Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Hrubieszów: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACYJNEJ W ULICY JATKOWEJ, PROSTEJ I LUDNEJ Z PRZYŁĄCZAMI DO BUDYNKÓW STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ HRUBIESZÓW Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miejska Hrubieszów, do kontaktów: Cieślak Jolanta, ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, fax 084 6962380, e-mail: inwestycje@hrubieszow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.miasto.hrubieszow.pl Adres profilu nabywcy (URL): ww.bip.miasto.hrubieszow.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta w Hrubieszowie, Cieślak Jolanta, ul. mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 696 2380 w.56, fax 084 696 2380, e-mail: inwestycje@hrubieszow.pl, www.miasto.hrubieszow.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACYJNEJ W ULICY JATKOWEJ, PROSTEJ I LUDNEJ Z PRZYŁĄCZAMI DO BUDYNKÓW STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ HRUBIESZÓW. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ulica Jatkowa, Prosta i Ludna w Hrubieszowie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: 1. sieć wodociągowa i przyłącza do budynków - rurociągi z rur PE-HD klasy PE-100 SDR17,ø 160x9,5mm L= 216mb - przyłącza 4 szt. - klasy PE-80 SDR11, ø 40x3,7 mm, L=28 mb - klasy PE-80 SDR11, ø 63x5,8 mm, L=20 mb 2. sieć kanalizacyjna i przyłącza do budynków - sieć grawitacyjna ø 0,20m PVC L=125,50 mb - przyłącza 4 szt. - ø 0,16m PVC L= 45 mb 3. obsługa geodezyjna tj.wytyczenie trasy kanału oraz inwentaryzacja powykonawcza 4. zajęcie pasa drogowego oraz jego oznakowanie zgodnie z opracowaną dokumentacją. 5. odtworzenie nawierzchni jezdni i chodników 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. W ofercie oprócz propozycji kosztów oferent składa nw.dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia, że: - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi tj. status prawny firmy /aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, kopia koncesji lub zezwolenia/wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu oraz ich przyjęciu, - oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją przetargową - kopia bilansu za ostatni rok lub w przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania bilansu, informacji określającej obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem, - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności. - oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę, uprawnienia, doświadczenie i pracowników zdolnych do wykonywania robót objętych przetargiem robot, - oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie zamówienia, - oświadczenie, iż znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - referencje od innych zleceniodawców z okresu ostatnich 3 lat na wykonane roboty o podobnym charakterze - a jeżeli termin działalności firmy jest krótszy , za ten okres - oświadczenie o terminie związania ofertą. 2. Wszystkie oświadczenia, kopie zaświadczeń i innych wymaganych dokumentów powinny być podpisane przez uprawniona osobę, natomiast kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Wykaz dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z ostatnich 3-ch lat - a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy to za ten okres wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumentem potwierdzającym, że roboty te zostały wykonane należycie Załącznik Nr 5 do SIWZ. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności[ w celu potwierdzenia powyższego należy załączyć dane w/w osób wraz z odpisem nadanych im uprawnień oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, przy czym przyjmujący obowiązki Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia wykonawcze do kierowania w/w robotami. A jeżeli wykonawca przewiduje podwykonawców należy podać zakres powierzonych im części zamówienia oraz załączyć oświadczenie podwykonawców o gotowości współpracy. Wybrany w przetargu wykonawca, w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców , zobowiązany jest do przedstawienia zamawiającemu do zatwierdzenia projektu umowy z podwykonawcą. Załącznik Nr 6 do SIWZ. 6. Wykaz sprzętu Załącznik nr. 7 7. Kosztorys ofertowy Załącznik Nr 2. 8. Parafowany wzór umowy Załącznik Nr. 3 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA 1.Budowa sieci wodociągowej i przyłączy do budynków: - rurociągi z rur PE-HD klasy PE-100 SDR17,ø 160x9,5mm L= 216mb - przyłącza 4 szt. - klasy PE-80 SDR11, ø 40x3,7 mm, L=28 mb - klasy PE-80 SDR11, ø 63x5,8 mm, L=20 mb 2.Budowa sieci kanalizacyjnej i przyłączy do budynków: - sieć grawitacyjna ø 0,20m PVC L=125,50 mb - przyłącza 4 szt. - ø 0,16m PVC L= 45 mb 3.Obsługa geodezyjna tj. wytyczenie trasy kanału oraz inwentaryzacja powykonawcza 4.Zajęcie pasa drogowego oraz jego oznakowanie zgodnie z opracowaną dokumentacją. 