eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont pomieszczeń Filii nr 24 i 32 Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-05

Poznań: Remont pomieszczeń Filii nr 24 i 32 Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 314245 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 265863 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Raczyńskich, Pl. Wolności 19, 61-739 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8529868, 8521734, faks 061 8529868.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Filii nr 24 i 32 Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w pomieszczeniach filii bibliotecznych Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu - Filii nr 24 na osiedlu Rzeczypospolitej 101 oraz Filii nr 32 na osiedlu Armii Krajowej 84 . Planowane są prace, montażowo-budowlane i wykończeniowe. Na dokumentację projektową, opisującą szczegółowo zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się załączniki do siwz : - Nr 1 - Filia nr 24 - Przedmiar robót - Nr 2 - Filia nr 24 -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Nr 3 - Filia nr 32 -Przedmiar robót - Nr 4 - Filia nr 32-Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.30 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PH ANN-JUST Anna Karpińśka, ul. Głęboka 5a, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41781,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29924,88

  • Oferta z najniższą ceną: 29924,88 / Oferta z najwyższą ceną: 49160,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.