eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zorganizowanie i przeprowadzenie dla uczestników Sieci PartnerstwoŚrodowisko dla Rozwoju czterech zagranicznych wizyt studyjnychdo Rumunii w dniach 25-29 września 2016 roku, do Francji w dniach 3-7 października 2016 roku, do Hiszpanii w dniach 16-21 października 2016 roku oraz do Portugalii w dniach 24-27 października 2016 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-27

Ogłoszenie nr 314096 - 2016 z dnia 2016-09-27 r.

Warszawa: Zorganizowanie i przeprowadzenie dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju czterech zagranicznych wizyt studyjnych: do Rumunii w dniach 25-29 września 2016 roku, do Francji w dniach 3-7 października 2016 roku, do Hiszpanii w dniach 16-21 października 2016 roku oraz do Portugalii w dniach 24-27 października 2016 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest finansowany na podstawie projektu nr POPT.02.01.00-00 0002/15 Wsparcie funkcjonowania sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w latach 2015-2017, ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 300373


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 300721


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, krajowy numer identyfikacyjny 141628410, ul. Wawelska  52/54, 00-922  Warszawa, państwo , woj. mazowieckie, tel. +48223692900, faks +48223692120, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.gdos.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zorganizowanie i przeprowadzenie dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju czterech zagranicznych wizyt studyjnych: do Rumunii w dniach 25-29 września 2016 roku, do Francji w dniach 3-7 października 2016 roku, do Hiszpanii w dniach 16-21 października 2016 roku oraz do Portugalii w dniach 24-27 października 2016 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

