eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości do 125 tys. euro na dostawę bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych, przeznaczonych dla pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa z okazji Świąt Bożego Narodzenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-05

Poznań: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości do 125 tys. euro na dostawę bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych, przeznaczonych dla pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa z okazji Świąt Bożego Narodzenia
Numer ogłoszenia: 314093 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335008 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 250B, 60-166 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8605911, faks 061 8685884.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości do 125 tys. euro na dostawę bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych, przeznaczonych dla pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa z okazji Świąt Bożego Narodzenia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych, przeznaczonych dla pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa z okazji Świąt Bożego Narodzenia w ilości 235 sztuk wg następującej specyfikacji: Ilość/wartość zasilenia kart w złotych: 1. 214 szt. - 600 zł, 2. 7 szt. - 300 zł, 3. 3 szt. - 500 zł , 4. 2 szt. - 480 zł, 5. 2 szt. - 250 zł, 6. 1 szt. - 550 zł, 7. 1 szt. - 360 zł, 8. 1 szt. - 350 zł, 9. 1 szt. - 200 zł. Łączna wartość zasilenia kart elektronicznych wynosi: 134 920,00 zł (słownie złotych sto trzynaście tysięcy siedemdziesiąt 00/100.) Warunki realizacji przedmiotu zamówienia (zwanego dalej bonami): 1. Zamawiający nie dopuszcza żadnej opłaty transakcyjnej za każdą dokonaną zapłatę przy użyciu karty, obniżającej indywidualny limit karty. 2. Bezpłatne wydanie i aktywacja bonów. 3. Brak opłat serwisowych i indywidualnych ubezpieczeń bonów. 4. Możliwość realizacji bonów w przynajmniej 10 placówkach handlowych i/lub usługowych w każdym mieście powiatowym województwa wielkopolskiego. 5. Termin ważności - 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 6. Dostarczenie bonów do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 7. Ubezpieczenie przesyłki na czas transportu przez Wykonawcę. 8. Dostarczenie bonów w opakowaniach zbiorczych, posegregowanych przez Wykonawcę zgodnie ze specyfikacją z punktu 1. 9. Aktywacja bonów najpóźniej 2 dni robocze po przesłaniu (faksem) do Wykonawcy potwierdzenia odbioru bonów. 10. Możliwość reklamacji w razie stwierdzenia wad ilościowych i jakościowych bonów i bezpłatne uzupełnienie przesyłki lub wymiana na towar wolny od wad w terminie 3 dni od zgłoszenia reklamacji. 11. Zamawiający dopuszcza pobranie opłaty w przypadku wydania na wniosek Zamawiającego/użytkownika duplikatu bonu, zniszczonego albo utraconego z winy użytkownika. 12. Zamawiający nie wymaga możliwości wymiany bonów na gotówkę w bankomatach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.16.30.00 - Karty płatnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sodexo Pass Polska Sp. z o.o., ul. Kłobucka 25, 02-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134920,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 134920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 134920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 134920,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.