eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabia WolaCENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ- BUDOWA SALI SPORTOWEJ W RAMACH ROZBUDOWY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OJRZANOWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-20

Żabia Wola: CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ- BUDOWA SALI SPORTOWEJ W RAMACH ROZBUDOWY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OJRZANOWIE
Numer ogłoszenia: 313356 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222100 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabia Wola, ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie, tel. 046 8578182, 8578224, faks 046 8578181.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ- BUDOWA SALI SPORTOWEJ W RAMACH ROZBUDOWY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OJRZANOWIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : Budowa Centrum Integracji Społecznej- Budowa Sali sportowej w ramach rozbudowy Szkoły Podstawowej w miejscowości Ojrzanów ul. Szkolna gm. Żabia Wola 3.1 Realizacja nastąpi na podstawie projektów i decyzji: 1. PROJEKTY BUDOWLANE: 1.1. Projekt budowlany budowy centrum integracji społecznej w ramach rozbudowy szkoły podstawowej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 na terenie działek nr ewid 102/1, 101/2 oraz 164/1, 281 - TOM I plan zagospodarowania terenu 1.2. Projekt budowlany budowy centrum integracji społecznej w ramach rozbudowy szkoły podstawowej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 na terenie działek nr ewid 102/1, 101/2 oraz 164/1, 281 - TOM II architektura i konstrukcja 1.3. Projekt budowlany budowy centrum integracji społecznej w ramach rozbudowy szkoły podstawowej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 na terenie działek nr ewid 102/1, 101/2 oraz 164/1, 281 - TOM II branża sanitarna 1.4. Projekt budowlany budowy centrum integracji społecznej w ramach rozbudowy szkoły podstawowej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 na terenie działek nr ewid 102/1, 101/2 oraz 164/1, 281 - TOM II branża elektryczna 1.5. Projekt budowlany budowy centrum integracji społecznej w ramach rozbudowy szkoły podstawowej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 na terenie działek nr ewid 102/1, 101/2 oraz 164/1, 281 - projekt budowlany dwóch zjazdów 2. PROJEKTY WYKONAWCZE: 2.1. Projekt wykonawczy budowy centrum integracji społecznej w ramach rozbudowy szkoły podstawowej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 na terenie działek nr ewid 102/1, 101/2 oraz 164/1, 281 - TOM I zagospodarowanie terenu działek 2.2. Projekt wykonawczy budowy centrum integracji społecznej w ramach rozbudowy szkoły podstawowej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 na terenie działek nr ewid 102/1, 101/2 oraz 164/1, 281 - TOM II architektura 2.3. Projekt wykonawczy budowy centrum integracji społecznej w ramach rozbudowy szkoły podstawowej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 na terenie działek nr ewid 102/1, 101/2 oraz 164/1, 281 - TOM II konstrukcja 2.4. Projekt wykonawczy budowy centrum integracji społecznej w ramach rozbudowy szkoły podstawowej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 na terenie działek nr ewid 102/1, 101/2 oraz 164/1, 281 - TOM II branża sanitarna 2.5. Projekt wykonawczy budowy centrum integracji społecznej w ramach rozbudowy szkoły podstawowej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 na terenie działek nr ewid 102/1, 101/2 oraz 164/1, 281 - TOM II branża elektryczna 2.6. Projekt wykonawczy budowy centrum integracji społecznej w ramach rozbudowy szkoły podstawowej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 na terenie działek nr ewid 102/1, 101/2 oraz 164/1, 281 - Aranżacje 2.7. Projekt wykonawczy budowy centrum integracji społecznej w ramach rozbudowy szkoły podstawowej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 na terenie działek nr ewid 102/1, 101/2 oraz 164/1, 281 - projekt wykonawczy dwóch zjazdów 2.8. Projekt wykonawczy budowy centrum integracji społecznej w ramach rozbudowy szkoły podstawowej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 na terenie działek nr ewid 102/1, 101/2 oraz 164/1, 281 - przeniesienia placu zabaw 3. PRZEDMIARY ROBÓT 4. