eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowiceodnowa Centrum wsi Więcławice - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-14

POZYCJA 31352

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Michałowice: odnowa Centrum wsi Więcławice - II etap Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Michałowice, do kontaktów: Paweł Sroga,Robert Doniec, Pl. Józefa Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice, woj. małopolskie, tel. 012 3885740, fax 012 3885035, e-mail: sekretariat@michalowice.malopolska.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.michalowice.malopolska.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.michalowice.malopolska.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odnowa Centrum wsi Więcławice - II etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Michałowice, woj. małopolskie, pow. krakowski, miejscowość Więcławice Stare. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaiu chodników, kanalizacji opadowej, oświetlenia, placu zabaw przy szkole, wykonania nowej nawierzchni asfaltowej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca dostarcza zamawiającemu dokumenty i wyniki badań dotyczących między innymi: - recepty mieszanki mineralno-bitumicznej, - badania mieszanki mineralno-bitumicznej, - orzeczenie o jakości kruszywa łamanego, - dowody dostawy, atesty, - kompletnych dokumentów pozwalających na dokonanie zgłoszenia zakończenia robót, - dokumentacjie powykonawczą - atesty na urządzenia zamontowane na placu zabaw powinny posiadać atesty i certyfikaty wydane przez Zespół Certyfikacji Instytutu Sportu i dopuszczone do eksploatacji na terenie Unii Europejskiej 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Oryginalny kod CPV: 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia: budowa chodników - 856 m2; budowa kanalizacji opadowej - 162 mb; budowa oświetlenia ulicznego - 12 punktów świetlnych; urządzenie terenu przy Zespole Szkół: plac zabaw, parking, zatoki - 1046 m2; przebudowa skrzyżowania - 237 m2; wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej - 2464,9 m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe: 15.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Do udziału w postępowaniu dopuszcza się wykonawców, którzy: a)spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą; b)nie są wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; c)dysponują minimum jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w każdej z następujących specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej w zakresie dróg - kierownik robót, - instalacji w zakresie sieci sanitarnych - kierownik robót, - instalacji w zakresie sieci elektrycznych - kierownik robót. d)wykażą się wykonaniem minimum dwóch zamówień publicznych obejmujących roboty budowlane polegające na budowie chodników, kanalizacji opadowej, budowie dróg o nawierzchni asfaltowej, o wartości pojedynczego zamówienia, zawierającego wszystkie w/w asortymenty robót, co najmniej 100% ceny ofertowej brutto; e)którzy wykażą się dysponowaniem następującymi narzędziami i urządzeniami: - samochód samowyładowczy 10-15 t - szt. 3; - ciągnik kołowy 37 kW (50KM) - szt. 1; - koparko-ładowarka na podwoziu ciągnika kołowego 0,15 m3 - szt. 1; - skrapiarka do bitumu przewoźna 250-500 dm3 z pompą ręczną - szt. 1; - rozkładarka mas bitumicznych, szerokość rozścielacza min. 5,8 m - szt. 1; - walec statyczny samojezdny 15 t - szt. 1; - walec statyczny samojezdny ogumiony 15 t - szt. 1; - walec wibracyjny jednoosiowy 0,6 t - szt. 1; - wibrator powierzchniowy do 225 kg - szt. 1; - spycharka gąsienicowa 55 kW (75KM) - szt. 1; - sprężarka powietrza przewoźna spalinowa spalinowa 4-5m3/min - szt. 1; - piła do ciecia nawierzchni asfaltowej z tarczą - szt. 1. f)wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzą podwykonawcom z podaniem wartości tych prac, adresów i nazw proponowanych podwykonawców; g)wykażą się ubezpieczeniem w zakresie prowadzonej działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków określonych w pkt powyżej za pomocą weryfikacji oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa: a)oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy; b)oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g)wykaz wykonanych min. 2 (dwóch) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających każda swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; h)wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; i)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności przy realizacji niniejszego zamówienia; j)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz kopie zaświadczeń o aktualnym wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. k)wykaz prac, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom wraz z określeniem ich wartości, nazwy i adresu podwykonawcy. l)polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.michalowice.malopolska.pl (dział przetargi). Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.07.2006, godzina 10:30, Budynek Urzędu Gminy Michałowice, pokój nr 1, parter.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich Działanie 2.3 Odnowa wsi i zachowanie dziedzictwa kulturowego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.