eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Pełnienie funkcji Menadżera Projektu (zamiennie zwanego Inwestorem Zastępczym) nad realizacją Projektu pt. Budowa pawilonu z wybiegami dla żyraf i innych zwierząt Afryki na terenie Ogrodu Zoologicznego w Zamościu Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-30

Zamość: Pełnienie funkcji Menadżera Projektu (zamiennie zwanego Inwestorem Zastępczym) nad realizacją Projektu pt. Budowa pawilonu z wybiegami dla żyraf i innych zwierząt Afryki na terenie Ogrodu Zoologicznego w Zamościu Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 313735 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 275331 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Menadżera Projektu (zamiennie zwanego Inwestorem Zastępczym) nad realizacją Projektu pt. Budowa pawilonu z wybiegami dla żyraf i innych zwierząt Afryki na terenie Ogrodu Zoologicznego w Zamościu Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Menadżera Projektu (zamiennie zwanego Inwestorem Zastępczym) nad realizacją Projektu Budowa pawilonu z wybiegami dla żyraf i innych zwierząt Afryki na terenie Ogrodu Zoologicznego w Zamościu 2. Lokalizacja: Zamość, Ogród Zoologiczny im. Stefana Milera w Zamościu przy ul. Szczebrzeskiej 12, działki nr 107/5, 107/2, 87/4 . 3. Zakres robót nad którymi Menadżer projektu będzie sprawował nadzór inwestorski obejmuje: 1) budowę pawilonu dla żyraf, oryksów, zebr i surykatek, 2) budowę i aranżację wybiegów dla żyraf, oryksów, zebr i surykatek, 3) budowę przedwybiegów, 4) budowę infrastruktury teleinformatycznej i monitoringu oraz zainstalowanie i zakup urządzeń multimedialnych zapewniających eksponowanie atrakcji turystycznych Ogrodu Zoologicznego w Zamościu, 5) budowę uzbrojenia i urządzenie terenu typu: ciągi piesze, drogi wewnętrzne, ukształtowanie terenu, zieleń i mała architektura, sieci i przyłącza kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowe, przyłącze c.o. wysokich i niskich temperatur, sieci elektroenergetyczne, oświetlenie terenu, przyłącze energetyczne. Główne parametry techniczne infrastruktury planowanej do budowy, nad realizacją której nadzór będzie sprawował Menadżer Projektu: Pawilon usytuowany jest wzdłuż ścieżki dla zwiedzających, otoczony wybiegami dla zwierząt. Projektowany obiekt to budynek trzynawowy o dwóch różnych wysokościach: nawa środkowa - ok. 6,3 m, nawy boczne 3,3 m. Wymiary w osiach ścian: nawa środkowa 14,25 m x 16,00 m, nawa zachodnia 16,55 m x 8,3 m, nawa wschodnia 16,55 m x 10,95 m. Cały obiekt ocieplony i ogrzewany wyposażony w podstawowe media tj. energię elektryczną, wodę, c.o. W nawie wysokiej umieszczono pomieszczenia dla przebywania żyraf wraz z korytarzem paszowym. Nawa zachodnia przeznaczona na pomieszczenia dla oryksów. W nawie usytuowany korytarz paszowy, zmywalnia naczyń, pomieszczenie techniczne i magazyn. W nawie wschodniej umieszczone pomieszczenia zebr i surykatek wraz z korytarzem paszowym oraz pomieszczenia socjalno-bytowe. W projektowanym obiekcie trójnawowym zostały zlokalizowane pomieszczenia o zakładanej powierzchni użytkowej: a)nawa środkowa wysoka 14,24 m x 16,00 m: - pomieszczenie dla żyraf z możliwością podziału na cztery - 196 m2 - powierzchnia technologiczna - 18,75 m2 Ogółem powierzchnia nawy wysokiej: - 214,75 m2 b)nawa zachodnia 16,55 m x 8,30 m: - pomieszczenie dla oryksów z możliwością podziału na sześć - 51,31 m2 - korytarz paszowy - 28,41 m2 - zmywalnia naczyń - 5,10 m2 - pomieszczenie techniczne - 19,28 m2 - magazyn - 22,61 m2 Ogółem powierzchnia nawy zachodniej - 126,71 m2 c)nawa wschodnia 16,55 m x 10,95 m: - pomieszczenie zebr z możliwością podziału na sześć - 72,17 m2 - pomieszczenie surykatek - 19,33 m2 - korytarz paszowy - 34,02 m2 - pomieszczenia socjalno-bytowe - 30,26 m2 - komunikacja - 7,84 m2 Ogółem powierzchnia nawy wschodniej - 163,62 m2 Razem powierzchnia pawilonu - 505,08 m2 Kubatura - 3885 m3 Powierzchnia zabudowy - 568 m3 Wybiegi (z wydzielonymi przedwybiegami): - wybieg oryksów - 1700,00 m2 - wybieg żyraf - 3000,00 m2 - wybieg