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3.2 Zakres realizacji dot. głównych robót: Remont, przebudowa i rozbudowa budynku szkoły podstawowej o łącznik i salę sportową, budowa dodatkowego przyłącza wodociągowego, budowa parkingów wraz z całym utwardzeniem, budowa zew. kanalizacji deszczowej, w tym studni chłonnych, budowa dodatkowej zew. instalacji elektrycznej, budowa dodatkowej zew. instalacji gazowej, budowa dodatkowej zew. instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków oraz przeniesienie istniejącego placu zabaw w nowe miejsce oraz wyposażenie obiektów: a) Rozbudowa szkoły o łącznik i sale sportową. b) Remont elewacji istniejącego budynku (docieplenie budynku, cokół, opaska, drzwi wejściowe, remont okładzin schodów zewnętrznych i wymiana barierek, rozbiórki schodów bocznych, wymiana całego dachu na nowy - jak istniejący), wymiana całej stolarki okiennej na nową c) Remont i przebudowa części istniejącej: z /sali gimnastycznej/ na salę lekcyjną i świetlicę, z /przejścia/ na pom. zmywalni, z/pkt. Przedszkolnego/ na hol, z /części pom. technicznych/ na WC ogólnodostępne i schowek, z /szatni, korytarza, klatki schodowej/na korytarz d) Ogólny remont całej istniejącej szkoły (wymiana okien, malowanie ścian wszystkich pomieszczeń, remont bądź wykonanie nowych okładzin posadzki we wszystkich pomieszczeniach, ewentualny remont istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej stwierdzony po dokonaniu odkrywek), dodatkowo dokładne wyrównanie ścian na klatce schodowej i korytarzach - jak na rysunkach i w poszczególnych punktach niniejszego opisu e) Budowę dodatkowego przyłącza wodociągowego, f) Budowę parkingów wraz z całym utwardzeniem, g) Budowę zewnętrznej kanalizacji deszczowej w tym studni chłonnych, h) Budowa dodatkowej zewnętrznej instalacji elektrycznej, i) Budowa dodatkowej zewnętrznej instalacji gazowej, j) Budowa dodatkowej zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków, k) Przeniesienie istniejącego placu zabaw (rozbiórka istniejącego i budowa nowego). l) Wycinka kolidujących drzew i zakrzaczeń m) Montaż i uruchomienie systemu monitoringu i dozoru obiektu oraz przeszkolenie dwóch wskazanych osób przez Zamawiającego n) Uzyskanie decyzji z UDT na użytkowanie dźwigu. o) Zapewnienie serwisu dźwigu w okresie gwarancji i rękojmi p) Utrzymanie i pielęgnacja zieleni zewnętrznej przez okres 12 miesięcy po zakończeniu przedmiotu zamówienia q) Renowacja, przygotowanie podłoża oraz obsianie trawą terenu wykorzystywanego dla potrzeb boiska do piłki nożnej, montaż bramek 3.1. Stan istniejący: 1) Działka ogrodzona posiada dostęp do dróg publicznych 2) Na działce znajduje się budynek przewidziany do rozbudowy wzniesiony w 1905r. na cele edukacyjne i taką funkcje pełni do dnia dzisiejszego. Budynek ten jest częściowo podpiwniczony, dwukondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym. W technologii tradycyjnej murowany z drewnianą więźbą dachową. Fundamenty betonowe, posadowione na głębokości ok 1,5m. Murowane ściany piwnic zawilgocone z powodu braku/degradacji izolacji pionowej. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane z elementów drobnowymiarowych typu cegła. Na zewnątrz ściany ocieplone styropianem gr 10cm i otynkowane. Stropy budynku żelbetowe, otynkowane, strop nad ostatnią kondygnacja ocieplony. Dach drewniany o konstrukcji płatwiowo kleszczowej, kryty blachą falistą, Stolarka okienna i drzwiowa w budynku częściowo drewniana, częściowo PCV. Posadzki wykończone płytkami, gresem, wykładziną, parkietem w zależności od przeznaczenia pomieszczenia. Komunikacja pionowa poprzez klatkę schodową. