eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do jednostek oświatowych na terenie Gminy Moszczenica w okresie styczeń - grudzień 2017 roku (z wyłączeniem lipca i sierpnia) wraz z opieką (osoba inna niż kierowca)



Ogłoszenie z dnia 2017-01-02

Ogłoszenie nr 313 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.

Moszczenica: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do jednostek oświatowych na terenie Gminy Moszczenica w okresie styczeń - grudzień 2017 roku (z wyłączeniem lipca i sierpnia) wraz z opieką (osoba inna niż kierowca)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 359208


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Moszczenica, krajowy numer identyfikacyjny 59064794800000, ul. ul. Kosowska  1, 97310   Moszczenica, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 446 169 570, faks 446 169 625, e-mail Tomasz.Mikulski@moszczenica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.moszczenica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do jednostek oświatowych na terenie Gminy Moszczenica w okresie styczeń - grudzień 2017 roku (z wyłączeniem lipca i sierpnia) wraz z opieką (osoba inna niż kierowca)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do jednostek oświatowych na terenie Gminy Moszczenica w okresie styczeń - grudzień 2017 roku (z wyłączeniem lipca i sierpnia) wraz z opieką (osoba inna niż kierowca)" Wspólny Słownik Zamówień (CPV): - 34980000-0 - bilety przewozowe; - 60112000-6 - usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest: zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do jednostek oświatowych na terenie Gminy Moszczenica w okresie styczeń - grudzień 2017 roku (z wyłączeniem lipca i sierpnia) wraz z opieką (osoba inna niż kierowca). 1. Każda trasa winna być dostosowana do dowozu dzieci do wszystkich szkół podstawowych i gimnazjów, tj.: 1) Szkoła Podstawowa im. św. St. Kostki w Moszczenicy, ul. Dworcowa 9, 2) Gimnazjum im. St. Małachowskiego w Moszczenicy, ul. Piotrkowska 13, 3) Szkoła Podstawowa im. M. Kamprad w Jarostach, ul. Leśna 14, 4) Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Gazomi, Gazomia Stara 29, 5) Szkoła Podstawowa im. J. Korczaka w Babach, ul. Piotrkowska 20, 6) Zespół Szkół w Srocku, ul. Łódzka 5, 7) Szkoła Podstawowa w Rękoraju, Rękoraj 52. 2. Bilety obejmować będą następujące trasy dowozu i odwozu uczniów: TRASA NR 1 Moszczenica - Pomyków - Baby - Kiełczówka - Raciborowice - Baby - Gościmowice Drugie - Moszczenica Uczniów dojeżdżających do Gimnazjum w Moszczenicy - 48 Uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Moszczenicy - 75 Uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Babach - 55 RAZEM - 178 TRASA NR 2 Moszczenica - Kosów - Gajkowice - Gazomia Stara - Psary - Gazomia Nowa - Moszczenica Uczniów dojeżdżających do Gimnazjum w Moszczenicy - 47 Uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Gazomi - 52 Uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Moszczenicy - 74 RAZEM -173 TRASA NR 3 Rękoraj - Sierosław - Srock - Gościmowice Pierwsze - Podolin - Srock Uczniów dojeżdżających do Zespołu Szkół w Srocku - 102 Uczniów dojeżdżających do Szkoły w Rękoraju - 18 RAZEM - 120 TRASA NR 4 Piotrków Tryb. - Raków - Michałów - Jarosty - Moszczenica Uczniów dojeżdżających do Gimnazjum w Moszczenicy - 19 Uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Jarostach - 85 Uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Moszczenicy - 75 RAZEM - 179 UWAGA!!! Na trasie nr 4 przewóz uczniów do szkoły (dowóz) musi być wykonywany przez co najmniej dwa pojazdy. Na każdej trasie dowóz dzieci może rozpocząć się najwcześniej o godzinie 7.00. 3. Planowaną liczbę dzieci dowożonych z poszczególnych miejscowości do szkół przedstawia załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Harmonogram przewozu dzieci: Wstępny harmonogram przewozu dzieci zawiera załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. Ostateczna ilość i kolejność przystanków, rzeczywiste godziny odjazdów, liczba dzieci oraz liczba odwozów zostaną ustalone przez Wykonawcę z dyrektorami szkół. Harmonogram może ulegać zmianie w czasie wykonywania umowy, w szczególności w przypadku zmian w organizacji placówek oświatowych, zmian planu zajęć oraz zmiany wyznaczonych przystanków. 5. Uwagi ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Liczba uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach jest liczbą prognozowaną i może zmieniać się w trakcie realizacji zamówienia. Przewiduje się możliwość zmian ilości dowożonych uczniów o około 10 %. Ponadto od miesiąca września 2017 r. liczba uczniów z poszczególnych miejscowości może ulec zmianie ze względu na zmiany organizacyjne związane z wygaszaniem gimnazjów 2) Dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów odbywać się będzie w godzinach 7.00 - 8.05, odwóz w godzinach 12.30 - 16.00, z tym, że odwóz uczniów Gimnazjum w Moszczenicy powinien być realizowany w poniedziałki, wtorki i czwartki o godzinach 15.00 i 16.00, a w środy i piątki o godzinach 14.00 i 15.00. 