Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-10
Puławy: Wykonanie drogi dojazdowej do budynków przy ul. Krańcowej 23 i Cichockiego 12 w Puławach
Numer ogłoszenia: 314050 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Puławach , ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863063, faks 081 8868140.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. - Spółka Gminy Miasto Puławy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie drogi dojazdowej do budynków przy ul. Krańcowej 23 i Cichockiego 12 w Puławach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dojazdowej do budynków przy ul. Krańcowej 23 i Cichockiego 12. Zakres robót obejmuje : 1) wycinkę kolidujących drzew i krzewów 2) rozbiórkę kolidujących chodników, obrzeży i krawężników 3) zabezpieczenie podziemnych sieci zgodnie z warunkami ZUD 4) wykonanie drogi dojazdowej o pow. 432m2 i chodnika o pow. 19,4 m2 zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym opracowanym przez AMD Usługi Budowlane i Projektowe Małgorzata Droń.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 2 000 PLN słownie : dwa tysiące zł. ) . 2. Wadium należy wpłacić lub wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 30.09.2009 r. do godz. 10:45. 3.Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą. W sytuacji gdyby doszło do przedłużenia okresu związania ofertą wadium również winno być przedłużone o odpowiedni okres. Może to mieć miejsce na skutek prośby Zamawiającego skierowanej do Wykonawców przed upływem terminu związania z ofertami. 4.Wadium może być wniesione w jednej z form : - Pieniężnej wpłaconej na rachunek na konto Zamawiającego w banku PKO BP SA O/Puławy Nr : 02 1020 3219 0000 9802 0011 5048 - Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, - Gwarancjach bankowych - Gwarancjach ubezpieczeniowych - Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 42, poz. 275 z 2007)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni poniższe wymagania wynikające z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)dysponuje odpowiednio wykwalifikowanymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w szczególności kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w branży drogowej b)posiada w pełni sprawne jednostki sprzętowe i urządzenia umożliwiające realizację zamówienia, c)wykonał w ostatnich 5 latach co najmniej 3 roboty remontowe podobne do przedmiotu zamówienia (drogi i chodniki o pow. co najmniej 400m2) 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)dostępność środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy potwierdzona przez bank wynosi co najmniej 50 000 zł. b)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000 zł. 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy Prawo Zamówień publicznych. 2.Udzielą na wykonane zamówienia gwarancji na okres 36 m-cy licząc od daty odbioru 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. 4.Jeżeli oferta wykonawców, została wybrana zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia umowy regulującej współprace tych wykonawców. 5.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Oceniając zdolność Wykonawcy do wykonania zamówienia, Zamawiający bierze pod uwagę cechy podmiotowe Wykonawcy. Zamawiający bada, czy nie podlega on wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ustawy , czy też podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek merytorycznych opisanych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 jako podmiot niezdolny do wykonania tego zamówienia, oraz czy nie podlega on wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie przesłanek formalno - prawnych opisanych w pkt. VIII niniejszej SIWZ. 7.Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 8.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni dostarczyć następujące dokumenty : 1.Wypełniony druk oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie artykułu 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załączonym formularzem Oświadczenia.(załącznik nr 2 do SIWZ) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca jest osobą prawną informacja winna dotyczyć wszystkich aktualnych członków władz, wspólników lub partnerów. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -rozliczeniowej , w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 50 000.00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składanie ofert. 9.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000.00 zł. 10.Dowód wniesienia wadium. 11.Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat zgodnie z załączonym formularzem (załącznik nr 3 do SIWZ), dotyczących wykonania robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia np. (wykonanie dróg i chodników), wartości oraz daty i miejsca wykonania - oraz załączenie dokumentów, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. 12.Wykaz osób i podmiotów z uwzględnieniem kierownictwa robót - zgodnie z załączonym formularzem (załącznik nr 4a do SIWZ): , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień kierownika budowy o specjalności drogowej i zaświadczenia o jego wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 13.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 12, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 14.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (załącznik nr 4b do SIWZ) 15.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 14, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 16.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (zgodnie z załącznikiem nr 4c do SIWZ) 17. Wykaz podwykonawców z powierzonym zakresem robót (jeżeli będą uczestniczyć wg załącznika nr 4d do SIWZ). Pozostałe dokumenty jakie należy dołączyć do oferty 18. Wykaz stawek kalkulacyjnych do robót dodatkowych i zamiennych - zgodnie z załączonym formularzem (załącznik nr 5 do SIWZ): 19.Wypełniony formularz cenowy określający cenę oferty ( załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z wypełnionymi kosztorysami ofertowymi; 20. Parafowany projekt umowy (załącznik nr 7 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.pulawy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Puławach
ul. Dęblińska 2
24-100 Puławy, pok. 214.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 10:45, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Puławach ul. Dęblińska 2 24-100 Puławy, pok. 115.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- sukcesywna dostawa rękawic laboratoryjnych w okresie 18 m-cy , znak sprawy DZP-23/146/25
- Odbiór, transport i przetwarzanie odpadów o kodach 19 01 07* oraz 19 01 17* w okresie 24 miesięcy
- DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia miejsca ukrycia w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Puławach.
- Zakup samochodu dostawczego na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Puławach
- Usługa ubezpieczenia Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Puławach
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wewnętrznej na działce o nr ewid. 341 w miejscowości Sufczyce od km 0+000 do km 0+460.
- Budowa drogi o długości ~435 m stanowiącej przedłużenie ul. Letniej od Al. Jana Pawła II do ul. Szyszkowej
- Przebudowa drogi gminnej nr 356022T w miejscowości Oleśnica ul. Wesoła od km 0+000 do km 0+150
- Modernizacja drogi transportu rolnego Mykanów - Stary Cykarzew na działkach ew.nr 984, 1100/2, 1099/2 w miejscowości Stary Cykarzew, gm. Mykanów" część 2 obejmująca działki 1100/2, 1099/2
- Przebudowa drogi gminnej ul. Przedszkolna w Łaskarzewie
- ,,Modernizacja drogi powiatowej nr 1425W Anielin - Skrzany w m. Halinów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





