eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › CAZ.URP.2710.4.2013 Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-05

Zgorzelec: CAZ.URP.2710.4.2013 Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 313878 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 265244 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu, ul. Pułaskiego 14, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 75 775 56 05, faks 75 775 56 06.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CAZ.URP.2710.4.2013 Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zgorzelcu realizowanych ze środków Funduszu Pracy w zakresie:Część I Kurs przygotowujący do uzyskania licencji pracownika ochrony I stopnia 1.Liczba uczestników: jedna grupa 10 osób. 2.Cel szkolenia: celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do egzaminu umożliwiającego uzyskanie licencji pracownika ochrony fizycznej I stopnia. 3.Zakres szkolenia powinien obejmować: Blok ogólno prawny, Blok ochrona osób,Blok ochrona mienia,Wyszkolenie strzeleckie, Samoobronę i techniki interwencyjne. 4.Termin realizacji szkolenia: sierpień - wrzesień 2013r. 5.Miejsce szkolenia: teren powiatu zgorzeleckiego. W przypadku braku możliwości zorganizowania części zajęć z zakresu wyszkolenia strzeleckiego na terenie powiatu zgorzeleckiego, dopuszcza się miejsce szkolenia w odległości maksymalnie do 120 km od miasta Zgorzelec. 6.Zajęcia teoretyczne powinny być prowadzone w sali szkoleniowej wyposażonej w stanowiska do prowadzenia zajęć teoretycznych (liczba stanowisk musi odpowiadać liczbie uczestników) oraz sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia (tablica, rzutnik, flipchart itp.). Zajęcia z zakresu wyszkolenia strzeleckiego oraz technik interwencyjnych i samoobrony powinny być prowadzone w miejscu przystosowanym do kierunku szkolenia zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 sierpnia 1998r. (Dz. U z 1998r. Nr 113, poz. 731). Zamawiający nie dopuszcza, aby w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca dokonywał zmian w zakresie miejsca szkolenia, z zastrzeżeniem pkt. 16 SIWZ. 7.Zamówienie należy realizować w oparciu o obowiązujące przepisy oraz program kursu obejmujący zagadnienia teoretyczne i praktyczne przyjmując ogółem 245 godzin zegarowych zajęć (przez godzinę zegarową Zamawiający rozumie zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut). Program szkolenia powinien zawierać minimalny zakres programów kursów dla osób ubiegających się o licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia. 8.Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia szkolenia w formie kształcenia na odległość. Część II ABC działalności gospodarczej 1.Liczba uczestników: jedna grupa 10 osób. 2.Cel szkolenia: teoretyczne i praktyczne zaznajomienie uczestników szkolenia z zagadnieniami niezbędnymi do samodzielnego prowadzenia własnej działalności gospodarczej. 3.Zakres tematyczny szkolenia powinien zawierać zagadnienia dotyczące: a) prawnych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej: podstawy prawne prowadzenia działalności gospodarczej, ustawa o swobodzie prowadzenia działalności gospodarczej, kodeks cywilny, kodeks spółek handlowych, zakładanie, prowadzenie i zawieszanie działalności gospodarczej, źródła pozyskiwania informacji gospodarczej, obowiązki przedsiębiorcy, zagrożenia rynkowe w sektorze małych przedsiębiorstw; b) ekonomicznych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej: wybór formy opodatkowania działalności gospodarczej - podatek liniowy, ryczałt ewidencjonowany, karta podatkowa, podatek od towarów i usług, podatek dochodowy od osób fizycznych, rozliczenia publiczno-prawne - rozliczenia z ZUS i Urzędem Skarbowym, zajęcia praktyczne z wypełniania formularzy zgłoszeniowych; c) księgowości małej firmy: dokumenty i dowody księgowe, ryczałt ewidencjonowany, podatkowa księga przychodów i rozchodów, ewidencja zakupu i sprzedaży VAT, dodatkowe ewidencje księgowe - ewidencja środków trwałych, wyposażenia, przebiegu pojazdów), wypełnianie dokumentacji księgowej przy pomocy programów komputerowych - wystawienie faktury VAT, zajęcia praktyczne prowadzenia ewidencji przychodów i rozchodów oraz prowadzenia księgi przychodów i rozchodów; d) marketingu i promocji działalności gospodarczej; e) zasad ogólnych ubezpieczeń majątkowych; f) podstawy obsługi komputera oraz Internetu.; g) podstawy prowadzenia e-biznesu. 4.Termin realizacji szkolenia: II połowa sierpnia - wrzesień 2013r. 5.Miejsce szkolenia: Zgorzelec. 6.Zajęcia powinny być prowadzone w sali szkoleniowej wyposażonej w stanowiska do prowadzenia zajęć teoretycznych (liczba stanowisk musi odpowiadać liczbie uczestników) oraz sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia (tablica, rzutnik, flipchart itp.). Zajęcia z wykorzystaniem komputera muszą odbywać się w pracowni komputerowej, w której zapewniony jest swobodny dostęp uczestników do sprzętu komputerowego wyposażonego w licencjonowane oprogramowanie niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia. Zamawiający nie dopuszcza, aby w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca dokonywał zmian w zakresie miejsca szkolenia, z zastrzeżeniem pkt. 16 SIWZ. 7.Zamówienie należy realizować w oparciu o obowiązujące przepisy oraz program kursu obejmujący zagadnienia teoretyczne i praktyczne przyjmując ogółem 60 godzin zegarowych (przez godzinę zegarową Zamawiający rozumie zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut) zajęć, w tym co najmniej 30 godzin zegarowych nauki z zakresu podstaw obsługi komputera, Internetu oraz podstaw prowadzenia e-biznesu. 