eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZamówienie licencji do stacji fotogrametrycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Poznań: Zamówienie licencji do stacji fotogrametrycznej
Numer ogłoszenia: 314162 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ , ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8271861, faks 061 8271882.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.geopoz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie licencji do stacji fotogrametrycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: IV. Przedmiot zamówienia: Nazwa nadana przez Zamawiającego: Zamówienie licencji do stacji fotogrametrycznej. Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ dysponuje dwoma cyfrowymi stacjami fotogrametrycznymi firmy Intergraph, pracującymi w środowisku MicroStation V8. W chwili obecnej realizowany jest zakup trzeciej stacji fotogrametrycznej firmy Intergraph, która także będzie pracowała w środowisku MicroStation V8. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej licencji programu Bentley MicroStation V.8.5 2004 Edition dla kupowanej stacji fotogrametrycznej oraz dostawa, instalacja i wdrożenie na wszystkich trzech stacjach fotogrametrycznych aplikacji działających w środowisku Bentley MicrioStation V.8.5, wspomagających tworzenie mapy numerycznej z wektoryzacji zdjęć lotniczych w technologii obiektowej według określonej systematyki, w tym instrukcji K-1 wraz z przeprowadzeniem jednodniowych warsztatów dla 3 użytkowników i 2 administratorów. Aplikacja ma współpracować z relacyjną bazą danych Oracle V.11g z z możliwością zapisu i odczytu danych opisowych, jak również pracy w układach lokalnych lub państwowych (65 i 2000) z danymi geometrycznymi przechowywanymi w rozszerzeniu bazy Oracle - Spatial (w formacie SDO_GEOMETRY). Cechy aplikacji: . Pełna konfigurowalność zawartości prowadzonej mapy numerycznej. W konfiguracji określa się: o Definicje obiektów i ich kodów. o Definicje elementów składających się na obiekty i ich symboliki. o Definicje atrybutów opisujących obiekty ich typów oraz używanych list wyboru (słowników), w tym informacje o kodzie Geomap oraz datę stworzenia obiektu. o Narzędzia wywoływane do wektoryzacji poszczególnych elementów, jeżeli używane mają być inne niż standardowe. . Tworzenie zasobu obiektowego, co oznacza grupowanie elementów w obiektów wraz z atrybutami opisowymi. . Wspomaganie wektoryzacji mapy numerycznej poprzez: o Automatyczne ustawienie parametrów symboliki w zależności od wybranego elementu. o Zarządzanie atrybutami opisowymi przypisywanymi do tworzonych obiektów. o Wywoływanie odpowiednich narzędzi do wektoryzacji w zależności od wybranego elementu. o przejmowanie wartości wysokości (współrzędna Z) każdego punktu bezpośrednio podczas procesu digitalizacji, a dla pikiet jawny zapis wartości wysokości w tabeli atrybutów (przejmowana automatycznie) we współpracy z modułem Image Station Stereo Display f-my Intergraph o możliwość zapisu w bazie danych położenia oraz kąta obrotu etykiety obiektu nadawanego w aplikacji MicroStation . Funkcje narzędziowe działające na istniejącym zasobie pozwalające na operacje edycyjne na obiektach takie jak: o Łączenie obiektów. o Rozdzielanie obiektów. o Dołączanie elementów do obiektu. o Usuwanie elementów z obiektu. . Funkcje dotyczące atrybutów opisowych, takie jak: o Wyszukiwanie obiektów według atrybutów o Edycja atrybutów opisowych obiektu. o Zmiana atrybutów wielu obiektów . Funkcje kontroli topologii: o Kontrola spójności symbol <-> zakończenie linii o Kontrola unikalności elementów tekstowych o Kontrola zakończeń elementów liniowych (wolne końce linii) . Automatyczne generowanie obiektów punktowych na podstawie plików tekstowych ze współrzędnymi. . Pobieranie wybranych danych z bazy SPATIAL i wyświetlenie ich w pliku DGN. Wybór danych jest możliwy za pomocą o określenia treści (czyli listy kodów obiektów, które mają zostać pobrane) o określenia przestrzennego (graficznie obszar wewnątrz którego dane mają być pobrane) o określenia warunku na atrybuty obiektów, które mają zostać pobrane. . Zablokowanie wybranych danych do edycji - funkcja działające dokładnie tak jak pobieranie danych, z tym że dane pobrane zostaną zaznaczone jako zablokowane. . Zapisanie danych do bazy SPATIAL: o Jeżeli obiekt już istnieje - jest modyfikowany (o ile jest zablokowany do edycji) o Jeżeli obiekt nie istnieje - jest dodany do bazy SPATIAL o Wybór danych do zapisu za pomocą analogicznego mechanizmu jak podczas pobierania danych. . Usunięcie danych z bazy SPATIAL (o ile obiekt jest zablokowany do edycji). Oferowane oprogramowanie musi ściśle odpowiadać funkcjom, cechom i parametrom określonym przez Zamawiającego jak również posiadać określone właściwości użytkowe, wydajnościowe, funkcjonalne, techniczne. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, pod względem wydajności, cechach użytkowych, funkcjonalnych, technicznych do opisu przedmiotu zamówienia i wskazanych powyżej cech aplikacji. Jeśli Wykonawca zaoferuje równoważny przedmiot zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą: szczegółowy opis oprogramowania równoważnego z podaniem producenta oraz opis parametrów i cech, o których mowa powyżej, zaoferowanego do przedmiotu zamówienia rozwiązania równoważnego (np. instrukcji użytkowania w języku polskim). Przyjmuje się, że jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów, to będzie realizował zamówienie zgodnie z opisem zamieszczonym w opisie przedmiotu zamówienia. CPV: 48624000-8. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.62.40.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VII. Warunki wymagane od Wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne oraz sposób występowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu. 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadanie oświadczenia innego podmiotu o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do realizacji zamówienia, w zakresie: 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy (wyszczególnienie okoliczności w Rozdz. VIII SIWZ). W celu spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych dokumentów pod względem zgodności z postanowieniami ustawy i Specyfikacji istotnych warunków zamówienia w sposób: spełnia - nie spełnia. (Dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie) Ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IX. Wymagane oświadczenia i dokumenty 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 ww. Rozporządzenia - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w pkt 1, lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Oświadczenie dotyczące art. 22 ust. 1 ustawy. 5. Formularz ofertowy. 6. Dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego przedmiotu zamówienia, jeżeli Wykonawca takiż oferuje. 7. (Dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ponadto - zamawiający przed podpisaniem umowy może żądać kopii umowy podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, może załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania może skutkować jawnością całej oferty. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy - Pzp. Tajemnicę przedsiębiorstwa stanowią wyłącznie informacje w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty można złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez jedną z osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy z dopiskiem: za zgodność z oryginałem. Wzory dokumentów, na których można składać ofertę zawarto w SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.geopoz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZGiKM GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, pok. 917, IX piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 10:00, miejsce: ZGiKM GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, pok. 917, IX piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.