eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa fabrycznie nowych nieużywanych



Ogłoszenie z dnia 2006-06-14

POZYCJA 31401

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa fabrycznie nowych nieużywanych: komputerów stacjonarnych PC, notebooków, monitorów LCD i CRT, drukarek laserowych i atramentowych,serwerów, skanerów, pamięci przenośnych Pen Drive, zasialczy awaryjnych UPS, dysków twardych zewnętrznych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, do kontaktów: Marzenna Żórawska, ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6852065, 8364561, fax 022 6852065, 8364561, e-mail: przetargi@itwl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.itwl.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fabrycznie nowych nieużywanych: komputerów stacjonarnych PC, notebooków, monitorów LCD i CRT, drukarek laserowych i atramentowych,serwerów, skanerów, pamięci przenośnych Pen Drive, zasialczy awaryjnych UPS, dysków twardych zewnętrznych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, 01-494 Warszawa, ul. Księcia Bolesława 6. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych nieużywanych: 36 kpl. komputerów stacjonarnych PC (z rodziny x86, 3GHz, 512 RAM, 120 HDD), 11 kpl. notebooków (z rodziny x86, 1,6GHz, RAM 512MB, 80 HDD, 15,4 TFT) 33 szt. monitorów LCD 17, 9szt. monitorów LCD 19 i 1szt. monitora CRT 21, drukarek laserowych: A4 monochrom - 23szt., A4 monochrom. sieciowych - 3szt., A3 monochrom.- 1szt., A4 wielofunkcyjna -monochrom. - 2szt., i atramentowych: A4 - 7szt., A3 - 2szt.,3 szt. serwerów, skanerów: A4 -5szt., A3 kolor - 3szt., pamięci przenośnych Pen Drive: 1 GB - 40szt., 512 MB - 20szt., 33szt. zasialczy awaryjnych UPS: 5000VA/300W i 3000VA/1950W, 6szt. dysków twardych zewnetrzych 2,5, 120GB, 1szt. drukarki atramentowej wielkoformatowej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oferowany sprzęt musi być wyprodukowany przez producenta posiadającego system zapewnienia jakości zgodny z normami: ISO 9001:2000 oraz z ISO 14001. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kopii dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych warunków, potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Zamawiający wymaga tłumaczenia dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego. 2. Oferowany sprzęt (zgodnie ze wszystkimi pozycjami określonymi załącznika nr 1 do SIWZ) musi spełniać wszystkie wymagania określone ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. Nr 166 poz. 1360), w szczególności muszą spełniać warunki rozporządzenia z dnia 12 marca 2003 r. Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. Nr 49, poz. 414). Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy, że oferowany sprzęt (w całości, a nie tylko komponenty) powyższe wymagania spełnia. 3. W I części zamówienia, oferowany sprzęt wymieniony w zał.1 do SIWZ - Tabela nr 1, poz. 1, 2, musi spełniać wymagania normy: ISO 9296 - głośność do 29 dB, potwierdzona sprawozdaniem. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty cyt. sprawozdania. 4. Oferowane monitory muszą spełniać zalecenia zawarte w pkt. 2.1 załącznika do rozporządzenia z dnia 1 grudnia 1998r. Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973). Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu przez oferowane monitory powyższych wymagań. (W przypadku spełnienia przez monitory ww. wymagań po zastosowaniu dodatkowego wyposażenia, Zamawiający wymaga dostarczenia tego wyposażenia). 5. Oferowana klawiatura musi spełniać zalecenia zawarte w pkt. 3.2 i 3.3 załącznika do rozporządzenia z dnia 1 grudnia 1998r. Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973). Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu przez oferowana klawiaturę powyższych wymagań. 6. Oprogramowanie dostarczone do komputerów stacjonarnych musi być wyrobem licencjonowanym. Zamawiający wymaga pisemnego potwierdzenie (oświadczenia) przez Wykonawcę, że załączone oprogramowanie jest licencjonowane. 7. Oferowane (w Tabeli nr 1 zał. 1 do SIWZ, poz. 1, 2, 4) modele komputerów muszą znajdować się na liście Windows Catalog i posiadać logo \Designed for Microsoft Windows XP\. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty odpowiedniego świadectwa zgodności (wydruk ze strony WWW). Zamawiający wymaga tłumaczenia wydruku na język polski przez tłumacza przysięgłego. 8. Oferowane (w Tabeli nr 1 zał. 1 do SIWZ, poz. 3, 6) modele muszą znajdować się na liście Windows Catalog i posiadać logo \Designed for Microsoft Windows Server 2003\. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty odpowiedniego świadectwa zgodności (wydruk ze strony WWW). Zamawiający wymaga tłumaczenia wydruku na język polski przez tłumacza przysięgłego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 36 kpl. komputerów stacjonarnych PC, 11 kpl. notebooków, 33 szt. monitorów LCD 17, 9szt. monitorów LCD 19 i 1szt. monitora CRT 21, drukarek laserowych: A4 monochrom - 23szt., A4 monochrom. sieciowych - 3szt., A3 monochrom.- 1szt., A4 wielofunkcyjna -monochrom. - 2szt., i atramentowych: A4 - 7szt., A3 - 2szt.,3 szt. serwerów, skanerów: A4 -5szt., A3 kolor - 3szt., pamięci przenośnych Pen Drive: 1 GB - 40szt., 512 MB - 20szt., 33szt. zasialczy awaryjnych UPS, 6szt. dysków twardych zewnetrzych, 1szt. drukarki atramentowej wielkoformatowej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 21