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Stan konstrukcji budynku został oceniony w jako dobry. 3) Ponadto na działce znajduję się szczelny zbiornik na nieczystości ciekłe, toalety zewnętrzne, ogrodzone boisko, ogrodzony plac zabaw lampa oświetleniowa oraz zieleń niska i wysoka. 3.3 Parametry techniczne obiektu i zakres prac: 1. Zestawienie powierzchni i kubatury po rozbudowie : a) powierzchnia użytkowa projektowanej rozbudowy (zgodnie z: PN-ISO 9836: 1997): 2057,76 m2; b) powierzchnia użytkowa istniejącego budynku: 552,45 m2; c) powierzchnia użytkowa budynku RAZEM: 2610,21 m2; d) powierzchnia zabudowy proj.: 1602,70 m2; e) powierzchnia zabudowy ist.: 625,00 m2; f) powierzchnia zabudowy RAZEM: 2227,70 m2; g) długość i szerokość budynku w rzucie: 54 x 66 h) kubatura budynku istniejąca: 5405m3; i) kubatura budynku projektowana: 13533m3; j) kubatura budynku RAZEM: 18938m3; k) wysokość proj. budynku w kalenicy: +13,25m2; l) wysokość proj. budynku (zgodnie z §6 warunków technicznych): +11,28m2; m) wysokość ist. budynku w kalenicy : +14,72m2; n) wysokość ist. budynku (zgodnie z §6 warunków technicznych): +9,80m2; o) liczba kondygnacji nadziemnych budynku istniejącego: 1, p) liczba kondygnacji podziemnych budynku istniejącego: 2, q) liczba kondygnacji nadziemnych budynku projektowanego: 1, r) liczba kondygnacji podziemnych budynku projektowanego: 1, s) technologia: tradycyjna 1. Zamawiający żąda stałej obecności na budowie kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane oraz obecności kierowników robót branżowych z odpowiednimi uprawnieniami w okresie ich wykonywania 2. W związku z przewidywaną realizacją części robót przy czynnym obiekcie szkoły Wykonawca będzie zobowiązany przed wprowadzeniem na budowę do przedłożenia Zamawiającemu szczegółowego planu organizacji zaplecza budowy i sposobu zabezpieczenia prowadzonych robót. 3. Obiekt, na terenie którego będą prowadzone prace będzie czynny wobec czego wykonawca zobowiązany będzie do: a) wykonania i zapewnienia ruchu zastępczego przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia dla dzieci i młodzieży uczestniczących w zajęciach, oraz należytej eksploatacji oznakowania tymczasowego stanowiącego zabezpieczenie robót i ruchu zastępczego b) zabezpieczania bezpiecznego dostępu do obiektu oraz zabezpieczenia terenu prowadzanych robót przed ich uszkodzeniem przez użytkowników w czasie trwania imprez kulturalno- oświatowych 4. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych elementów dokumentacji projektowo-kosztorysowej obowiązuje zakres najszerszy i najkorzystniejszy dla Zamawiającego, przy czym szczegółowe jego ustalenie musi być dokonane pisemnie wpisem do dziennika budowy. 5. Zamawiający zabrania stosowania materiałów szkodliwych dla otoczenia. Materiały nie odpowiadające wymaganiom zostaną usunięte z terenu budowy. 6. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia składowanych materiałów, narzędzi i sprzętu przed zanieczyszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą, zagrożeniem dla osób postronnych. 7. Sprzęt stanowiący własność Wykonawcy lub wynajęty powinien posiadać dopuszczenie do użytkowania - dokumenty potwierdzające ten fakt muszą być okazane na żądanie inspektora nadzoru. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakość materiałów użytych do realizacji zamówienia. Inspektor nadzoru dopuści do użycia tylko te materiały, które posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa, wskazujący, że zapewniono zgodność z Polskimi Normami, aprobatami technicznymi oraz właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi lub, które posiadają deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy. Szczegółowe rozwiązania technologiczne według projektu oraz specyfikacji technicznych. 