eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jonkowomodernizacja stacji uzdatniania wody w Jonkowie



Ogłoszenie z dnia 2007-06-01

POZYCJA 31381

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jonkowo: modernizacja stacji uzdatniania wody w Jonkowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Jonkowo reprezentowana przez Wójta Gminy Jonkowo, do kontaktów: Małgorzata Kołodziejczak, Małgorzata Szymańska, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5129237, fax 089 5129232, e-mail: sekretariat@jonkowo.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.jonkowo.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja stacji uzdatniania wody w Jonkowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Stacja uzdatniania wody w Jonkowie na działkach nr ewid. 41/1, 41/2, 46/2 obręb Jonkowo woj. warmińsko-mazurskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja stacji uzdatniania wody pitnej w miejscowości Jonkowo, położonej na działkach o nr ewid. 41/1, 41/2, 46/2 obrębu Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie. 2. Zakres zamówienia: 1) roboty budowlane: - modernizacja budynku do potrzeb projektowanej stacji wodociągowej, - remont budynku, wydzielenie pomieszczenia chlorowni w budynku hydroforni, - ocieplenie budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wymiana dachu, - remont istniejących dróg dojazdowych na terenie stacji, - wymiana istniejącego ogrodzenia, 2) roboty sanitarne: - wykonanie przebudowy technologii uzdatniania wody przystosowanej do zwiększonej wydajności stacji do celów bytowo-gospodarczych z modernizacją istniejącej stacji uzdatniania Zwiększenie wydajności całkowitej stacji wodociągowej i układu dystrybucji wody do 1700 m szesc./d i wydajności godzinowej 69 m szesc./h przy stałym poborze, budowa zbiorników wody czystej 3x 100 m sześc. nadziemnych, - remont sieci technologicznej wody i kanalizacji na terenie stacji wodociągowej, - przebudowa układu okresowego chlorowania wody, 3) roboty elektryczne: - remont sieci kablowej elektrycznej zewnętrznej z wyniesieniem licznika energii elektrycznej na punkt graniczny, - remont sieci kablowej energetycznej zasilającej urządzenia zamontowane na terenie ujęcia wody, - remont instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku hydroforni, - projekt remontu instalacji sygnalizacyjnej i sterowniczej na ujęciu wody, - projekt instalacji odgromowej, - wykonanie urządzeń energetycznych zabezpieczających stację, 4) prace towarzyszące: - geodezyjna obsługa inwestycji, - przeprowadzenie wymaganych przepisami badań wody, - wszystkie niezbędne protokoły odbiorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymaga się. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.21.26 - Zakłady uzdatniania wody pitnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekraczająca wyrażoną w złotych równowartości kwoty 60.000 euro lecz nie przekraczająca wyrażoną w złotych równowartość kwoty 5.278.000 euro dla robót budowlanych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 10.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do godziny 10:00 dnia 27.06.2007 r. wadium w wysokości 45.000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jedn. tekst Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z póżn. zm.) oraz określone przez Zamawiającego (pkt.2.1.) warunki szczegółowe. 2. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych); 2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu w zakresie pkt. 2. p. pkt. 2) i 3): 1) dysponują do wykonania zamówienia następującymi osobami kadry technicznej: a) kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; b) kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wentylacyjnej, co, wodno-kanalizacyjnej, c) kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, odpowiednie do wykonywanej funkcji technicznej uprawnienia budowlane, będących czynnymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego; 2) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, wykonali z należytą starannością, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie stacji uzdatniania wody o wartości co najmniej 1 500 000,00 zł brutto. 3) posiadają dostęp do środków finansowych (środki własne lub/i dostępny kredyt obrotowy) w wysokości nie mniejszej niż - 750.000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o oświadczenie własne każdego z wykonawców potwierdzające spełnienie wymogów art. 22 ust. 1 ustawy oraz na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę pozostałych wymaganych dokumentów i oświadczeń. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dokona powołana przez Zamawiającego komisja przetargowa, która sprawdzi, czy złożone oferty zawierają wymagane oświadczenia i dokumenty, a także czy potwierdzają one spełnienie warunków. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu przedstawi następujące dokumenty: 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu zgodnym z załączonym do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony/ne nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 1.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. p.pkt. 2), 3) i 4), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert], 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert]. 1.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione odpowiednio jak w pkt. 1.1. p.pkt. 1) i 2). 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu przedstawi następujące dokumenty: 1) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu zgodnym z załączonym do SIWZ; 2) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą kierowały budową i robotami budowlanymi posiadają wymagane uprawnienia; 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca biorący udział w postępowaniu przedstawi następujący dokument: 1) aktualną informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jonkowo-ug.bip-wm.pl zakładka: Zamówienia publiczne > Ogłoszenia przetargów. Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ zostanie Wykonawcy przekazana lub przesłana pocztą, na jego wniosek (pisemny lub przekazany faksem albo drogą elektroniczną) skierowany na wskazany w ogłoszeniu adres/fax/e-mail, za opłatą w wysokości 15 zł. Opłatę należy uiścić odpowiednio gotówką w kasie Urzędu Gminy Jonkowo lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.06.2007, godzina 12:00, Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo (sala konferencyjna pok. nr 13, I piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający nie przewiduje: 1) udzielenia zamówień uzupełniających; 2) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu; 3) rozliczenia w walutach obcych. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.