8.Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia szkolenia w formie kształcenia na odległość. kod CPV 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego Informacje dodatkowe wspólne dla wszystkich części: a)Przez szkolenie Zamawiający rozumie pozaszkolne zajęcia mające na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych lub ogólnych, potrzebnych do wykonywania pracy, b)Wymaga się, żeby Wykonawca przy tworzeniu programu szkolenia wykorzystał standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń dostępnych na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl c)Wykonawca w trakcie szkolenia zapewni uczestnikom samodzielne stanowiska, jak również materiały dydaktyczne oraz właściwie warunki lokalowe i techniczne niezbędne do odbywania zajęć, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków. Dla każdego uczestnika musi być zagwarantowane miejsce siedzące umożliwiające swobodne sporządzanie notatek. Poza tym musi być zapewniony dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia; d)Wykonawca zapewni kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje oraz doświadczenie adekwatne do kierunku szkolenia. Wykładowcy powinni posiadać wymagane uprawnienia, jeśli przepisy odrębne nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wszystkie zajęcia muszą być prowadzone osobiście przez kadrę dydaktyczną wskazaną w ofercie. Ponadto Wykonawca wyznaczy opiekuna szkolenia - osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia i kontakt z Zamawiającym; e)Szkolenie powinno być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Godzina zegarowa obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut. Dopuszcza się możliwość skumulowania przerw w postaci 30-minutowej przerwy między zajęciami. Ogólna liczba godzin szkolenia nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Minimalny miesięczny wymiar zajęć wynosi 25 godzin zegarowych; f)Szkolenie powinno odbywać się od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót, niedziel oraz dni świątecznych) w godzinach pomiędzy 8:00 a 18:00. Dzienny wymiar zajęć musi wynosić nie mniej niż 6 oraz nie więcej niż 8 godzin zegarowych; g)Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na własny koszt osób nieposiadających prawa do stypendium szkoleniowego oraz osób kontynuujących udział w szkoleniu po podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej po otrzymaniu pisemnej informacji od Zamawiającego lub w przypadku uzyskania informacji o podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej, działalności gospodarczej od osoby biorącej udział w szkoleniu po uzgodnieniu z Zamawiającym; h)Wykonawca zapewni w trakcie zajęć teoretycznych i praktycznych uczestnikom szkolenia catering w postaci zimnych i ciepłych napoi (kawa, herbata, woda) wraz z dodatkami (cukier, śmietanka do kawy) oraz świeżych przekąsek (ciastka deserowe lub słodkie bułki); i)Każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność materiały dydaktyczne w postaci skryptu (kartki skryptu powinny być ze sobą trwale złączone) bądź podręcznika zgodnie z tematyką szkolenia, zeszytu (ilość kartek dostosowana do zakresu szkolenia) i długopisu. Materiały ksero powinny być dobrej jakości, czytelne i estetyczne. Odbiór materiałów dydaktycznych zostanie potwierdzony własnoręcznym podpisem przez każdego uczestnika. Wszystkie materiały muszą być przygotowane i wydane uczestnikom w pierwszym dniu szkolenia; j)Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem sprawdzającym kwalifikacje osób przeszkolonych. Egzamin końcowy stanowi integralną część szkolenia i musi być ujęty w Programie szkolenia z uwzględnieniem daty przeprowadzenia egzaminu; k)Wykonawca wyda w ostatnim dniu szkolenia każdemu uczestnikowi zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL (w przypadku cudzoziemca numer dokumentu potwierdzającego tożsamość), nazwę instytucji szkoleniowej, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową prowadzącą szkolenie; l)Warunkiem uzyskania przez uczestnika zaświadczenia o ukończeniu szkolenia z wynikiem pozytywnym jest odbycie co najmniej 70% zajęć przewidzianych programem szkolenia oraz uzyskania pozytywnych ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz końcowego egzaminu sprawdzającego kwalifikacje osób przeszkolonych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Kurs przygotowujący do uzyskania licencji pracownika ochrony I stopnia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dolnośląski Ośrodek Doskonalenia Kadr ALFA Roman Kogut, ul. Ludowa 1c, 58-304 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56150,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ABC działalności gospodarczej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski, ul. Przełęcz 51, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6696,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7014,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.