eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChodzieżBudowa chodnika - Podanin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-30

Chodzież: Budowa chodnika - Podanin
Numer ogłoszenia: 31391 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chodzież , ul. Notecka 28, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. (0-67) 2821-608, faks (0-67) 2821-608.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachodziez.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika - Podanin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm wraz z wjazdami z kostki betonowej gr. 8 cm na odcinku ok. 635 m (od km 0+365 do km 1+000) oraz placem z płyt ażurowych na powierzchni 613 m2 Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie określonym w dokumentacji projektowej ,przedmiarach robót , planach sytuacyjnych i profilach będącymi odpowiednio załącznikami do SIWZ. Wykonawca działając zgodnie z zasadami wiedzy technicznej powinien zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - w zakresie doświadczenia wymagane jest wykazanie zrealizowania w okresie ostatnich pięciu lat minimum 2 robót polegających na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 300 m2 lub o wartości nie mniejszej niż 20 % ceny ofertowej (brutto) każda. - w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie min. 1 osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. W przypadku powierzenia zamówienia innym podmiotom, należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów o udostępnieniu przez nich osób zdolnych do wykonania zamówienia a w przypadku udostępnienia potencjału technicznego zobowiązanie o udostępnieniu potencjału technicznego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ, wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca obowiązany jest dołączyć do o f e r t y (wzór formularza oferty - wg zał. nr 1 do SIWZ), następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór formularza - zał. nr 2 do SIWZ). 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór formularza - zał. nr 3 do SIWZ). 3) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za taki okres za jaki działalność jest prowadzona, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca realizacji (wzór formularza - zał. nr 4 do SIWZ). ) warunek: Wymagane jest wykazanie minimum: 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej, na powierzchni nie mniejszej niż 300 m2 lub o wartości nie mniejszej niż 20 % ceny ofertowej (brutto) każda. 4) Dokumenty np. referencje, opinie od poprzednich zamawiających potwierdzające, że każde zadanie podane przez Wykonawcę w formularzu nr 4 zostało wykonane z należytą starannością a ponadto wskazane jest aby dane z tych dokumentów były tożsame z danymi z formularza nr 4 w zakresie nazwy zadania, rodzaju wykonanej nawierzchni, ilości wybudowanej powierzchni i wartości zadania. Brak w/w dokumentu dla zadania wskazanego w formularzu nr 4 spowoduje wykluczenie tego zadania tj. nie zostanie ono uznane jako zadanie spełniające warunki SIWZ. 5) Wykaz proponowanego przez Wykonawcę kierownictwa robót (wzór formularza - zał. nr 5 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje a także przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa . Warunek: wymagane jest wykazanie minimum 1 osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia oraz aktualny na dzień składania ofert dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego . 6) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o ślepy kosztorysy - zał. Nr 7 Zaznacza się, że w przypadku pominięcia przez Wykonawcę niektórych pozycji kosztorysu, będą one podlegały bezwzględnemu wykonaniu przy czym uważane będą jako pozycje nie wycenione, które Wykonawca wykona na swój koszt bez możliwości dochodzenia wynagrodzenia (nieodpłatnie). Uwaga: pozycja dot. inwentaryzacji geodezyjnej dot. własnych prac pomiarowych gdyż zamawiający zapewnia obsługę geodezyjną na swój koszt. 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 8) Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie,że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminachodziez.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul.Notecka 28, 64-800 Chodzież.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul.Notecka 28, 64-800 Chodzież.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.