Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-04
Nowe Miasto Lubawskie: dostawa wyposażenia i mebli medycznych
Numer ogłoszenia: 3139 - 2008; data zamieszczenia: 04.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Nowym Mieście Lubawskim sp. z o.o., ul. Mickiewicza 10, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4742357, 4724100, 4724108, fax 056 4742358.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyposażenia i mebli medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w postępowaniu stanowi dostawa wyposażenia i mebli medycznych w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 grupy w związku z czym zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na poszczególne grupy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne Oryginalny kod CPV: 27.31.30.00 - Wyroby ze stali nierdzewnej Kod CPV wg słownika 2008: 14.62.20.00 - Stal .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 22.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. Ocena spełniania warunków udziału dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego treść znajduje się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. termin realizacji zamówienia - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zoz.nml.w.interia.pl/specyfika.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Mickiewicza 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Nowym Mieście Lubawskim przy ul. Mickiewicza 10, w sekretariacie Dyrektora..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) wózek do przewożenia chorych (4szt.) 2) taboret obrotowy (10szt.) 3) stojak z misą na odpadki (2szt.) 4) stojak do płynów infuzyjnych (5szt.) 5) wózek zabiegowy (2szt.) 6) wózek wielofunkcyjny (2szt.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 27.31.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. termin realizacji zamówienia - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) wózek anestezjologiczny (2szt.) 2) wózek zabiegowy (5szt.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. termin realizacji zamówienia - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) stolik chirurgiczny typu Mayo (2szt.) 2) regał (2szt.) 3) szafka jednodrzwiowa (2szt.) 4) szafa dwudrzwiowa (1szt.) 5) stół roboczy (1szt.) 6) regał (5szt.) 7) stół roboczy dwuszafkowy (1szt.) 8) stół roboczy (2szt.) 9) regał (2szt.) 10) stół roboczy ze zlewem dwukomorowym (1szt.) 11) stół roboczy (2szt.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.31.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. termin realizacji zamówienia - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) wózek wielofunkcyjny do laparoskopu i artroskopu firmy Storz (1szt.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. termin realizacji zamówienia - 30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja i doposażenie Oddziału Chirurgii Ogólnej oraz Zakładu Opieki Ambulatoryjnej w Szpitalu Ogólnym im. dr Witolda Ginela w Grajewie"
- 107-P-24 Sukcesywna dostawa mebli medycznych
- Dostawa łóżek szpitalnych wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi dla Powiatowego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czeladzi
- Dostawa mebli szpitalnych
- wykonanie przebudowy i modernizacji pomieszczeń II i III piętra Pawilonu Wielofunkcyjnego na potrzeby Oddz. Onkologicznego i Oddz. Dziennej Chemioterapii oraz dostawy sprzętu med., technicznego
- "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą konstrukcji dachu budynków mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Kozienicach wraz z zagospodarowaniem terenu".
więcej: Stal »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.