eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana instalacji elektrycznej w ramach zadania p. n. Modernizacja obiektu Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych Nr 2 przy Al. Jana Pawła nr 69 w Warszawie - zamówienie uzupełniające (3/ZP/ZSSiL Nr 2/2011)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-30

Warszawa: Wymiana instalacji elektrycznej w ramach zadania p. n. Modernizacja obiektu Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych Nr 2 przy Al. Jana Pawła nr 69 w Warszawie - zamówienie uzupełniające (3/ZP/ZSSiL Nr 2/2011)
Numer ogłoszenia: 313835 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287821 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Samochodowych i Licealnych Nr 2, ul. Jana Pawła II 69, 01-038 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8380461, faks 022 8380461.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Samochodowych i Licealnych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji elektrycznej w ramach zadania p. n. Modernizacja obiektu Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych Nr 2 przy Al. Jana Pawła nr 69 w Warszawie - zamówienie uzupełniające (3/ZP/ZSSiL Nr 2/2011).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych przy al. Jana Pawła II w Warszawie w zakres której wchodzi: wymiana instalacji oświetleniowej, montaż instalacji oświetlenia awaryjnego oraz ewakuacyjnego, wymiana instalacji gniazd ogólnych, montaż instalacji gniazd komputerowych, wymiana instalacji dzwonkowej, wymiana oraz montaż instalacji słaboprądowych w tym: instalacji logicznej, instalacji telefonicznej, instalacji monitoringu, wraz z adaptacją do istniejących urządzeń, wymiana rozdzielni i tablic elektrycznych wraz z wyłącznikiem p. poż., Powyższe prace będą obejmować parter, piwnicę budynku. Wykonanie instalacji słaboprądowych będzie obejmować instalacje logiczne, instalacje telefoniczne, monitoringu, wraz z adaptacją do istniejących urządzeń..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe BE-ES Barbara Sadownik, Jastrzębia 118B/10, 26-631 Jastrzębia, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 221301,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 272000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 272000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 272000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Istnieją przesłanki do udzielenia niniejszego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 795 z póź. zm.) Zamawiający może udzielić w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówienia uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające dotyczy kontynuacji zamówienia podstawowego w zakresie wymiany instalacji elektrycznej (CPV- 45.31.00.00 - 3 roboty instalacyjne elektryczne, CPV- 45.40.00.00-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, CPV - 45.31.40.00-1 instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych). Uzupełniający zakres robót wynika z uzyskania oszczędności w przetargu nieograniczonym oraz pozyskaniem dodatkowych środków z bieżącej działalności ZSS, a co za tym idzie zaistnienia możliwości kontynuacji prac polegających na wymianie instalacji elektrycznej na parterze oraz w piwnicy budynku, które nie zostały ujęte w zamówieniu podstawowym z powodu braku środków finansowych. Zatem zamówienie to polega na powtórzeniu tego samego rodzaju robót budowlanych (roboty elektryczne) w ramach ww. kod CPV, które zostały zrealizowane w zamówieniu podstawowym. W ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym, opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych 21.06.2011 pod numerem ogłoszenia 171939-2011, Zamawiający przewidział udzielenie zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Wartość udzielanego zamówienia uzupełniającego stanowi 38,72% wartości zamówienia podstawowego, a więc mieści się w przewidzianych 50%. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego została ustalona na kwotę 571.523,71 zł., co stanowi równoważność 148.873,07 euro.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.