Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-09-27
Og³oszenie nr 314175 - 2016 z dnia 2016-09-27 r.
Kalisz: Budowa kompostowni p³ytowej.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zwi±zek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina", krajowy numer identyfikacyjny
25081047800000, ul.
pl. ¦w. Józefa
5,
62800
Kalisz, woj.
wielkopolskie, pañstwo
, tel.
627 635 650, e-mail
przetargi@czystemiasto.pl, faks
627 635 651.
Adres strony internetowej (URL): www.czystemiasto.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
tak
www.czystemiasto.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.czystemiasto.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zak³ad Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych "Orli Staw", Orli Staw 2, 62-834 Ceków
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa kompostowni p³ytowej.
Numer referencyjny: UA.271.1.13.2016
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia opisany jest za pomoc± "Projektu budowlano - wykonawczego kompostowni p³ytowej na terenie Zak³adu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych "Orli Staw", Orli Staw 2, 62-834 Ceków, dz. ewid. Nr 156/1, obrêb Pra¿uchy Nowe, gm. Ceków, powiat kaliski, województwo wielkopolskie" - stanowi±cego IV czê¶æ SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej: "STWiORB") - stanowi±cej III czê¶æ SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:45000000-7, 44132000-4, 45100000-8, 45111000-8, 45111200-0, 45111230-9, 45111300-1, 45113000-2, 45233220-7, 45233292-2
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, je¿eli zamówienie to by³o przewidziane w og³oszeniu o zamówieniu i bêdzie zgodne z jego przedmiotem oraz ca³kowita warto¶æ zamówienia zosta³a uwzglêdniona przy obliczaniu jego warto¶ci. Warto¶æ zamówieñ uzupe³niaj±cych nie przekroczy 20% warto¶ci zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesi±cach: 6
II.9) Informacje dodatkowe: Do okresu wykonania przedmiotu umowy wskazanego w pkt II.8) powy¿ej nie wlicza siê okresu przypadaj±cego pomiêdzy 15 grudnia a 15 marca ("Okres zimowy"). We wskazanym okresie Wykonawca nie bêdzie móg³ wykonywaæ robót budowlanych, poza pracami niezbêdnymi do nale¿ytego zabezpieczenia terenu budowy i wykonanych uprzednio robót przed niekorzystnym wp³ywem warunków atmosferycznych, tym samym zostanie zawieszony termin wykonania przedmiotu zamówienia. Uwzglêdniaj±c sprzyjaj±ce warunki atmosferyczne i specyfikê wykonywanych robót budowlanych, Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê na wykonanie w Okresie zimowym tak¿e innych prac ni¿ wskazane w zdaniu poprzednim. Zgodê, o której mowa, Zamawiaj±cy wyra¿a na pisemny wniosek Wykonawcy, w którym Wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ zakres robót przewidzianych do wykonania w Okresie zimowym oraz wykazaæ, ¿e rodzaj robót przewidzianych do wykonania mo¿e byæ wykonany przy okre¶lonych warunkach atmosferycznych bez uszczerbku dla jako¶ci i trwa³o¶ci robót.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie dokonuje uszczegó³owienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie dokonuje uszczegó³owienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej za spe³niony, je¿eli:
1) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wyka¿e wykonanie co najmniej jednego zamówienia polegaj±cego na wykonaniu placu o nawierzchni bitumicznej, o powierzchni co najmniej 4 000 m2, obwiedzionego krawê¿nikiem o d³ugo¶ci co najmniej 300 m, o warto¶ci co najmniej 800 000, 00 z³ brutto, które zosta³o wykonane w sposób nale¿yty,
2) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego:
Kierownika budowy posiadaj±cego uprawnienia do nadzorowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ oraz co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe, w tym jako Kierownik budowy przy realizacji co najmniej jednego zadania polegaj±cego na wykonaniu placu o nawierzchni bitumicznej, o powierzchni co najmniej 4 000 m2, obwiedzionego krawê¿nikiem o d³ugo¶ci co najmniej 300 m, o warto¶ci co najmniej 800 000, 00 z³ brutto, które zosta³o wykonane w sposób nale¿yty.