zebr - 1700,00 m2 - wybieg surykatek - 100,00 m2 Razem powierzchnia wybiegów - 6500,00 m2 Zwierzęta umieszczone będą w sztucznie stworzonym środowisku, ale imitującym warunki naturalne, charakterystyczne dla każdego gatunku. Odwiedzający będą mogli oglądać je na tle stylizowanej na naturalną topografii z zasadniczymi cechami odpowiedniego eko?systemu. Na wybiegu dla surykatek wykonane zostaną kryjówki, imitacje termitier i gniazd. Podłoże wykonane zostanie z materiałów pozwalających na naturalne zachowania - kopanie nor, schronów i przejść podziemnych. Wybiegi dla żyraf, zebr i oryksów zaaranżowane zostaną w przestrzeń trawiastą imitującą sawannę, akacje, rzadkie nasadzenia oraz elementy naturalnych skał, kamieni i pni drzew. W kreowaniu ekspozycji zwierząt ważne są formy i metody oddzielenia ich od zwiedzających celem zapobieżenia zagrożeniom zarówno dla zwiedzających jak i dla zwierząt. Dlatego też w projekcie uwzględniono rozwiązania i technologie urządzenia wybiegów w postaci przegród stosownych dla konkretnego gatunku, w tym pasy zieleni, fosy, skarpy, pnie drzew, ruchome kamienie, palisady z głazów lub drewna, cieki wodne. Wykonane pomieszczenia i wybiegi zapewnią z jednej strony pełną możliwość podziwiania zwierząt, z drugiej realizację zadań hodowlanych (utrzymanie gatunku). W ramach prowadzonych prac przy modernizacji ogrodu zoologicznego przewidziano przyłącza infrastruktury teleinformatycznej do pawilonu w postaci rurociągów kablowych wraz ze studniami rewizyjnymi oraz rurociągów kablowych i słupów dla kamer monitoringu zewnętrznego oraz wyposażenie zaprojektowanej infrastruktury w sprzęt multimedialny. Przewiduje się połączenie projektowanych przyłączy teleinformatycznych z infrastrukturą istniejącą w ulicy Dzieci Zamojszczyzny. Zaprojektowane przyłącza w postaci rurociągów, służyć będą do ułożenia kabli teleinformatycznych światłowodowych do pawilonu i kabli teletransmisyjnych monitoringu z kablami zasilającymi do punktów lokalizacji kamer. Budowa przyłączy teleinformatycznych, skoordynowana z pozostałymi pracami budowlanymi, umożliwi ułożenie kabli teleinformatycznych bez konieczności ingerencji w wykonane nawierzchnie i budynek. Kamery systemu monitoringu: -zewnętrzne montowane będą na słupach oraz pawilonie, zasilanie w energię elektryczną zostanie doprowadzone z szaf teleinformatycznych z pawilonu, tor wizyjny przesyłany będzie dla kamer montowanych na pawilonie po kablach koncentrycznych zaś dla kamer montowanych na słupach po kablach symetrycznych z zastosowaniem systemu transmisji po skrętce do szaf teletechnicznych montowanych w pawilonie, -kamery wewnętrzne montowane będą w pomieszczeniach z widokiem na zwierzęta w celu monitorowania ich zachowań oraz umożliwienia poznawania zwyczaju zwierząt. Zasilanie w energię elektryczną zostanie doprowadzone z szaf teleinformatycznych, tor wizyjny przesyłany będzie po kablach koncentrycznych do szaf teleinformatycznych. Zabudowany system monitoringu wyposażony zostanie w urządzenia rozgłaszające oraz mikrofony nasłuchowe co stanowi system zabezpieczenia na wypadek zagrożeń. Zaprojektowano również sieć hot spotów, która zasilana będzie siecią światłowodową. Powstaną punkty bezprzewodowego dostępu do Internetu. Zaprojektowano także audio- i video przewodnik. Ponadto, zainstalowane zostaną urządzenia multimedialne zapewniające eksponowanie walorów turystycznych Ogrodu Zoologicznego. Uzbrojenie i urządzenie terenu a) Drogi, place i ukształtowanie terenu Projekt obejmuje budowę ciągów pie?szych i pieszo - jezdnych i placów manewrowych Projektowana jest nawierzchnia z kostki brukowej z podbudową o parame?trach odpowiednich dla pojazdów dostawczych i straży pożarnej. b) Zieleń i mała architektura Planowane jest wykonanie zieleni w otoczeniu pawilonu. Wprowadzane nasadzenia związane są powstaniem nowego budynku i mają za zada?nie podniesienie estetyki terenu Ogrodu Zoologicznego. Teren zostanie wyposażony w mała infrastrukturę: stoły z miejscami siedzącymi, ławki, kosze na śmieci, komplety zabawowe dla dzieci. 