eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczecińskiwykonanie remontu nawierzchni bitumicznej ulicy 11 Listopada w Stargardzie Szczecińskim wraz z częścią chodnika.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Stargard Szczeciński: wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej ulicy 11 Listopada w Stargardzie Szczecińskim wraz z częścią chodnika.
Numer ogłoszenia: 313982 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Stargard Szczeciński , ul. Stefana Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784881, faks 091 5784889.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej ulicy 11 Listopada w Stargardzie Szczecińskim wraz z częścią chodnika..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa przedmiotu zamówienia - remontu nawierzchni bitumicznej ulicy 11 Listopada w Stargardzie Szczecińskim wraz z częścią chodnika. 2. Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z remontem nawierzchni bitumicznej ulicy 11 Listopada od skrzyżowania z ul. Bema na odcinku 600 mb wraz z remontem nawierzchni kamiennej chodnika na odcinku przy Jednostce Wojskowej , a w tym : a) wykonanie niezbędnych pomiarów (niweleta) umożliwiających prawidłowe wyprofilowanie nawierzchni zapewniające właściwe odwodnienie jezdni oraz dowiązanie się do istniejących wjazdów i skrzyżowań; b) regulację istniejącego starego krawężnika, c) częściowe frezowanie istniejącej nawierzchni (niezbędne dla uzyskania prawidłowych spadków w celu odwodnienia jezdni), d) oczyszczenie i skropienie nawierzchni pod warstwę wyrównawczą, e) niezbędna warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno-bitumicznej, f) oczyszczenie i skropienie pod warstwę ścieralną, h) nawierzchnia jezdni, warstwa ścieralna z mieszanki SMA o gr. 4 cm - powierzchnia ok. 5150 m2 i) przełożenie fragmentów istniejących wjazdów, j) przełożenie części nawierzchni chodnika z uzupełnieniem brakujących elementów kamiennych wraz z wymaganą podbudową; k) regulacje studni kanalizacyjnych, l) regulacje studzienek odwadniających. oraz: m) wszelkich robót (prac) koniecznych dla wykonania zamówienia (dzieła) nie wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych (przedmiarze) - zwanych dalej robotami dodatkowymi [art. 630 § 1 Kodeksu Cywilnego]; n) w szczególnych, uzasadnionych przypadkach: robót wykonywanych w sposób zamienny - pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń - od sposobu określonego w opisie przedmiotu zamówienia, których zasadność wykonania w sposób zamienny wynikła w trakcie realizacji zamówienia oraz wynika z korzystnych dla Zamawiającego przesłanek takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych przedmiotu zamówienia, obniżenie kosztów eksploatacyjnych itp., ale i także z uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej. Realizacja powyższych robót, zwanych dalej robotami zamiennymi, nie może mieć na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania 3. Orientacyjna wielkość ilustrująca skalę zamówienia : a) jezdnia o długości 600 mb o szer. od 7m-10m, powierzchnia ok. 5150 m2, b) chodnik o długości 200 mb o szerokości 2,6m, c) stan istniejący; nawierzchnia bitumiczna w bardzo złym stanie ( nierówności wgłębienia, nawierzchnia niejednolita). 4. Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót oraz plansza poglądowa - wraz ze specyfikacją do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego - Zamawiający nie dysponuje dokumentacją projektową realizowanego remontu Szczegółowe wymagania określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski/zamówienia publiczne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; potwierdzeniem spełniania powyższych warunków są następujące dokumenty: a) oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zawarte w załączniku nr 2), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dysponują i wykażą osobę która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą właściwe uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności drogowej oraz trzyletnie doświadczenie w tym zakresie. Potwierdzeniem tego warunku będzie przedłożenie dokumentu stwierdzającego posiadanie żądanych uprawnień oraz życiorys zawodowy. 3) wykażą zrealizowanie (zakończenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej dwóch robót drogowych o wartości nie mniejszej niż 700 000 zł brutto każda, w ramach których wykonano nawierzchnie mineralno-bitumiczne o powierzchni min. 4000 m2 - w każdej z robót. Potwierdzeniem tego warunku będzie przedłożenie wykazu zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat robót potwierdzających spełnienie powyższego warunku z podaniem ich zakresu, miejsca, daty i szacunkowej wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, oświadczenia poprzednich zleceniodawców, dokumenty odbiorowe itp.). Szczegółowe wymagania określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski/zamówienia publiczne Ocena spełnienia wymaganych warunków określonych w specyfikacji iwz będzie dokonywana przez Zamawiającego na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA PRZETARGOWA (wzór formularza ofertowego określa zał. nr 1) 2. OŚWIADCZENIE zgodnie z załącznikiem nr 2. 3. Kosztorys ofertowy - wypełnione przedmiary robót (kosztorysy ślepe) [ patrz też instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej wg załącznika nr 4]. 4. Podstawowe informacje o firmie, a w nich m.in.: ile lat firma istnieje; profil i skala działalności, osiągnięcia itp.; - [dokument nie obowiązkowy] 5. Wykaz części zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, które Wykonawca powierzy podwykonawcom - w formie oświadczenia. 6. Imię i nazwisko osoby która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającej zgodnie z ustawą Prawo Budowlane właściwe uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami drogowymi. Należy przedłożyć dokument stwierdzający posiadanie żądanych uprawnień budowlanych oraz życiorys zawodowy wykazujący min. trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykazanie zrealizowania (zakończenia) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (zamieszczeniem ogłoszenia w Biuletynie zamówień Publicznych), co najmniej dwóch robót drogowych o wartości nie mniejszej niż 700 000 zł brutto każda, w ramach których wykonano nawierzchnie mineralno-bitumiczne o powierzchni min. 4000 m2 - w każdej z robót. Potwierdzeniem tego warunku będzie przedłożenie wykazu zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat robót potwierdzających spełnienie powyższego warunku z podaniem ich zakresu, miejsca, daty i szacunkowej wartości (wg załącznika nr 3) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, oświadczenia poprzednich zleceniodawców. Jeżeli dokumenty referencyjne (lub oświadczenia) poprzednich zleceniodawców nie określają wartości robót lub ich zakresu należy dodatkowo przedłożyć inne dokumenty z których wynikać będzie wartość i zakres zamówienia (np. wyciąg z umowy, protokół odbioru itp.) 9. Każda strona oferty winna być ponumerowana i podpisana [Parafowaniu i numerowaniu podlegają jedynie strony zawierające treść]. Należy załączyć oświadczenie, że oferta zawiera ponumerowanych stron ...... Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych i podejmowania zobowiązań w imieniu przedsiębiorstwa (zgodnie z odpisem potwierdzającym zarejestrowanie działalności gospodarczej ). Wykonawca winien ustosunkować się do wszystkich powyższych wymagań (z zastrzeżeniem pkt. 4). Szczegółowe informacje określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski/zamówienia publiczne..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stargard.pl Informator miejski/zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pobranie ze strony www.stargard.pl Informator miejski/zamówienia publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 10:00, miejsce: kancelaria ogólna Urzędu Miejskiego ul. Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard Szczeciński.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.