3) Na niektórych trasach wystąpi dwukrotny odwóz uczniów. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. 5) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół jak i również w drodze powrotnej. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom dodatkowo tj. poza kierowcą, opiekuna. 6) Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności karnej, cywilnej za działanie lub zaniechanie w związku ze sprawowaną opieką. 7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach lub odpowiednią ilością autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach. 8) Szczegółowa, imienna lista uczniów, dla których zostaną zakupione bilety (w rozbiciu na poszczególne placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez dyrektorów szkół lub osoby przez nich upoważnione przed rozpoczęciem każdego miesiąca. 9) Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie roku 2017 może ulegać zmianie. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów - Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. 10) Organizacja roku szkolnego jest uregulowana Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 ze zm.). 11) Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne. 12) Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy kat. D, ważne badania lekarskie i psychologiczne, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. 13) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym i na podstawie zestawienia miesięcznych biletów imiennych. 14) Pozostałe warunki, jakim ma odpowiadać wykonany przedmiot zamówienia, zawarte są w Polskich Normach lub PN przenoszących normy europejskie, bądź normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 15) Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, rekolekcji, uroczystości szkolnych (choinka, bal gimnazjalny, dzień dziecka itp.), dowozu w niektóre soboty przy odpracowywaniu dni wolnych, dowozu na zawody sportowe oraz konkursy organizowane przez szkoły prowadzone przez Gminę Moszczenica. 16) Przewozy mogą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy "Prawo o ruchu drogowym" i innych przepisach związanych z przewozem osób. 17) Przy dowożeniu uczniów kursami ogólnodostępnymi Wykonawca musi uruchomić w razie potrzeby dodatkowe kursy, aby zapewnić uczniom bezpieczne i higieniczne warunki w czasie przewozu - każdy dowożony uczeń musi mieć zapewnione miejsce siedzące. 18) Ze względu na różne kierunki dojazdu uczniów do szkół oraz różne odległości występujące pomiędzy poszczególnymi miejscowościami, Wykonawca zobowiązany jest do podania jednej uśrednionej ceny biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz). 19) Przewiduje się, że ok. 15 % uczniów będzie korzystać z przewozu tylko w jedną stronę (dowóz lub odwóz) wtedy cena biletu miesięcznego wyniesie 50 % wartości biletu miesięcznego dwustronnego. 6. Obowiązki osoby pełniącej funkcję opiekuna: 1) zapewnienie bezpieczeństwa uczniów w trakcie wsiadania lub wysiadania ze środka transportu oraz w trakcie przejazdu, 2) współpracowanie z kierowcą pojazdu w zakresie bezpieczeństwa przewozu, a mianowicie opiekun: a) w trakcie realizacji przewozu przebywa wewnątrz środka transportu, b) w trakcie wsiadania uczniów, po zatrzymaniu się pojazdu, otwiera przednie drzwi i wychodzi na zewnątrz, c) sprawdza, czy w miejscu wsiadania nie występują jakiekolwiek zagrożenia dla wsiadających, d) nadzoruje wsiadanie uczniów służąc w razie potrzeby pomocą przestrzegając zasady, że w pierwszej kolejności wsiadają uczniowie młodsi, e) sprawdza po wejściu wszystkich uczniów do pojazdu, czy uczniowie zajęli miejsca siedzące, f) sprawdza po zamknięciu drzwi pojazdu, czy zamknięte są drzwi tylne - awaryjne, a następnie przekazuje sygnał kierowcy do kontynuowania jazdy, g) kontroluje na bieżąco w trakcie przejazdu stan ładu i bezpieczeństwa w pojeździe podejmując skuteczną interwencję w razie jego naruszenia. W razie konieczności, w celu zapewnienia bezpieczeństwa, opiekun ma prawo do podjęcia decyzji o zatrzymaniu pojazdu w celu przywrócenia bezpiecznych warunków jazdy. W takim przypadku kierowca zobowiązany jest do zatrzymania pojazdu w najbliższym miejscu niezagrażającym bezpieczeństwu na drodze, h) w trakcie wysiadania uczniów, po zatrzymaniu się pojazdu opiekun otwiera drzwi pojazdu i wychodząc na zewnątrz sprawdza, czy zachowane są warunki bezpiecznego wysiadania, a w szczególności czy poruszające się po drodze pojazdy nie stanowią