4. Zakres usługi obejmuje: 1) sprawdzenie i aktualizację dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego, sporządzonej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120 poz. 1133, ze zmianami) oraz aktualizację kosztorysów inwestorskich; 2) kierowanie i koordynację realizacji Inwestycji w przedmiocie wykonania robót budowlanych, aranżacji wybiegów, pomieszczeń i ścieżki dydaktycznej oraz wyposażenia Ogrodu Zoologicznego (całość inwestycji) zgodnie z przepisami i zasadami prawa polskiego oraz Unii Europejskiej, a także udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, w szczególności dotyczącymi procedur i standardów realizacji inwestycji, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego, dostępnymi na stronie: www.rpo.lubelskie.pl, Do obowiązków Menadżera Projektu należy w tym zakresie w szczególności: sporządzanie i przechowywanie dokumentacji kontraktowej, prowadzenie rejestru robót, aprobowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji, aprobowanie płatności, aprobowanie dodatkowych żądań Wykonawcy Inwestycji. 3) opracowanie pełnej dokumentacji przetargowej dotyczącej wyboru wykonawcy Inwestycji (w tym w szczególności specyfikacji istotnych warunków zamówienia i projektu umowy) oraz ewentualna modyfikacja dokumentacji już posiadanej przez Zamawiającego (w tym w szczególności specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót) w celu przeprowadzenia przetargu na wybór wykonawcy Inwestycji oraz jej ewentualne modyfikacje, sporządzenie wyjaśnień i korespondencji, a także innych pism, których konieczność sporządzenia pojawi się w trakcie przebiegu procedury udzielania zamówienia publicznego, aż do jej ostatecznego zakończenia; 4) uczestnictwo w pracach komisji przetargowej w charakterze członka przy wyborze wykonawcy Inwestycji oraz złożenie oświadczeń, o których mowa w art. 17 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 5) przygotowanie dokumentacji do ewentualnego postępowania przed Krajową Izbą Odwoławczą lub skargi do Sądu Okręgowego oraz udział w postępowaniu odwoławczym lub skargowym; 6) dostarczenie wykonawcy Inwestycji dokumentacji niezbędnej do wykonania Inwestycji zgodnie z przepisami prawa, złożoną ofertą i umową podpisaną z wykonawcą Inwestycji; na dokumentację tę składać się będą w szczególności: -dokumentacja budowlana robót (projekty budowlano - wykonawcze), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, -wymagana przepisami prawa i niezbędna dokumentacja umożliwiająca realizację robót dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp; Menadżer Projektu zobowiązany jest zgłosić konieczność wykonania tych robót i przedstawić zgodne z przepisami prawa uzasadnienie, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonać uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub konieczności wykonania niezbędnej dokumentacji, -wymagana przepisami prawa i niezbędna dokumentacja umożliwiająca wprowadzanie i realizację rozwiązań zamiennych w rozumieniu art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b ustawy Prawo budowlane (uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego), w tym także w zakresie zastosowania materiałów zamiennych. Menadżer Projektu zobowiązany jest zgłosić konieczność wykonania tych robót i przedstawić zgodne z przepisami prawa uzasadnienie, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonać uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub konieczności wykonania niezbędnej dokumentacji; 7) zapewnienie codziennego nadzoru, w tym inwestorskiego nad realizacją inwestycji, a w szczególności wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, zagwarantowanie stałego nadzoru inspektorów nadzoru, w tym ich codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy; Menadżer Projektu zobowiązany jest zapewnić siłami i środkami własnymi obecność inspektorów nadzoru w odpowiednim dla prawidłowej realizacji robót budowlanych czasie; Menadżer Projektu ponosi odpowiedzialność za wszelkie opóźnienia, nieprawidłowości lub wady, do których przyczynił się w szczególności poprzez brak zapewnienia wymaganego przepisami prawa lub umową nadzoru; 8) wykonywanie stosownie do przepisów Prawa budowlanego zadań: -Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (art. 25, 26 Prawa Budowlanego), -Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestycyjnego (art. 27 Prawa Budowlanego), -Inwestora Zastępczego (art. 18 Prawa Budowlanego). 