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest zobowi±zany przed³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty: 1) Informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2) Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 4) O¶wiadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne; 5) O¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. (w przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia przedmiotowe dokumenty wymagane s± od ka¿dego z tych Wykonawców). 2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powy¿ej: a) w pkt 1.1) sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp - dokument ten powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, b) w pkt 1.2)-3) sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: ?-nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 2. powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia punktu 2. w zakresie terminów stosuje siê odpowiednio. Wykonawca maj±cy siedzibê na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby maj±cej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. 1.1), sk³ada dokument, o którym mowa w 2.a), w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Je¿eli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie tej osoby z³o¿onym przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia punktu 2. w zakresie terminów stosuje siê odpowiednio. UWAGA: dokumentów wskazanych w pkt 1. ppkt 1)-5) wykonawcy bior±cy udzia³ w postêpowaniu nie za³±czaj± do oferty. Zamawiaj±cy wezwie wykonawców, odpowiednio wszystkich lub tego, którego oferta zostanie oceniona najwy¿ej, do z³o¿enia dokumentów wskazanych w pkt 1. ppkt 1)-4) oraz w wyznaczonym terminie dokument o którym mowa w pkt. 12.2 - IDW - I czê¶ci SIWZ - je¿eli dotyczy. Dokument wskazany w pkt 1. ppkt 5) wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowód, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu wykazania spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do IDW - I czê¶ci SIWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany bêdzie ich ³±czny potencja³).
W celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany bêdzie ich ³±czny potencja³).
Ocena spe³niania przedstawionych powy¿ej warunków zostanie dokonana wg formu³y: "spe³nia - nie spe³nia".
UWAGA: dokumentów wskazanych w pkt. III.5.1) Wykonawcy bior±cy udzia³ w postêpowaniu nie za³±czaj± do oferty. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, odpowiednio wszystkich lub tego, którego oferta zostanie oceniona najwy¿ej, do z³o¿enia wskazanych dokumentów w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium. Okres wa¿no¶ci wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.
2. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia przed up³ywem terminu sk³adania ofert wadium w wysoko¶ci: 18 000,00 z³ (s³ownie osiemna¶cie tysiêcy z³otych).
3. Formê wniesienia wadium wybiera Wykonawca spo¶ród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
4. Wadium w pieni±dzu (PLN) nale¿y wnie¶æ przelewem na nastêpuj±cy rachunek Zamawiaj±cego: 86 1020 2212 0000 5302 0280 7360 z dopiskiem: "Wadium, nr sprawy UA.271.1.13.2016".
Do oferty nale¿y do³±czyæ kopiê polecenia przelewu.
5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach ni¿ pieniê¿na orygina³ dowodu ich wniesienia nale¿y w³o¿yæ do koperty z ofert± w osobnej koszulce (nie wpinaæ trwale do oferty). Kserokopiê dowodu wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na nale¿y natomiast trwale wpi±æ do oferty.
6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego. Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcê w dniu sk³adania ofert lub dniu poprzedzaj±cym mo¿e okazaæ siê zbyt pó¼ne.
7. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji, porêczenia, z ich tre¶ci musi jednoznacznie wynikaæ: nazwa zlecaj±cego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±, kwota gwarancji, termin wa¿no¶ci gwarancji, bezwarunkowe i nieodwo³alne zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w przypadku zaistnienia przes³anek o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
8. Kserokopie dowodu wniesienia wadium, np. dowód przelania pieniêdzy na konto Zamawiaj±cego, czy kserokopie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej nale¿y wpi±æ trwale do oferty. Kserokopia ta winna byæ po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê(y) uprawnion±(e) do reprezentowania Wykonawcy.
9. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przes³anek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60 |
Okres rêkojmi za wady | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ istotnych zmian niniejszej umowy w nastêpuj±cych sytuacjach i w nastêpuj±cych zakresach: 1) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy wskazanego w § 2 ust. 3 wzoru umowy bêdzie mo¿liwa: a) w przypadku wyst±pienia, z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy lub takich, których nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ, przerw w realizacji umowy - odpowiednio o okres opó¼nienia spowodowanego dan± przerw±. Przyczynami, o których mowa w zdaniu poprzednim s± w szczególno¶ci: wyj±tkowo niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne, przy czym wyst±pienie tych niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych musi zostaæ odnotowane przez Kierownika budowy w Dzienniku budowy z podaniem warunków atmosferycznych i rodzajem przeszkód oraz potwierdzone przez Inspektora Nadzoru, ?utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane prowadzonymi równolegle przez inne podmioty pracami budowlanymi lub monta¿owymi, ?utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane dzia³aniem si³y wy¿szej pod pojêciem, której rozumie siê w szczególno¶ci: wojny, dzia³ania wojenne, inwazje, terroryzm, rewolucje, powstania, wojny domowe, rozruchy, z wyj±tkiem tych, które s± ograniczone wy³±cznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiaj±cego, zanieczyszczenie i inne podobnie niebezpieczne skutki spowodowane przez substancje toksyczne, z wyj±tkiem tych, które mog± byæ przypisane u¿yciu przez Wykonawcê takich substancji, dzia³ania si³ przyrody, w tym huragany lub powodzie, ogólnokrajowe b±d¼ regionalne spory w przemy¶le lub te¿ spory, które s± czê¶ci± ogólnonarodowej lub regionalnej kampanii, a którym Strona Umowy nie mog³a zapobiec, b) w przypadku dopuszczonego prawem zlecenia robót dodatkowych, je¿eli terminy ich wykonania, rodzaj lub zakres uniemo¿liwiaj± dotrzymanie pierwotnego terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu Umowy - o okres niezbêdny do dokoñczenia robót, c) w przypadku obiektywnej konieczno¶ci zmiany technologii wykonania przedmiotu Umowy, zastosowania rozwi±zañ zamiennych, zastêpczych lub równowa¿nych, które nie mog³y byæ przewidziane przez Zamawiaj±cego pomimo do³o¿enia nale¿ytej staranno¶ci - o czas niezbêdny do wykonania robót w technologii zamiennej, zastêpczej lub równowa¿nej, d) w przypadku natrafienia podczas wykonywania prac przez Wykonawcê na przeszkody w postaci niezinwentaryzowanego mienia, stanowisk lub zabytków archeologicznych i podobnych przeszkód, o ile istnienie tego rodzaju przeszkód nie mog³o byæ przewidziane przez Zamawiaj±cego pomimo do³o¿enia nale¿ytej staranno¶ci - o okres niezbêdny do usuniêcia/obej¶cia wskazanych przeszkód, e) w przypadku wyst±pienia niemo¿liwych do przewidzenia warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienia podziemnych sieci, instalacji, urz±dzeñ lub niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ¶ciany szczelne), Zamawiaj±cy - poprzez przed³u¿enie terminu wykonania przedmiotu umowy o okres niezbêdny do usuniêcia/obej¶cia przeszkód, f) w przypadku przestojów lub opó¼nieñ w wykonywaniu prac przez Wykonawcê bêd±cych nastêpstwem b³êdów w wymaganiach Zamawiaj±cego, jednak¿e z wy³±czeniem b³êdów, jakie do¶wiadczony Wykonawca dok³adaj±c nale¿ytej staranno¶ci powinien wykryæ w trakcie badania wymagañ Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy - o okres, jaki konieczny jest dla wykonania przedmiotu Umowy po wprowadzonych zmianach. g) W przypadkach wskazanych odpowiednio w pkt 2 i 3 poni¿ej, 2) Zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy: a) zmiany technologii wykonania zamówienia na lepsz± (np. nowocze¶niejsz±), po pisemnym zaakceptowaniu jej przez osoby upowa¿nione przez Zamawiaj±cego, b) w przypadku zmiany regulacji prawnych odnosz±cych siê do praw i obowi±zków stron Umowy, wprowadzonych po zawarciu Umowy, wywo³uj±cych niezbêdn± potrzebê zmiany sposobu realizacji Umowy, c) w przypadku, gdy z przyczyn technicznych, które nie mog³y byæ przewidziane przez Zamawiaj±cego pomimo do³o¿enia nale¿ytej staranno¶ci lub które ujawni³y siê podczas wykonywania prac lub