eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubliniecPrzetarg nieograniczony na dostawę produktów mlecznych i tłuszczy roślinnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-24

Lubliniec: Przetarg nieograniczony na dostawę produktów mlecznych i tłuszczy roślinnych
Numer ogłoszenia: 314188 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Lublińcu , ul. Sobieskiego 6, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 0-34 353-02-81, faks 0-34 353-02-81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny w Lublińcu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę produktów mlecznych i tłuszczy roślinnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa A 1.Mleko w proszku (opakowania do 25 kg) - 370,00 kg 2.Ser topiony kostka 100 g - 500,00 kg 3.Ser żółty - 700,00 kg 4.Serek homogenizowany owocowy pojemnik 150 g - 6400,00 szt 5.Serek homogenizowany naturalny pojemnik 150 g - 650,00 szt 6.Ser twarogowy półtłusty kostka 250 g - 1500,00 kg 7.Serek kanapkowy śmietankowy pojemnik 150g - 45,00 kg 8.Śmietana 18% pojemnik 400 g - 500,00 kg 9.Kefir pojemnik 400 g - 1200,00 kg 10.Jogurt owocowy pojemnik 150 g - 6000,00 szt. Grupa B 1.Olej roślinny (butelki z tworzywa sztucznego o pojemności od 1 litr.- do 5 litr.) - 550,00 l 2.Tłuszcz roślinny (typu margaryna do smarowania pieczywa (kostki zawinięte w papier pergaminowy lub laminowany folią aluminiową od 0,20 do 0,25 kg) - 3800,00 kg.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.40.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Lublińcu ul. Sobieskiego 6 42-700 Lubliniec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Lublińcu ul. Sobieskiego 6 42-700 Lubliniec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przetarg nieograniczony na dostawę produktów mlecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Mleko w proszku (opakowania do 25 kg) - 370,00 kg 2.Ser topiony kostka 100 g - 500,00 kg 3.Ser żółty - 700,00 kg 4.Serek homogenizowany owocowy pojemnik 150 g - 6400,00 szt 5.Serek homogenizowany naturalny pojemnik 150 g - 650,00 szt 6.Ser twarogowy półtłusty kostka 250 g - 1500,00 kg 7.Serek kanapkowy śmietankowy pojemnik 150g - 45,00 kg 8.Śmietana 18% pojemnik 400 g - 500,00 kg 9.Kefir pojemnik 400 g - 1200,00 kg 10.Jogurt owocowy pojemnik 150 g - 6000,00 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przetarg nieograniczony na dostawę tłuszczy roślinnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Olej roślinny (butelki z tworzywa sztucznego o pojemności od 1 litr.- do 5 litr.) - 550,00 l 2.Tłuszcz roślinny (typu margaryna do smarowania pieczywa (kostki zawinięte w papier pergaminowy lub laminowany folią aluminiową od 0.20 do 0,25 kg) - 3800,00 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.