9. Szczegółowe rozwiązania materiałowe muszą być uzgadniane z Projektantem i Zamawiającym. 10. Wraz z dokumentacją odbiorową wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia warunków gwarancji, atestów ,certyfikatów wraz z oświadczeniem o ich wbudowaniu ,pomiarów i badań kontrolnych. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia zgodności dostawy z danymi ofertowymi w wybranym przez siebie kwalifikowanym laboratorium. W przypadku stwierdzenia niezgodności z ofertą Zamawiający będzie miał prawo żądać wymiany wcześniej zamontowanych materiałów na zgodne z ofertą. 12. Obowiązkiem wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia związanego z budową /materiały i sprzęt wykonawcy oraz mienie użytkownika 13. Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonych przez Zamawiającego przedmiarach, które mają jedynie charakter pomocniczy, a ich treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą zamówienia jest dokumentacja /którą Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokładnie przeanalizować/ i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wszystkie czynności dla realizacji zamówienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami bez względu na to, czy czynności te /prace/ są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. Przyjmuje się, że zestawienie planowanych prac, na podstawie którego zostało ustalone wynagrodzenie, sporządził Wykonawca . Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca wykonanie wizji w terenie. 14. W przypadku rozbieżności co do zakresu robót określonych w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach przetargowych obowiązujący jest zakres najszerszy, chyba że Zamawiający w sposób jednoznaczny wyłączył określone roboty lub dostawy z zakresu objętego przetargiem. 15. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia /dokumentacji, STWiOR itp./ określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w projekcie. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z Projektantem i Zamawiającym. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w jakiejkolwiek części niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje projektanta, na podstawie których dokonał on stosownych obliczeń, rozmieszczenia urządzeń itp, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie i należy je odczytać z dopiskiem /lub równoważne/ 16. Jeżeli Wykonawca zamierza zastosować materiały inne niż w dokumentacji projektowej, zmiana taka wymaga zgody projektanta i Zamawiającego. 17. W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego powinno ono spełniać następujące wymagania: - Wszystkie urządzenia zastosowane w systemie równoważnym oraz system jako całość muszą być zaakceptowane pisemnie przez projektanta urządzenia podstawowego, - Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek wykonać zamienne obliczenia dokumentujące uzyskanie nie gorszych efektów niż w rozwiązaniu projektowym, - Co najmniej 2 tygodnie przed rozpoczęciem montażu urządzeń Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wykonaną przez uprawnionych projektantów dokumentację projektową o stopniu szczegółowości nie mniejszym niż dokumentacja projektowa załączona do SIWZ. 3.4 Inne warunki 1. Zaprojektowano kotarę z materiału z napędem elektrycznym (zasilanie pokazano w branży elektrycznej na rys E-5), napęd elektryczny wg wybranego producenta uwzględniający ciężar kotary. Kotara gdy jest maksymalnie podniesiona chować się musi w suficie podwieszanym (musi być podniesiona ponad sufit podwieszany). 2. Izolator przepływu (zawór antyskażeniowy) Na podejściach do zaworów czerpalnych ze złączką do węża oraz hydrantach zamontować zawory antyskażeniowe HA odpowiedniej średnicy oraz na podłączeniach zasobników ciepłej wody do zimnej wody Zawór zawrotny anyskażeniowy BA dn20 i dn25. Zawór antyskażeniowy EA Dn40 oraz zawór antyskaż. HA Dn15 przy rozdziale wody w kotłowni. Zawór antyskażeniowy EA Dn40 zestaw wodomierza głównego. (lokalizacja zgodnie z projektem budowlanym oraz opisem). 