gdy jest to korzystne dla interesu publicznego lub interesu Zamawiaj±cego w zakresie w jakim korzy¶æ mo¿e polegaæ na: ?zmianach maj±cych wp³yw na przyspieszenie wykonania, ?zmianach maj±cych wp³yw na obni¿enie kosztu ponoszonego przez Zamawiaj±cego na wykonanie, utrzymanie, lub u¿ytkowanie, ?zmianach maj±cych wp³yw na poprawê sprawno¶ci, wydajno¶ci wykonanych robót dla Zamawiaj±cego, ?zmianach maj±cych wp³yw na poprawê bezpieczeñstwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, ?zmianach maj±cych wp³yw na poprawê bezpieczeñstwa u¿ytkowania, ?zmianach maj±cych wp³yw na poprawê parametrów technicznych, ?zmianach maj±cych wp³yw na poprawê parametrów funkcjonalno-u¿ytkowych, ?aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów, d) odpowiednio w przypadkach wskazanych w pkt 1 powy¿ej. 3) Zmiana wynagrodzenia wskazanego w § 3 ust. 1 wzoru umowy: a) Je¿eli w toku realizacji umowy zajdzie konieczno¶æ przeprowadzenia prac, które nie by³y ujête w SIWZ. Wykonawca nie mo¿e ¿±daæ podwy¿szenia wynagrodzenia, je¿eli wykona³ prace dodatkowe bez uzyskania pisemnej zgody Zamawiaj±cego udzielonej pod rygorem niewa¿no¶ci na pi¶mie, b) W przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy lub rezygnacji z okre¶lonych robót, c) w przypadku zmiany wysoko¶ci obowi±zuj±cej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nast±pi zmiana stawki podatku VAT dla robót objêtych przedmiotem Umowy. W takim przypadku Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, okre¶lonego w § 3 ust. 1 wzoru Umowy, o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku, jednak¿e wy³±cznie co do czê¶ci wynagrodzenia za roboty, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. d) odpowiednio w przypadkach wskazanych w pkt 1 i 2 powy¿ej. 4) Inne dopuszczalne zmiany: a zmiany Kierownika budowy, na zasadach okre¶lonych w § 14 wzoru umowy, b) w przypadku zmiany podwykonawców lub okre¶lonego w ofercie Wykonawcy zakresu podwykonawstwa, w tym w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany warto¶ci lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcê. 2. Wykonawca w ci±gu 5 dni roboczych od dnia zaistnienia jednej z okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do zmiany umowy wskazan± w ust. 1 powy¿ej winien przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu szczegó³owy wniosek o zmianê umowy, zaakceptowany przez Inspektora Nadzoru, uzasadniaj±cy konieczno¶æ wprowadzenia zmian do umowy. 3. Zmiana umowy nastêpuje w drodze zawarcia przez strony aneksu do umowy w formie pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 12/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiaj±cy ¿±da przedstawienia przez wykonawców dokumentów i o¶wiadczeñ wskazanych w pkt III.4) ppkt 1.1)-4) w odniesieniu do podmiotu lub podmiotów, na podstawie zasobów których wykonawca wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu. Dokumenty, o których mowa, Wykonawca przedstawia na wezwanie Zamawiaj±cego.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Przeprowadzenie szkoleñ dla studentów na kierunku kosmetologia
- Kompleksowa organizacja wyjazdu na Ogólnopolsk± Konferencjê Symulacji Medycznej MedSim 2025 w Katowicach
- Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci w budynku Urzêdu Miasta Kalisza przy ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 1a
- Dostawa fabrycznie nowego wózka wid³owego ze ¶ciskiem do bel do Zak³adu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych "Orli Staw"
- "MODERNIZACJA ELEWACJI BUDYNKU, PIWNIC I POMIESZCZEÑ TECHNICZNYCH CKIS ORAZ ILUMINACJA BUDYNKU CENTRUM"
- Zakup sprzêtu i wyposa¿enia specjalistycznego dla Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych z terenu Miasta Kalisza
wiêcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Zamêty nr dzia³ki 81/3
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowo¶ci Nowa Krosnowa
- Przebudowa skrzy¿owania ulic Baczyñskiego i Decowskiego w Kro¶nie"
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na dz. nr ewid. 8040 Blizne- (Skibówka) od km 0+000 do km 0+345 w m. Blizne
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1906E w miejscowo¶ci Dziewuliny
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1158D na odcinku od km 0+040 do km 0+870
wiêcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.