9) rozwiązywanie wszelkich problemów i sporów związanych z realizacją robót, w szczególności w zakresie akceptacji zamiennych rozwiązań i materiałów, wad dokumentacji inwestycji w tym projektowej, rozliczaniem kontraktu, sporządzaniem dokumentacji powykonawczej, itp.; 10) prowadzenie procedur finansowych łącznie ze sprawozdawczością, w tym wystawianie poleceń płatności z uwzględnieniem ewentualnych podwykonawców robót budowlanych; Menadżer Projektu zobowiązany będzie do zapewnienia skutecznej procedury rozliczania płatności wykonawcy robót z podwykonawcami oraz zapewni, że płatności na rzecz wykonawcy robót dokonywane będą po opłaceniu przez wykonawcę robót należności podwykonawców; 11) przedstawianie opinii Zamawiającemu i aprobata dokumentów zawierających wnioski wykonawcy, co do sposobu lub harmonogramu realizacji robót, w tym w zakresie wydłużenia czasu trwania umowy o wykonanie robót budowlanych, po uzyskaniu zgody Zamawiającego i wprowadzaniu ich przez Zamawiającego do umowy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych; 12) informowanie na piśmie odpowiedzialnych za realizację Inwestycji przedstawicieli Zamawiającego o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszelkich zagrożeniach terminu zakończenia robót w sposób i w czasie umożliwiającym podjęcie adekwatnych działań przez Zamawiającego; 13) udostępnianie Zamawiającemu, na każde pisemne żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy; 14) sporządzanie okresowych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji, ze szczególnym uwzględnieniem ewentualnych zagrożeń w terminowości realizacji inwestycji oraz wątpliwości w zakresie zgodności z przepisami prawa, wytycznymi, zasadami sztuki budowlanej i przedstawianie ich Zamawiającemu, w terminach wzajemnie uzgodnionych i umożliwiających podejmowanie stosownych działań zaradczych; 15) regularne sporządzanie dokumentacji fotograficznej realizowanego Projektu (co najmniej 4 razy w miesiącu, w odstępach co najmniej 5 dni), w tym robót zanikowych, stanu terenu i obiektów objętych projektem przed rozpoczęciem, w trakcie trwania oraz po zakończeniu realizacji projektu; dokumentacja fotograficzna powinna zostać wykonana w wysokiej rozdzielczości umożliwiającej publikację; 16) przeniesienia na zamawiającego w ramach ustalonego wynagrodzenia, autorskich praw majątkowych do dokumentacji fotograficznej związanej z realizacją projektu; 17) kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów p.poż. i utrzymanie porządku na terenie umowy; 18) organizowanie i przewodniczenia radom budowy, naradom technicznym, i innym spotkaniom, w których, w zależności od potrzeb, udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację Projektu stron w terminach wynikających z potrzeb, lecz nie rzadziej niż raz w miesiącu oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia narady; 19) obsługa okresu gwarancji i rękojmi z tytułu wykonania Inwestycji; Menadżer Projektu zobowiązany będzie do: -prowadzenia przy udziale przedstawicieli Zamawiającego (Miasta Zamość) przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na pół roku dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów i instalacji; w przypadku stwierdzenia usterek/wad objętych gwarancja lub rękojmią Menadżer Projektu zobowiązany będzie do wyegzekwowania ich naprawy przez Wykonawcę robót; w ramach prowadzenia przeglądów gwarancyjnych Menadżer projektu zobowiązany jest do opracowania harmonogramu przeglądów, organizowanie przeglądów raz na pół roku, przygotowanie dokumentacji po przeglądzie, kierowanie pism do Wykonawcy o usunięcie usterek jeśli będzie taka potrzeba - obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia gwarancji i rękojmi i dokonania odbiorów pogwarancyjnych; -prowadzenia na rzecz Zamawiającego korespondencji, postępowania wyjaśniającego (sporządzanie wyjaśnień, odwołań, informacji itp.), w sytuacji, gdy organy kontrolne stwierdzą, że dokumentacja przetargowa na wybór Wykonawcy, za przygotowanie której odpowiedzialny będzie Menadżer Projektu, została sporządzona niewłaściwie; pomimo działań Menadżera Projektu - w sytuacji, gdyby Zamawiający zmuszony by był do zwrotu części lub całości dotacji na skutek przyczyn leżących po stronie Menadżera Projektu. 