3. W istniejącym budynku w istniejących łazienkach na parterze łącznie 6szt umywalek z bateriami i niezbędnym osprzętem do demontażu i montażu nowych 4. Przepływy zaworów Zawór regulacyjny dn 25 przepływ 2,08 m3/h Zawór regulacyjny dn 20 przepływ 1,0 m3/h pozostałe jak w projekcie 5. Magnetyzery MI-0 6. Wymiary kabin i brodzików: antywandal - są murowane ścianka 6cm, obrobione płytkami - jak ściany wymiar kabiny e środku na gotowo 100x90cm w pkt. przedszkolnym 80x80cm 7. Nie ma zaworu zwrotnego dn160 8. Skrzynka gazowa z zaworem odcinającym dn50, z laminatu nierdzewna + ATEST żółta z zamkiem 9. Maksymalny dobowy zrzut ścieków do przydomowej oczyszczalni zaprojektowano na poziomie 4,125 m3/d 10. Wykonawca przed dostawą i wbudowaniem materiałów lub urządzeń zobowiązany jest do uzgodnienia szczegółowych rozwiązań materiałowych z Zamawiającym i Projektantem. Powyższe uzgodnienie będzie polegało na ocenie przez Zamawiającego i Projektanta zgodności proponowanego przez Wykonawcę materiału lub urządzenia z projektowymi parametrami technicznymi określonymi w dokumentacji projektowej. Ponadto : Zamawiający nie wymaga dostarczenia n/w certyfikatów nawierzchni podłogi sali sportowej: -Certyfikat EHF /Europejski Związek Piłki Ręcznej/ - Certyfikat FIVB /Międzynarodowy Związek Piłki Siatkowej/ - poziom APPROVED, Official Sup-plier Zamawiający wymaga dołączania do odbioru robót n/w dokumentów i certyfikatów: - Atest higieniczny - Świadectwo badań ogniowych dla całego systemu podłogi ( wykładzina + konstrukcja podłogi) świadczące o trudno zapalności (minimum klasa C) - Deklarację zgodności podłogi z PN EN 14904 we wszystkich punktach normy (wykładzina + konstrukcja podłogi) (wraz z badaniami) - Certyfikat IHF /Międzynarodowy Związek Piłki Ręcznej / - Certyfikat FIBA /Międzynarodowy Związek Piłki Koszykowej/ - poziom 2 Minimalna grubość wykładziny 7mm W zakresie ścianki wspinaczkowej.: - Dla chwytów wspinaczkowych odpowiedni atest lub certyfikat na zgodność z normą PN-EN 12572-3: 2008, który został potwierdzony przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą (deklaracja zgodności wystawiona przez producenta jest niewystarczająca). - Dla paneli wspinaczkowych odpowiedni atest lub certyfikat na zgodność z normą PN-EN 12572-1: 2009, który został potwierdzony przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą (deklaracja zgodności wystawiona przez producenta jest niewystarczająca). - Dla paneli wspinaczkowych odpowiedni dokument potwierdzający wymaganą klasę palności minimum C-s2,d0 na gotowy produkt zgodnie z normą wg PN-EN 13501-1+A1:2010 (deklaracja zgodności wystawiona przez producenta jest niewystarczająca). (Zamawiający nie żąda załączenia powyższych dokumentów na etapie postępowania)Montaż rozdzielnic elektrycznych CPV 45315700-5 Instalacja okablowania strukturalnego CPV 45314320-0 System przyzywowy w WC CPV 45314320-0 System Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) CPV 45312200-9 System oddymiania klatki schodowej CPV 45312100-8 System monitoringu CPV 45312000-7 Różne meble i wyposażenie CPV 39150000-8 Środki czyszczące i polerujące CPV 39150000-0 Różny sprzęt CPV 39150000-5.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.14.10 - 45.21.14.10 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.41.00.00 - Tynkowanie 43.43.00.00 - 43.43.00.00 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 11.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe HEGOR Spółka z o.o., ul. Gwardyjska 12, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8572817,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11765447,63

  • Oferta z najniższą ceną: 11765447,63 / Oferta z najwyższą ceną: 14638714,47

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.