8/GDOŚ/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) w przypadku Części nr 1: zorganizowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej dla 25 uczestników Sieci "Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju" do Rumunii w dniach 25-29 września 2016 r., w szczególności poprzez: objęcie wszystkich uczestników ubezpieczeniem na czas wizyty studyjnej (KL, OC, NNW, Assistance), zapewnienie i opłacenie połączeń lotniczych w dniu 25 i 29 września 2016 r. (zakup biletu bądź biletów grupowych na przelot pomiędzy Warszawą a Bukaresztem oraz pomiędzy Bukaresztem a Warszawą, zgodnie z zapotrzebowaniem w ściśle określonych terminach wskazanych w Załączniku Nr 1A do SIWZ), zapewnienie wszystkich lokalnych transferów autokarowych w standardzie autokarów do podróży międzynarodowych lub poprzez komunikację miejską wedle lokalnych uwarunkowań, tj. rozpoczynając od momentu przylotu do Bukaresztu, na dostarczeniu grupy na lotnisko kończąc, zapewnienie wyżywienia, zgodnie z programem wizyty studyjnej, rozpoczynając od obiadu lub kolacji w dniu 25 września 2016 r. (zależnie od pory wylotu), kończąc obiadem lub kolacją w dniu 29 września 2016 r. (zależnie od tego czy będzie międzylądowanie), zapewnienie zakwaterowania dla uczestników wizyty studyjnej w hotelach o standardzie przynajmniej trzygwiazdkowym, w pokojach dwu i jednoosobowych, wyposażonych we własny węzeł sanitarny i dostęp do Internetu, zgodnie z zapotrzebowaniem w ściśle określonych terminach wskazanych w Załączniku Nr 1A do SIWZ, zapewnienie tłumacza języka rumuńskiego, zapewnienie programu uzupełniającego związanego z tematyką wizyty studyjnej. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia wersji wegetariańskiej wyżywienia oraz uwzględniającej dietę bezglutenową dla niektórych uczestników wizyty studyjnej; 2) w przypadku Części nr 2: zorganizowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej dla 25 uczestników Sieci "Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju" do Francji w dniach 3-7 października 2016 r., w szczególności poprzez: objęcie wszystkich uczestników ubezpieczeniem na czas wizyty studyjnej (KL, OC, NNW, Assistance), zapewnienie i opłacenie połączeń lotniczych w dniu 3 i 7 października 2016 r. (zakup biletu bądź biletów grupowych na przelot pomiędzy Warszawą a Paryżem oraz pomiędzy Paryżem a Warszawą, zgodnie z zapotrzebowaniem w ściśle określonych terminach wskazanych w Załączniku Nr 1B do SIWZ), zapewnienie wszystkich lokalnych transferów autokarowych w standardzie autokarów do podróży międzynarodowych, tj. rozpoczynając od momentu przylotu do Paryża, na dostarczeniu grupy na lotnisko kończąc, zapewnienie wyżywienia, zgodnie z programem wizyty studyjnej, rozpoczynając od kolacji w dniu 3 października 2016 r., kończąc śniadaniem lub obiadem (w przypadku międzylądowania) w dniu 7 października 2016 r., zapewnienie zakwaterowania dla uczestników wizyty studyjnej w hotelu o standardzie przynajmniej trzygwiazdkowym, w pokojach dwu i jednoosobowych, wyposażonych we własny węzeł sanitarny i dostęp do Internetu, zgodnie z zapotrzebowaniem w ściśle określonych terminach wskazanych w Załączniku Nr 1B do SIWZ, zapewnienie tłumacza/ tłumaczy języka francuskiego, zapewnienie programu uzupełniającego związanego z tematyką wizyty studyjnej. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia wersji wegetariańskiej wyżywienia oraz uwzględniającej dietę bezglutenową dla niektórych uczestników wizyty studyjnej; 3) w przypadku Części nr 3: zorganizowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej dla 25 uczestników Sieci "Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju" do Hiszpanii w dniach 16-21 października 2016 r., w szczególności poprzez: objęcie wszystkich uczestników ubezpieczeniem na czas wizyty studyjnej (KL, OC, NNW, Assistance), zapewnienie i opłacenie połączeń lotniczych w dniu 16 i 21 października 2016 r. (zakup biletu bądź biletów grupowych na przelot pomiędzy Warszawą a Barceloną oraz pomiędzy Madrytem a Warszawą, zgodnie z zapotrzebowaniem w ściśle określonych terminach wskazanych w Załączniku Nr 1C do SIWZ), zapewnienie wszystkich lokalnych transferów autokarowych w standardzie autokarów do podróży międzynarodowych lub poprzez transport kolejowy (dopuszczalny wyłącznie między Barceloną i Madrytem oraz Madrytem i Cuenca), tj. rozpoczynając od momentu przylotu do Barcelony, na dostarczeniu grupy na lotnisko w Madrycie kończąc, zapewnienie wyżywienia, zgodnie z programem wizyty studyjnej, rozpoczynając od obiadu lub kolacji (w zależności od godziny przylotu do Barcelony) w dniu 16 października 2016 r., kończąc śniadaniem w dniu 21 października 2016 r., zapewnienie zakwaterowania dla uczestników wizyty studyjnej w hotelach o standardzie przynajmniej trzygwiazdkowym, w pokojach dwu i jednoosobowych, wyposażonych we własny węzeł sanitarny i dostęp do Internetu, zgodnie z zapotrzebowaniem w ściśle określonych terminach wskazanych w Załączniku Nr 1C do SIWZ, zapewnienie tłumacza języka hiszpańskiego, zapewnienie Programu uzupełniającego związanego z tematyką wizyty studyjnej. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia wersji wegetariańskiej wyżywienia oraz uwzględniającej dietę bezglutenową dla niektórych uczestników wizyty studyjnej; 4) w przypadku Części nr 4: zorganizowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej dla 20 uczestników Sieci "Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju" do Portugalii w dniach 24-27 października 2016 r., w szczególności poprzez: objęcie wszystkich uczestników ubezpieczeniem na czas wizyty studyjnej (KL, OC, NNW, Assistance), zapewnienie i opłacenie połączeń lotniczych w dniu 24 i 27 października 2016 r., (zakup biletu bądź biletów grupowych na przelot pomiędzy Warszawą a Lizboną oraz pomiędzy Lizboną a Warszawą), zgodnie z zapotrzebowaniem w ściśle określonych terminach wskazanych w Załączniku Nr 1D do SIWZ), zapewnienie wszystkich lokalnych transferów autokarowych w standardzie autokarów do podróży międzynarodowych, tj. rozpoczynając od momentu przylotu do Lizbony, na dostarczeniu grupy na lotnisko kończąc, zapewnienie wyżywienia, zgodnie z programem wizyty studyjnej, rozpoczynając od kolacji lub obiadu (w przypadku międzylądowania) w dniu 24 października 2016 r., kończąc śniadaniem lub obiadem (w przypadku międzylądowania) w dniu 27 października 2016 r., zapewnienie zakwaterowania dla uczestników wizyty studyjnej w hotelu o standardzie przynajmniej trzygwiazdkowym, w pokojach dwu i jednoosobowych, wyposażonych we własny węzeł sanitarny i dostęp do Internetu, zgodnie z zapotrzebowaniem w ściśle określonych terminach wskazanych w Załączniku Nr 1D do SIWZ, zapewnienie tłumacza języka portugalskiego, zapewnienie programu uzupełniającego związanego z tematyką wizyty studyjnej. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia wersji wegetariańskiej wyżywienia oraz uwzględniającej dietę bezglutenową dla niektórych uczestników wizyty studyjnej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 63500000-4
Dodatkowe kody CPV: 63000000-9, 63516000-9, 63511000-4, 79540000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: zorganizowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej dla 25 uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju do Francji w dniach 3-7 października 2016 r.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT100900.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert11
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
GM SYNERGY Sp. z o.o. - Sp. k.,  ,  ul. Tuszyńska 67,  95-030,  Rzgów,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 100900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 85000.00Oferta z najwyższą ceną/kosztem 182576.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: zorganizowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej dla 25 uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju do Hiszpanii w dniach 16-21 października 2016 r.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT149000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert11
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Sanetra Ewa Biuro Turystyczne Ewa,  ,  ul. Rynek 22,  34-300,  Żywiec,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 149000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 84000.00Oferta z najwyższą ceną/kosztem 175236.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: zorganizowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej dla 20 uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju do Portugalii w dniach 24-27 października 2016 r.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT84900.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert11
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Sanetra Ewa Biuro Turystyczne Ewa,  ,  ul. Rynek 22,  34-300,  Żywiec,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 84900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69000.00Oferta z najwyższą ceną/kosztem 145000.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.