eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Utrzymanie czystosci i przyległych chodników administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 30.01.2014r. do 31.03.2014r.



Ogłoszenie z dnia 2014-02-17

Grudziądz: Utrzymanie czystosci i przyległych chodników administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 30.01.2014r. do 31.03.2014r.
Numer ogłoszenia: 31397 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu, ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystosci i przyległych chodników administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 30.01.2014r. do 31.03.2014r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Utrzymanie porządku i czystości w budynkach administrowanych przez Zamawiającego objętych w BOM Nr 1, 2, 3 polega na: a) codzienne ( od poniedziałku do piątku) sprzątanie niezabudowanych części nieruchomości (chodniki, zieleńce, pozostałe tereny) b) utrzymanie czystości w częściach obiektów budowlanych przeznaczonych do wspólnego użytkowania (piwnice, strychy, podesty i wnęki parterów klatek schodowych, pralnie).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Utrzymanie czystosci posesji i przyległych chodników administrowanych przez BOM Nr 1 w Grudziądzu w okresie od 30.01.2014r. do 31.03.2014r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DOMPOL P.W Spółka z o.o., ul. Hallera 17/19, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31001,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33564,90

  • Oferta z najniższą ceną: 33564,90 / Oferta z najwyższą ceną: 33564,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Utrzymanie porządku i czystości w budynkach i przyległych posesjach administrowanych przez BOM Nr 2 w Grudziadzu w okresie od 10.02.2014 do 31.03.2014r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STONES DESING s.c. Anna Griesa i Aleksander Szczawiński, ul. Zawilcowa 25, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15982,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14078,78

  • Oferta z najniższą ceną: 14078,78 / Oferta z najwyższą ceną: 14078,78

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Utrzymanie czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez BOM Nr 3 w Grudziadzu w okresie od 30.01.2014r. do 31.03.2014r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Z.P.H.U. BLASK Jacek Laskowski, ul. Tysiąclecia 67, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29479,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31959,76

  • Oferta z najniższą ceną: 31959,76 / Oferta z najwyższą ceną: 31959,76

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Prawne: art. 67 ust.1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Wystąpiła wyjątkowa sytuacja niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie można było przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Faktyczne: Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na 3 zadania: Zadanie I - Utrzymanie czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 w Grudziądzu w okresie od 30.01.2014r. do 31.03.2014r. Zadanie II - Utrzymanie czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 w Grudziądzu w okresie od 30.01.2014r. do 31.03.2014r. Zadanie III - Utrzymanie czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 w Grudziądzu w okresie od 30.01.2014r. do 31.03.2014r. Podział zamówienia podyktowany został sprawną i należytą realizacją zamówienia w okresie zimowym. Z dotychczasowym Wykonawcą wybranym w przetargu nieograniczonym, Zamawiający zamierza odstąpić od zawartych w dniu 20.06.2013r. umów. Powodem odstąpienia jest nagminny brak wykonywania powierzonych obowiązków określonych w zawartych umowach oraz nienależyte ich wykonywanie. Wykonawca nie realizował codziennego sprzątania chodników i rynsztoków przychodnikowych, podwórek, terenów przy miejscach składowania nieczystości stałych. W okresie zimowym nie realizuje odśnieżania chodników, dojść do klatek schodowych, na podwórze, dojazdów do miejsc składowania pojemników na nieczystości stałe oraz bram wjazdowych. Firma nie radzi sobie ze zwalczeniem skutków gołoledzi, z uwagi na okres zimowy wywołuje to spore utrudnienia dla mieszkańców. Z uwagi na odmówienie w ostatnich dniach realizacji usług i na okres zimowy, Zamawiający podejmie kroki odstąpienia od umów. Zamówienie udzielone zostanie na okres 2 miesięcy, w którym to okresie Zamawiający przeprowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na wyłonienie nowego wykonawcy zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.