od chwili zakończenia załadunku samochodu na wytwórni do rozpoczęcia wbudowywania mieszanki nie powinien przekroczyć 2 godzin, z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania oraz wymaganych właściwości mieszanki. Zamawiający zastrzega sobie prawo praktycznego sprawdzenia w terenie, czy Wykonawca może dostarczać mieszankę mineralno-asfaltową i SMA o właściwych pa¬rametrach jakościowych, z zaproponowanej wytwórni. W przypadku zakupu mieszanki, należy załączyć oświadczenie producenta, potwierdzające gotowość wyprodukowania dla Wykonawcy składającego ofertę, mieszanki mineralno-asfaltowej i SMA, dla potrzeb realizacji niniejszego zamówienia. W tej sytuacji wymóg dotyczący wytwórni musi być również zachowany. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę innego niż podany powyżej sprzętu, pod warunkiem, że będzie on spełniał warunki określone w odpowiedniej SST oraz Wykonawca wykaże, że przy zastosowaniu tego sprzętu możliwe będzie wykonanie tych części zamówienia, na które złożył ofertę, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych. Ocena wyżej wymienionych warunków oparta będzie na kryterium spełnia / nie spełnia warunków. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt 2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków formalnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków merytorycznych, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 2.1.Informację o osobie kierownika budowy (Potencjał kadrowy). Do informacji powinny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumieć należy uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). 2.2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), informacja musi potwierdzać spełnienie warunku. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie np. referencje). 2.3.Wykaz posiadanych przez Wykonawcę lub pozostających w jego dyspozycji (np. w leasingu,na podstawie umowy dzierżawy, umowy najmu, umowy sprzedaży lub w inny sposób) w pełni sprawnych jednostkach sprzętu (Potencjał techniczny). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006 r.). 4. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólna ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 1.1. winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców, b) dokumenty wymienione w pkt 1.2. winny być złożone przez każdego Wykonawcę, c) dokumenty wymienione w pkt 2. winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których wymaga się spełnienia warunku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać w siedzibie tut. Oddziału pokój nr 55, na pisemny wniosek Wykonawcy cena 1 egz. wersji papierowej wynosi 100 zł lub bezpłatnie pobrać ze strony innternetowej www.gddkia.gov.pl...
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin pok. nr 55 (II piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadził roboty minimum 6 dni w tygodniu, od świtu do zmroku oraz ręcznie kierował ruchem w przypadku konieczności wprowadzenia ruchu wahadłowego.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa projektora multimedialnego z zestawem obiektywów, akcesoriów montażowych i opakowań transportowych typu "case" - 2 zadania:
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Naprawa dróg i ulic na terenie Gminy Kleszczewo w 2026 roku
- realizacja Etapu II projektu przebudowy Drogi Krajowej 79 w Jaworznie w ramach projektu "Miasto twarzą go autostrady" - faza 2.
- Remont S-1 odc. Cieszyn - Krasna (P/PT/005).
- Przebudowa Drogi Krajowej nr 88 na odcinku od węzła obwodnicy Gliwic (rejon Cmentarza Centralnego)do węzła Kleszczów z autostradą A-4.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





