eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinWYMIANA STOLARKI W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PARSOWIE W RAMACH PROJEKTU TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Koszalin: WYMIANA STOLARKI W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PARSOWIE W RAMACH PROJEKTU TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
Numer ogłoszenia: 313812 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, faks 094 3462261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PARSOWIE W RAMACH PROJEKTU TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OBIEKT PAŁACOWY 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej w następujących wymiarach i ilościach objętych podatkiem VAT 7%: A) okno drewniane o wymiarach 40cm/95cm -1 szt. B) okno drewniane o wymiarach 50cm/95cm - 1 szt. C) okno drewniane o wymiarach 75cm/95cm -1 szt. D) okno drewniane o wymiarach 110cm/95cm - 13 szt. E) okno drewniane o wymiarach 70cm/110cm - 3 szt. F) okno drewniane o wymiarach 110cm/125cm - 7 szt. G) okno drewniane o wymiarach 132cm/210cm - 3 szt. H1) okno drewniane o wymiarach 130cm/241cm - 1 szt. H2) okno drewniane o wymiarach 130cm/241cm - 1szt. I1) okno drewniane o wymiarach 115cm/223cm - 6 szt. I2) okno drewniane o wymiarach 115cm/223cm - 23 szt. J) okno drewniane o wymiarach 115cm/250cm - 1 szt. K) okno drewniane o wymiarach (z siatką przeciw owadom) 130cm/250cm - 3 szt. L) okno drewniane o wymiarach 86cm/105cm - 1 szt. Ł1) okno drewniane o wymiarach (z siatką przeciw owadom) 125cm/240cm - 3 szt. Ł2) okno drewniane o wymiarach (z siatką przeciw owadom) 125cm/240cm - 4 szt. M1) okno drewniane o wymiarach 115cm/210cm - 1 szt. M2) okno drewniane o wymiarach 115cm/210cm - 2 szt. N1) okno drewniane o wymiarach 82cm/117cm - 10 szt. N2) okno drewniane o wymiarach 82cm/117cm - 10 szt. O) okno drewniane o wymiarach 135cm/223cm - 1 szt. P1) okno drewniane o wymiarach 80cm/195cm - 2 szt. P2) okno drewniane o wymiarach 80cm/195cm - 1 szt. Q) okno drewniane o wymiarach 135cm/310cm - 3 szt. R) okno drewniane o wymiarach 210cm/250cm - 2 szt. R1) okno drewniane o wymiarach 350cm/250cm - 2 szt. S1) okno drewniane o wymiarach 104cm/223cm - 1 szt. S2) okno drewniane o wymiarach 104cm/223cm - 1 szt. S3) okno drewniane o wymiarach 104cm/223cm - 1 szt. T) okno drewniane o wymiarach 110cm/255cm - 1 szt. U) okno drewniane o wymiarach 110cm/172cm - 2 szt. V) okno drewniane o wymiarach 80cm/80cm - 1 szt. Wygląd i wymiary okien zostały określone w załącznikach nr 2 i 5 do SIWZ 2. Roboty obejmują: a) demontaż okien drewnianych - 123 szt. b) montaż okien z drewna klejonego w kolorze białym - 123 szt. c) obrobienie ościeży okiennych - 123 kpl. d) wymianę podokienników wewnętrznych - 123 szt. OBIEKT ADMINISTRACYJNO - MIESZKALNY 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej w następujących wymiarach i ilościach objętych podatkiem VAT 7%: a) okno drewniane o wymiarach 140cm/110cm -20 szt. b) okno drewniane o wymiarach 140cm/110cm - 5 szt. c) okno drewniane o wymiarach 153cm/110cm - 3 szt. d) okno drewniane o wymiarach 153cm/110cm - 1 szt. e) okno drewniane o wymiarach 140cm/135cm - 16 szt. f) okno drewniane o wymiarach 140cm/135cm - 10 szt. g) okno drewniane o wymiarach 153cm/135cm -2 szt. h) okno drewniane o wymiarach 153cm/135cm - 2 szt. i) okno drewniane o wymiarach 140cm/110cm - 2 szt. j) okno drewniane o wymiarach 93,5cm/100cm - 14 szt. k) okno drewniane o wymiarach 93,5cm/100cm - 10 szt. Wygląd i wymiary okien zostały określone w załącznikach nr 2a i 5 do SIWZ 2. Roboty obejmują: a) demontaż okien drewnianych - 85 szt. b) montaż okien z drewna klejonego w kolorze białym - 85 szt. c) obrobienie ościeży okiennych - 85 kpl. d) wymianę podokienników wewnętrznych - 85 szt. UWAGA! Pałac wraz z otoczeniem (park krajobrazowy) w Parsowie, decyzją nr 387 z dnia 14.04.1964 r. został wpisany do rejestru zabytków i podlega ochronie konserwatorskiej. W związku z powyższym wymaganym jest aby wymiana stolarki nastąpiła bez zmiany istniejących gabarytów i wykończenia otworów okiennych oraz z zachowaniem wyglądu i kształtu stolarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. spełnią warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 3. spełniają minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia określone przez Zamawiającego, 4. spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia, do których spełnienia zobowiązany jest Wykonawca: 1. wykazać się doświadczeniem o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia - tzn. wykazać że w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub realizują co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na dostawie i wymianie stolarki okiennej drewnianej o wartości min. 150.000,00 PLN brutto i przedłożą dokument/y/ potwierdzający/e/, że zamówienie zostało zrealizowane (bądź jest realizowane) z należytą starannością, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; 3. dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób; 4. udzielić minimum 60-cio miesięcznej gwarancji na stolarkę okienną; 5. wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 23.12.2009 r.; 6. zabezpieczyć ofertę wymaganym wadium. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia. Uwaga: Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa zobowiązany będzie wyznaczyć osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnym funkcji w budownictwie w specjalności kontrukcyjno-budowlanej oraz legitymującą się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Wyznaczony przez Wykonawcę kierownik budowy musi uzyskać akceptację Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie Wykonawcy sporządzone na/lub wg druku Załącznik nr 4 do SIWZ, zawierające: a) dane Wykonawcy, b) oświadczenie Wykonawcy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzór umowy wraz z formularzem karty gwarancyjnej (zał. nr 6 do SIWZ) został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, c) oświadczenie Wykonawcy o akceptacji terminu związania ofertą, d) oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty, e) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat do urzędu skarbowego, f) oświadczenie Wykonawcy do zapewnienia wysokiej jakości wykonywanych robót, g) oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, którego wybór zostanie zaakceptowany przez Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 2) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 do SIWZ; 3) wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych dokumentów), 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) dowód wniesienia wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III, pkt XII SIWZ; 6) wykaz wykonanych robót sporządzony na/lub wg załącznika nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, Ul.Racławicka 13 - pokój 301/302 (III piętro) tel.0943428333, 0943428511.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 14:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, Ul.Racławicka 13 - pokój 301/302 (III piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.