zagrożenia dla wysiadających oraz służy pomocą uczniom w razie potrzeby, i) po wyjściu uczniów opiekun zajmuje miejsce w pojeździe i daje sygnał kierowcy w celu dalszej jazdy, j) odpowiedzialność i podjęcie obowiązków opiekuna rozpoczyna się z chwilą zatrzymania się środka transportu w pierwszym miejscu zatrzymania rozpoczynającym dowóz uczniów, a kończy się z chwilą opuszczenia pojazdu przez ostatniego ucznia w miejscu zatrzymania kończącym odwóz, k) po opuszczeniu środka transportu przez uczniów, opiekun dokonuje przeglądu wnętrza pojazdu i w przypadku stwierdzenia pozostawienia przez uczniów przedmiotów (np. torba, odzież itp.) przekazuje znalezione przedmioty kierowcy pojazdu, l) w przypadku stwierdzenia istotnego naruszenia przez ucznia(ów) zasad bezpieczeństwa w trakcie przewozu oraz pomimo podjęcia interwencji w celu przywrócenia bezpieczeństwa - nie przyniosła ona oczekiwanych skutków, opiekun powiadamia o tym fakcie dyrektora szkoły, do której uczeń jest dowożony. Opiekun powinien sporządzić notatkę z podaniem imienia i nazwiska ucznia, nazwy szkoły i klasy, do której uczeń uczęszcza, opisać zdarzenie (zachowanie), opisać podjęte przez opiekuna działania i czynności w stosunku do zaistniałej sytuacji. Notatka winna być przekazana do Referatu Edukacji Urzędu Gminy w Moszczenicy, m) w przypadkach szczególnych powiadamia o zaistniałym zdarzeniu policję, wcześniej informuje o tym fakcie dyrektora danej szkoły oraz inspektora ds. oświaty w Referacie Edukacji Urzędu Gminy w Moszczenicy, n) w przypadku przewidywanej możliwości opóźnienia przyjazdu autobusu (np. z powodu trudnych warunków drogowych), a także w razie zaistnienia sytuacji nieprzewidzianej mogącej spowodować opóźnienie, opiekun lub kierowca autobusu zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania o tym dyrektora szkoły, z zastrzeżeniem lit. o, o) w przypadku awarii lub wypadku opiekun zobowiązany jest podejmować wspólnie z kierowcą autobusu działania zmierzające w pierwszej kolejności do zapewnienia bezpieczeństwa uczniom. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać opiekuna z ww. obowiązkami. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę kierowców oraz opiekunów w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) w całym okresie realizacji zamówienia, kiedy takie czynności będą wykonywane. Obowiązek ten dotyczy także zmiany lub zastępstwa osób wykonujących wymienione wyżej czynności. 8. Zamawiający wymaga, aby w ciągu 7 dni od rozpoczęcia realizacji umowy Wykonawca przedłożył Zamawiającemu oświadczenie o spełnianiu wymogu zatrudnienia wyżej wymienionych osób na podstawie umowy o pracę. Oświadczeniem powinno być aktualizowane każdorazowo w przypadku zmian. Oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego powinno zawierać w szczególności: 1) dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie; 2) datę złożenia oświadczenia; 3) wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu; 4) podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy. 9. Zamawiający wymaga, aby każdorazowo, na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 7 czynności w trakcie realizacji zamówienia przedłożył: 1) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 2) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 3) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych 10. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę ww. dokumentów, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę. 11. Za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej na podstawie umowy o pracę Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne, określone we wzorze umowy załączonym do SIWZ (załącznik nr 7). 12. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 13. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 14. Wskazane powyżej obowiązki Wykonawcy w zakresie zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę dotyczą odpowiednio także Podwykonawców. 15. Zamawiający żąda, aby w umowie z Podwykonawcą Wykonawca zawarł odpowiednie postanowienia dotyczące zobowiązania Podwykonawcy do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej i umożliwiające Zamawiającemu kontrolę realizacji tego obowiązku przez Podwykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 34980000-0
Dodatkowe kody CPV: 60112000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT276276.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Piotrkowie Tryb. Sp. z o.o.,  ,  ul. Wolborska 6b,  97-300,  Piotrków Tryb.,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 245700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 245700.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 277095.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.