5.Odtworzenie nawierzchni jezdni i chodników 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 20.07.2007; lub data zakończenia: 30.06.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustala sie wadium w wysokości 10.000,- zł. /dziesięć tysiecy zl. / 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; c) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia [na potwierdzenie powyższego Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć wykaz z podaniem nazwy zamówień, ich wartości oraz daty i miejsca wykonania] 3. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacją. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia warunki wymienione w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. W ofercie oprócz propozycji kosztów oferent składa nw. dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia, że: - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi tj. status prawny firmy /aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, kopia koncesji lub zezwolenia/wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu oraz ich przyjęciu, - oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją przetargową - kopia bilansu za ostatni rok lub w przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania bilansu, informacji określającej obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem, - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności. - oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę, uprawnienia,doświadczenie i pracowników zdolnych do wykonywania robót objętych przetargiem robot, - oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie zamówienia, - oświadczenie, iż znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - referencje od innych zleceniodawców z okresu ostatnich 3 lat na wykonane roboty o podobnym charakterze - a jeżeli termin działalności firmy jest krótszy , za ten okres - oświadczenie o terminie związania ofertą. 2. Wszystkie oświadczenia, kopie zaświadczeń i innych wymaganych dokumentów powinny być podpisane przez uprawniona osobę, natomiast kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr.4 4. Wykaz dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z ostatnich 3-ch lat - a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy to za ten okres wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumentem potwierdzającym, że roboty te zostały wykonane należycie Załącznik Nr 5 do SIWZ. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności[ w celu potwierdzenia powyższego należy załączyć dane w/w osób wraz z odpisem nadanych im uprawnień oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, przy czym przyjmujący obowiązki Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia wykonawcze do kierowania w/w robotami. A jeżeli wykonawca przewiduje podwykonawców należy podać zakres powierzonych im części zamówienia oraz załączyć oświadczenie podwykonawców o gotowości współpracy. Wybrany w przetargu wykonawca, w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców , zobowiązany jest do przedstawienia zamawiającemu do zatwierdzenia projektu umowy z podwykonawcą. Załącznik Nr 6 do SIWZ. 6. Wykaz sprzętu Załącznik nr. 7 7. Kosztorys ofertowy Załącznik Nr 2. 8. Parafowany wzór umowy Załącznik nr. 3
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.hrubieszow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.07.2007, godzina 10:00, Sala konferencyjna Urzedu Miasta 22-500 Hrubieszów ul. mjr. H. Dobrzańskiego Hubala 1.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.05.2007.
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wykonanie robót budowlanych wraz z wykonaniem zabudów meblowych w budynku C Zakładu Opiekuńczo Leczniczego SPZOZ w Hrubieszowie
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3476L - ulicy Polnej w Hrubieszowie"
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DROGI WOJEWÓDZKIE NR 407 I 464 - ODBUDOWA PO POWODZI - ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ 464 NA ODCINKU OD KM 1+562,34 DO KM 1+827,47
- Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Hoczew - etap IV
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3308E - ul. Piłsudskiego od ul. Św. Rocha do ul. Partyzanckiej w Pabianicach
- Modernizacja stacji uzdatniania wody w Borowej Górze
- Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w zakresie poprawy efektywności energetycznej budynku Krajowej Informacji Skarbowej przy ul. Warszawskiej 5 w Bielsku-Białej
- Modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Turobin
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