20) sporządzenie uzgodnionych z Zamawiającym dowodów odbioru technicznego (OT) i przekazywanie tych dokumentów do Urzędu Miasta Zamość wraz z oświadczeniem o usunięciu przez Wykonawcę robót ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze w terminie dwóch miesięcy od daty przekazania Zamawiającemu protokołu odbioru końcowego; 21) sporządzanie i przedkładanie dokumentacji z powtórnego użycia, recyklingu, przetwarzania lub składowania w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego zbędnych lub pozostałych materiałów z prac budowlanych. 22) przygotowanie, wraz z niezbędnymi załącznikami, wniosku niezbędnego do uzyskania decyzji - pozwolenia na użytkowanie obiektów, które zostaną wybudowane lub przebudowane w wyniku realizacji Projektu. 5. Nadzór inwestorski obejmuje nadzór nad robotami ogólnobudowlanymi, a w szczególności w branżach: ogólnobudowlana, konstrukcyjna, elektryczna, drogowa, sanitarna, telekomunikacyjna, jak również nadzór nad aranżacją wybiegów, pomieszczeń i ścieżki dydaktycznej oraz wyposażeniem Ogrodu Zoologicznego w urządzenia monitoringu i dostępu do internetu oraz urządzenia multimedialne zapewniające eksponowanie walorów turystycznych i krajoznawczych ogrodu zoologicznego oraz regionu oraz, w razie konieczności, w tym na żądanie i z upoważnienia Zamawiającego lub właściwego organu, zapewnienie nadzoru autorskiego, w sytuacjach określonych art. 20 ust. 1 pkt 4 Prawa budowlanego. Na każdym etapie prac Menadżer Projektu jest zobowiązany do informowania Miasta Zamość o wszelkich propozycjach zmian projektu. 6. Niezależnie od zakresu określonego w pkt 4-5 zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje także wszelkie czynności związane z obsługą przed realizacją budowy: sprawdzenie dokumentacji budowlanej, opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przekazanie placu budowy, obsługa podczas budowy, obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia rękojmi, gwarancji i odbiorów pogwarancyjnych. Ma to na celu spowodowanie, aby całość nadzorowanych robót (inwestycji) była wykonana w szczególności zgodnie z: -projektami budowlano - wykonawczymi, -warunkami określonymi w pozwoleniach na budowę i rozbiórkę oraz zgłoszeniami robót nie wymagającymi pozwolenia na budowę, -wymaganiami materiałowo - technicznymi określonymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, -przedmiarami robót, -kosztorysami ofertowymi. 7. Zamawiający dostarczy Menadżerowi Projektu dokumentację techniczną (projekty budowlano-wykonawcze z przedmiarami robót, kosztorysami ślepymi i kosztorysami inwestorskimi - do aktualizacji wraz z uzgodnieniami, pozwoleniami na budowę oraz dziennikami budowy). 8. Wykonawca usługi pełnić będzie obowiązki Menadżera Projektu dla inwestycji, która planowana jest do finansowania w części ze środków własnych Zamawiającego oraz w części ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.93.30.00 - Usługi towarzyszące usługom projektowym .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Planowane jest finansowanie zamówienia w części ze środków własnych Zamawiającego oraz w części ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zamojska Dyrekcja Inwestycji ZDI Spółka z o.o., ul. Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81597,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107010,00

  • Oferta z najniższą ceną: 107010,00 / Oferta z najwyższą ceną: 196800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.