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6 500 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ustawy. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jedno zamówienie o porównywalnym charakterze i wartości co przedmiotowe zamówienie. 3.Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych od Wykonawców warunków na podstawie złożonych w ofercie dokumentów Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych od Wykonawców warunków na podstawie złożonych w ofercie dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja ta musi potwierdzić posiadanie środków lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej sześciocyfrową; 7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw o charakterze i wartości podobnych do przedmiotowego zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat realizacji i odbiorców. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dokumentów potwierdzających, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 3, 4, 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, 3, 4, 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itwl.pl lub siedziba zamawiającego, ITWL, 01-494 Warszawa, ul. Ksiecia Bolesława 6. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2006 godzina 13:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.06.2006, godzina 14:00, Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, 01-494 Warszawa, ul. Księcia Bolesława 6.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.06.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: dostawa komputerów stacjonarnych PC, notebooków, monitorów LCD oraz monitorów CRT, drukarek laserowych, drukarek atramentowych, serwerów, skanerów, pamięci przenośnych Pen Drive, zasilaczy awaryjnych UPS, dysków twardych zewnetrznych. 1) Krótki opis: komputery stacjonarne PC (z rodziny x86, 3Gz, 512 RAM,HDD 120GB) notebooki (z rodziny x86, 1,6 GHz, RAM 512MB, HDD 80 GB, 15,4 TFT) monitorów LCD 17, 19 oraz monitor CRT 21, drukarki laserowe mochrom. A4,A3, wielofunkcyjne, sieciowe drukarek atramentowych A4 i A3, serwery, skanery A4,A3 kolorowy, pamięci przenośne Pen Drive (512MB, 1GB), zasilacze awaryjne UPS 500VA/300W i 3000VA/1950W, Zewnętrzny dysk twardy 2,5, 120GB. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00, 30.21.31.00, 30.23.12.50, 30.26.00.00, 30.23.32.31. 3) Wielkość lub zakres: 36 kpl. komputerów stacjonarnych PC, 11 kpl. notebooków, 42szt. monitorów LCD oraz 1szt. monitora CRT, 29szt. drukarek laserowych, 9szt. drukarek atramentowych, 3szt. serwerów, 8szt. skanerów, 60 szt. pamięci przenośnych Pen Drive, 33szt.zasilaczy awaryjnych UPS, 6szt. dysków twardych zewnętrznych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: drukarka atramentowa wielkoformatowa. 1) Krótki opis: termiczna, atramentowa, jakość druku w kolorze 1200x600dpi, precyzja linii 2%, standardowa pamięć 16MB, typ mediów: arkusze lub papier z roli, prędkość druku w kolorze: 7,9m2/godz., oddzielne zbiorniki z tuszem, rozmiary mediów: arkusze:A4-A0; B4-B0, A-E Rola, od 279 do 1117mm. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.34. 3) Wielkość lub zakres: 1 szt. drukarki atramentowej wielkoformatowej. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.