Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-06-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: meble biurowe - dostawa i montaż Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego w Warszawie, do kontaktów: Ewa Hevelke, Al. Ujazdowskie 45, 00-536 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6290013, fax 022 6290002, e-mail: ehevelke@instytut-teatralny.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.instytut-teatralny.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego, Ewa Hevelke, Al. Ujazdowskie 6, 00-461 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6290013, fax 022 6290002, e-mail: przetargi@instytut-teatralny.pl, www.instytut-teatralny.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego, Ewa Hevelke, Al. Ujazdowskie 6, 00-461 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6290013, fax 022 6290002, e-mail: przetargi@instytut-teatralny.pl, www.instytut-teatralny.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego, Ewa Hevelke, Al. Ujazdowskie 6, 00-461 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6290013, fax 022 6290002, e-mail: przetargi@instytut-teatralny.pl, www.instytut-teatralny.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: państwowa instytucja kultury; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: meble biurowe - dostawa i montaż 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy: Aleje Ujazdowskie 6, 020-461 Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy mebli biurowych oraz kuchennych (wg specyfikacji SIWZ) do nowej siedziby Instytutu Teatralnego w Warszawie (Aleje Ujazdowskie 6, 00-461 Warszawa). Przez dostawę zamawiający rozumie dostarczenie, zmontowanie i zainstalowanie mebli w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Potwierdzeniem spełniania przez oferowane dostawy wymagań zamawiającego będą certyfikaty zgodności z normą EN ISO 9001:2000 oraz zgodności wyrobów z Polskimi Normami, w szczególności z normą PN-92/F-06000/01 (bądź PN-F-06000-1:1998) i z normą PN-92/F-06000/02 (bądź PN-F-06000-2:1998), jak również z normami bezpieczeństwa PN-EN 527-2:2004, PN-EN 1023-2:2002 (bądź PN-EN 14073-2:2005), bądź odpowiadające im certyfikaty europejskie, uzyskane na dotychczas oferowane przez wykonawcę dostawy w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia. Powyższe certyfikaty mogą również potwierdzać, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, pozwalające mu na wykonanie zamówienia, dlatego zostały umieszczone także wśród dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których niezałączenie nie powoduje jednak wykluczenia wykonawcy z postępowania (określone jako ewentualne). Jeżeli natomiast zostaną załączone, to wpływa to na ocenę złożonej oferty zgodnie z kryterium oceny ofert oznaczonym jako "normy i "certyfikaty". Wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty katalogi z opisem oraz ilustracjami wykonywanych przez nich mebli biurowych oraz prezentację mebli na płycie CD, przetworzoną graficznie w formacie JPG bądź PDF, która będzie potwierdzać, że zaoferowane w niniejszym postępowaniu meble spełniają warunki określone w SIWZ w zakresie kształtu, kolorystyki, funkcjonalności zastosowanych rozwiązań itp. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.00.00 - Meble inne niż domowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 17.21.60.00 - Wyroby meblarskie Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.60.00 - Wyroby meblarskie Oryginalny kod CPV: 36.14.60.00 - Meble recepcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.60.00 - Meble recepcyjne Oryginalny kod CPV: 36.14.30.00 - Meble konferencyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.30.00 - Meble konferencyjne Oryginalny kod CPV: 36.13.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane Oryginalny kod CPV: 36.13.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Oryginalny kod CPV: 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli Oryginalny kod CPV: 36.12.23.00 - Meble do przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 39.17.30.00 - Meble do przechowywania Oryginalny kod CPV: 36.12.14.00 - Meble komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.40.00 - Meble komputerowe Oryginalny kod CPV: 36.12.11.00 - Metalowe meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.14.10.00 - Meble metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 17.21.61.00 - Meble tapicerowane Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.61.00 - Meble tapicerowane Oryginalny kod CPV: 36.14.71.00 - Meble z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.14.70.00 - Meble z tworzyw sztucznych i innych Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.14.15.00 - Meble modułowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.13.00 - Meble modułowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro i poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 22.07.2006.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie wymagane. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe: 1) prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia od minimum 3 lat, licząc wstecz od upływu terminu składania ofert, 2) wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat wykonali z należytą starannością minimum 3 dostawy w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, o wartości każdej z nich minimum 60 % wartości ceny ofertowej brutto, 3) znajdują się w sytuacji finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia z dostępnych im środków finansowych, 4) dostarczą wszystkie wymienione w pkt 8) niniejszego ogłoszenia oświadczenia i dokumenty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez wykonawcę dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 6) oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny a także, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 7) oświadczenie zawierające wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, o wartości każdej z nich minimum 60 % wartości ceny ofertowej brutto wraz z referencjami potwierdzającymi, że ich wykonanie zostało zrealizowane z należytą starannością oraz ewentualnie posiadane certyfikaty: zgodności z normą EN ISO 9001:2000 oraz zgodności wyrobów z Polskimi Normami, w szczególności z normą PN-92/F-06000/01 (bądź PN-F-06000-1:1998) i z normą PN-92/F-06000/02 (bądź PN-F-06000-2:1998), jak również z normami bezpieczeństwa PN-EN 527-2:2004, PN-EN 1023-2:2002 (bądź PN-EN 14073-2:2005), bądź odpowiadające im certyfikaty europejskie, uzyskane na dotychczas oferowane przez wykonawcę dostawy w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, 8) oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 9) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena - 40% 2. estetyka i jakość - 40% 3. warunki gwarancji - 10% 4. normy i certyfikaty - 10%. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.instytut-teatralny.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.06.2006, godzina 14:00, Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego, Al. Ujazdowskie 6, 00-461 Warszawa, Dział Księgowości.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.06.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem szafek metalowych do szatni w budynku Wydziału Fizyki i Astronomii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- "Wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Stanisława Staszica, ul. J. Kacperskiej 6b w Żyrardowie, w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury edukacyjnej - Szkoła Podstawowa nr 3 w Żyrardowie."
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
- Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach zadania: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
- CP-24-631/2025 Dostawa i montaż mebli biurowych, socjalnych i bibliotecznych
- Budowa Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego dla Szpitala Powiatowego w Skarżysku - Kamiennej - etap I
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.