eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik nad Sanem › Dostawa elementów mundurowych leśnika i sortów BHP w 2008 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-15

Rudnik nad Sanem: Dostawa elementów mundurowych leśnika i sortów BHP w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 31342 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Rudnik, ul. Rzeszowska 134, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 015 8766211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/rudnik

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów mundurowych leśnika i sortów BHP w 2008 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego elementów mundurowych leśnika wykonanych według wzorów określonych a) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia; b) Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być użyte do szycia mundurów leśnika. oraz dostawa sortów BHP dla pracowników Lasów Państwowych zgodnie z obowiązującymi polskimi normami i certyfikatami. Odzież ochronna i robocza dla pracowników Lasów Państwowych musi posiadać atest, odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Mundur wyjściowy męski; Marynarka szt 9; Spodnie szt 15; Mundur wyjściowy damski; Marynarka szt-; spódnica szt 2; spodnie szt-; Koszula biała męska długi rękaw szt 18; Koszula biała męska krótki rękaw szt 14; Bluzka biała damska z długim rękawem szt-; Bluzka biała damska z krótkim rękawem szt 2; Krawat szt 9; Płaszcz wiosenno - jesienny damski szt -; Płaszcz wiosenno - jesienny męski szt -; Kapelusz damski szt -; Kapelusz męski szt 5; Kurtka zimowa damska szt -; Kurtka zimowa męska szt 10; Czapka mundurowa szt 6; II. Mundur codzienny leśnika Koszula męska z długim rękawem szt 34; Koszula męska z krótkim rękawem szt 27; Bluzka damska z długim rękawem szt -; Bluzka damska z krótkim rękawem szt 1; Spodnie męskie szt 26; Spódnica szt-; Sweter szt 31; Kamizelka szt 13; Bluza z polaru szt 25; Kurtka szt 13; Czapka zimowa szt 2; III. Mundur terenowy leśnika; Ubranie letnie -; Bluza i kamizelka z wzorem panterki szt 9; Spodnie z wzorem panterki szt 20; Ubranie zimowe -; Kurtka z wzorem panterki szt 6; Spodnie z wzorem panterki szt 3; Czapka letnia szt 7; Czapka zimowa szt 2; IV. Przedmioty uzupełniające; Szalik szt 3; Rękawice damskie szt 1; Rękawice męskie szt 5; Skarpety par 60; Półbuty wyjściowe par 16; Peleryna szt -; Półbuty codzienne par 12; Trzewiki terenowe z wkładką z sympatexu lub równoważną par 9; Trzewiki terenowe z wkładką z goretexu lub równoważną par 13; Torba raportówka szt 15; V. Odznaki; Stylizowany wizerunek orła szt-; Gałązka modrzewia szt -; Oznaki służbowe szt 1; Buty gumowo-filcowe z kołnierzem par 46; Buty gumowe ze skarpetką par 48; Rękawice ochronne (wzmocnione skórą licową) par-; Rękawice podgumowane par -; Ubranie robocze drelichowe letnie kpl 4; Ubranie robocze ocieplane całoroczne kpl 9; Kurtka wodochronna szt-; Trzewiki robocze przemysłowe par 5; Fartuch roboczy szt-; Czapka letnia szt 3; Koszula flanelowa szt 8; Kalesony bawełniane szt 8; Kamizelka ocieplana drelichowa szt 4; Czapka zimowa szt 5; Płaszcz p. deszczowy szt 25; Kurtka ocieplana szt -; Płaszcz roboczy damski szt-; Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia o 30 %. Jeżeli zajdzie konieczność dokonania redukcji Zamawiający, niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.00.00.00 - Ubrania i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki Oryginalny kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Oryginalny kod CPV: 18.11.50.00 - Mundury Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.11.00 - Mundury strażackie Oryginalny kod CPV: 18.13.10.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 1000 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U nr 109/00 poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ S.A. Oddział Stalowa Wola nr 34 2030 0045 1110 0000 0021 2990. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynie termin związania ofertą, 2) zostanie zawarta umowa w sprawie prowadzonego 3) unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Ponadto Zamawiający zwróci wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który, przed upływem terminu składania ofert wycofał ofertę, 2) który, został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, sprawi, że zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, nr 170 poz. 1217, nr 227 poz. 1658 z późn. zm.). 1.2. spełniają wymogi art. 22 ustawy, a w szczególności: 1.2.1.posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, oraz do prowadzenia działalności będącej przedmiotem zamówienia, 1.2.2. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy o podobnym rozmiarze (minimum 50000 zł) i charakterze (przez dostawę o podobnym charakterze należy rozumieć zaopatrywanie w mundury służb mundurowych),odpowiednio potwierdzone że zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie: 1.3.1. ustanowią lidera, 1.3.2. spełnią warunki z pkt 1.1 oddzielnie przez każdego z wykonawców, 1.3.3. spełnią pozostałe warunki łącznie. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne, a ponadto, że posiada niezbędna wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi¬dencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], 2.) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. ustawy (załącznik nr 3) 3.) wykaz wykonanych w ostatnich trzech latach (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw o podobnym rozmiarze i charakterze (załącznik nr 4). 4.) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia tj. referencje lub opinie, lub listy polecające lub protokóły odbioru towaru dla jednostek Lasów Państwowych, Wojska, Policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych, 5.) Zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na elementy, na które ORWLP w Bedoniu dotychczas nie opracowała świadectwa zgodności, Wykonawca przedstawi deklarację zgodności, wystawioną przez producenta lub równoważny dokument, w przypadku dystrybutora upoważnienie producenta do posługiwaniem się w/w świadectwem. 6.) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy przedłożą pełnomocnictwo dla lidera do reprezentowania oraz dokumenty wymienione w punkcie od 1.) do 2) oddzielnie dla każdego Wykonawcy. Wzór pełnomocnictwa do wykorzystania w zależności od treści umowy konsorcjum (załącznik nr 5) 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lublin.lasy.gov.pl/rudnik

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Rudnik ulica Rzeszowska 134, 37-420 Rudnik nad Sanem.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Rudnik ulica Rzeszowska 134, 37-420 Rudnik nad Sanem, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.