Ogłoszenie z dnia 2007-06-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: modernizacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Łodzi ul. Krzywickiego 20 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Miasta Łodzi, do kontaktów: Henryk Piotrowski, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384912, fax 042 6384909, e-mail: infrstr@uml.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uml.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi- Wydział Edukacji Oddział Inwestycyjno-Majątkowy Wydziału Edukacji,, Henryk Piotrowski, ul. Kopernika 36, 90-552 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42- 6327656, fax 42 6371124, e-mail: zeas@onet.pl, www.uml.lodz.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Łodzi ul. Krzywickiego 20. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niesłyszących w Łodzi ul. Krzywickiego 20. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remontu sanitariatów i posadzek w pracowniach techniczno plastycznych . Część I . (CPV 45000000-7) Remont zapleczy i natrysków sal gimnastycznych. Część II (CPV 45000000-7) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r., poz. 177); Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz czasu i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (co najmniej 2 robota remontu sanitariatów o wartości minimum 100 000 zł Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Informacja na temat pracowników wykonawcy przewidzianych na kierowników realizacji robót poszczególnych branż objętych niniejszym zamówieniem wraz z kserokopią dokumentów potwierdzającymi posiadanie przez osobę uprawnień do kierowania robotami wymaganych przez ustawę Prawo Budowlane wraz z kserokopią zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remontu sanitariatów i posadzek w pracowniach techniczno plastycznych Remont zapleczy i natrysków sal gimnastycznych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r., poz. 177); Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz czasu i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (co najmniej 2 robota remontu sanitariatów o wartości minimum 100 000 zł Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Informacja na temat pracowników wykonawcy przewidzianych na kierowników realizacji robót poszczególnych branż objętych niniejszym zamówieniem wraz z kserokopią dokumentów potwierdzającymi posiadanie przez osobę uprawnień do kierowania robotami wymaganych przez ustawę Prawo Budowlane wraz z kserokopią zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie załączenie któregokolwiek z wymaganych dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r., poz. 177); Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz czasu i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (co najmniej 2 robota remontu sanitariatów o wartości minimum 100 000 zł Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Informacja na temat pracowników wykonawcy przewidzianych na kierowników realizacji robót poszczególnych branż objętych niniejszym zamówieniem wraz z kserokopią dokumentów potwierdzającymi posiadanie przez osobę uprawnień do kierowania robotami wymaganych przez ustawę Prawo Budowlane wraz z kserokopią zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.06.2007, godzina 11:00, Wydział Edukacji Urzędu Miasta Łodzi, Oddział Inwestycyjno-Majątkowy, 90-552 Łódź, ul. Kopernika 36 pok.10.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Modernizacja budynku SOS-W dla Dz. Niesł.-remont sanitariatów i posadzek w pracowniach techniczno plastycznych. 1) Krótki opis: remont sanitariatów i posadzek w pracowniach techniczno plastycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: remont sanitariatów i posadzek w pracowniach techniczno plastycznych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Modernizacja budynku SOS-W dla Dz. Niesł.\- remont zapleczy i natrysków sal gimnastycznych. 1) Krótki opis: remont zapleczy i natrysków sal gimnastycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: remont zapleczy i natrysków sal gimnastycznych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Organizacja jubileuszowej imprezy integracyjnej dla pracowników ZWiK w 2025 roku
- Dostawa kompaktowego spektrometru absorpcji z termostatem zewnętrznym i zestawem komputerowym dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej
- Wykonanie dok.projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego polegającego na budowie nowej alejki parkowej na skwerze przy ul. Łęczycka / ul. Senatorska 72 w ramach Łódzkiego BO 24/25 ID G155GO
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na remont Chłodni Kominowej na terenie EC1 w Łodzi .
- Montaż infrastruktury podwyższającej stan bezpieczeństwa w 12 jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi w wraz z instalacją systemu kontroli dostępu w podziale na 4 części
- Usługi poligraficzne (druki ulotne, zwarte i wielkoformatowe)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie..(drugie postępowanie)
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze"
- Budowa przyłącza wodociąg. i hydrant. sieci ppoż. dla zabud. zesp. pałacowo-parkowego PAN-DZiK w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5, obr.0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Robota budowlana polegająca na remoncie łazienek na II i III piętrze Segmentu A
- Przebudowa i remont leśniczówki Leśnictwa Bilczew.
- Mieszkania socjalne - budowa lokali wraz z zagospodarowaniem terenu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.