eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › "Przebudowa ulicy Zajęczej w Jarocinie na odcinku od ul. Żerkowskiej do ul. Św. Ducha"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-24

Ogłoszenie nr 31399 - 2017 z dnia 2017-02-24 r.

Jarocin: "Przebudowa ulicy Zajęczej w Jarocinie na odcinku od ul. Żerkowskiej do ul. Św. Ducha"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 2924 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 3029 - 2017, 8822 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin, krajowy numer identyfikacyjny 25085470200000, ul. Al. Niepodległości  10, 63200   Jarocin, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 627 499 500, faks 627 472 225, e-mail zamowienia.publiczne@jarocin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jarocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Nie dotyczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa ulicy Zajęczej w Jarocinie na odcinku od ul. Żerkowskiej do ul. Św. Ducha"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WR - RGK.271.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

5.1. Przedmiot zamówienia dotyczy przebudowy drogi gminnej licząc w osiach ulicy Żerkowskiej i ulicy Św. Ducha na długości 788,00 m. Przebudowa polega na wykonaniu pełnej nośnej konstrukcji jezdni wraz z jednostronnym chodnikiem ze zjazdami na posesje i pola. Przekrój normalny: - szerokość jezdni 5,50 m; - szerokość jednostronnego chodnika 1,50 m; - spadek poprzeczny jezdni i chodnika w kierunku projektowanych ścieków i = 2%; - szerokość pobocza zmienna 0,60 - 2,50 m. Konstrukcja nawierzchni jezdni: ? warstwa grubości 20cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,50 MPa ? warstwa podbudowy dolnej grubości 15cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ? warstwa podbudowy górnej grubości 8cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ? warstwa podbudowy zasadniczej grubości 7 cm z betonu asfaltowego (AC22P) ? warstwa wiążąca grubości 5cm z betonu asfaltowego (AC16W) ? warstwa ścieralna grubości 4cm z betonu asfaltowego (AC11S) Konstrukcja nawierzchni chodnika: * podsypka cementowo-piaskowa 1:4 grubości 5 cm * warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej grubości 6 cm koloru szarego Konstrukcja nawierzchni zjazdów na posesje: * warstwa odsączająca grubości 10 cm z piasku średnioziarnistego ? warstwa podbudowy grubości 15cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ? warstwa podbudowy grubości 8cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ? warstwa grubości 5cm z podsypki cementowo-piaskowej w stosunku 1:4 ? warstwa ścieralna grubości 8cm z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej koloru czerwonego. Obramowanie konstrukcji jezdni stanowi po stronie prawej krawężnik betonowy 15x30 cm, a po stronie lewej krawężnik betonowy najazdowy 15x22 cm ułożony na ławie betonowej z oporem. Chodniki obramowano od strony posesji obrzeżem betonowym 8x30 cm a od strony jezdni obramowanie stanowi krawężnik betonowy 15x30 cm. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z powierzchni jezdni i chodnika odbywać się będzie w sposób grawitacyjny poprzez nadane spadki podłużne i poprzeczne w kierunku projektowanych ścieków przykrawężnikowych po obu stronach jezdni. Ściek przykrawężnikowy o szerokości 20cm wykonany z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4. Dalej wody opadowe będą odbierane przez kanalizację deszczową wybudowaną przez PWIK Sp. z o.o. w Jarocinie. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2 Roboty drogowe. 45.23.24.52-5 Roboty odwadniające. 5.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 5.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja techniczna pn.: "Przebudowa ul. Zajęczej w Jarocinie". 5.6. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Projekt umowy. 5.7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie prace i roboty będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia, z wyłączeniem Kierownika budowy. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Tomie II Projekt umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5.8. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 5.9. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5.10. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45232452-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT151908.95
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "DROBUD" S.A. ,  ,  Ul. Poznańska 71a,  63-200 ,  Jarocin,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1085518.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1085518.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1271245.16
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.