eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-24

Krosno: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców
Numer ogłoszenia: 313328 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno , ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 47 43 312, faks 13 47 43 312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Laptop wraz z oprogramowaniem 7 Ekran 15.6 WXGA HD LED (1366x768) Procesor Procesor klasy x 86 posiadający dwa rdzenie, z których każdy posiada osobny komplet jednostek wykonawczych, częstotliwość pracy zegara 2,3 GHz, pamięć cache 1 MB lub procesor równoważny wydajnościowo według testów przeprowadzonych przez Oferenta Chipset dostosowany do zaoferowanego procesora Pamięć min. 4 GB, DDR3,1333MHz Dysk twardy min.320 GB Serial ATA, 5400 obr/min Karta graficzna zintegrowana, nie gorsza niż Intel GMA X 4500 Karta dźwiękowa karta dźwiękowa zgodna z HD Audio, 24 - bitowa konwersja sygnału cyfrowego na analogowy i analogowego na cyfrowy, głośniki stereo Karta sieciowa 10/100/1000 - RJ45 Łączność bezprzewodowa Wireless LAN 802.11 b/g Napęd optyczny DVD-RW z dołączonym oprogramowaniem Czytnik kart tak Klawiatura numeryczna tak mysz + torba tak Zintegrowane porty 3xUSB 2.0, złącze słuchawek, złącze mikrofonu, RJ-45,VGA, czytnik kart System operacyjny Microsoft Windows 7 Home Premium 64 - bit PL zainstalowany system operacyjny nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft + nośnik Dodatkowe oprogramowanie Pakiet Office 2010 (Word, Exel, Powerpoint ), program antywirusowy ESET z licencją co najmniej na 2 lata Gwarancja min. 24 miesiące 2 Projektor 2 Jasność 2500 lumenów (wg standardu ANSI) Kontrast Kontrast standardowy 2200:1 (całkowicie włączony/całkowicie wyłączony) Typ lampy Moc min. 185 W, możliwość wymiany lampy przez użytkownika Żywotność lampy Standardowo do 3000 godzin, do 4000 godzin w trybie ekonomicznym Rozdzielczość Rozdzielczość macierzysta SVGA (800 x 600) Równomierność 90% (wg standardu JBMA Rozmiar obrazu 22,9-303 cali (przekątna) Odległość wyświetlania 1 m ~ 12 m Zgodność sygnału wideo Kompozytowy sygnał wideo/S-Video: NTSC (M, 3,58, 4,43), PAL (B, D, G, H, I, M, N, 4,43), SECAM (B, D, G, K, K1, L, 4,25/4,4). Soczewki projektora Przysłona: F/2,41 do 2,55, Ogniskowa f=21,8 do 24 mm, Obiektyw zmiennoogniskowy: ręczny 1,1x Stosunek odległości od ekranu do szerokości obrazu: 1,95 (tryb szerokokątny) do 2,15 (tryb teleobiektywu) Korekcja zniekształceń trapezowych W pionie: +40°/-35° Żywotność lampy Standardowo do 3000 godzin. Do 4000 godzin w trybie ekonomicznym Złącza I/O Jedno gniazdo zasilania (3-stykowe, typu C14). Wejście VGA: dwa 15-stykowe złącza D-sub VGA-A oraz VGA-B-obsługujące analogowe sygnały wejściowe RGB/Component. Wejście VGA: jedno 15-stykowe złącze D-sub do łączenia z gniazdem VGA-A. Wejście S-Video: jedno standardowe, 4-stykowe, złącze min-DIN S-Video do sygnału Y/C. Kompozytowe wejście wideo: jedno gniazdo RCA do sygnału CVBS. Analogowe wejście audio: jedno stereofoniczne gniazdo mini jack 3,5 mm. Wejście audio: jedno stereofoniczne gniazdo mini jack 3,5 mm. Port USB: jedno złącze typu slave na potrzeby zdalnego sterowania. Gwarancja min. 24 miesiące 3 Ekran 1 Wymiary ekranu 200 cm x 200 cm Wymiary obrazu 195 cm x 195 cm Format obrazu 1:1 Współczynnik odbicia 1.0 Typ powierzchni projekcyjnej Matt White trójwarstwowa Kąt oglądalności 75o (R/L) Dodatkowe funkcje ramię do ustawiania ekranu pod odpowiednim kątem w celu wyeliminowania efektu trapezu Obudowa Metalowa obudowa ekranu, kaseta w kolorze czarnym 4 Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe 1 Podstawowe funkcje urządzenia: drukarka, kopiarka, skaner, faks Technologia druku laserowa Maks.rozmiar nośnika A4 Maks. szybkość druku (mono) 20 str./min Maks. szybkość druku (kolor) 20 str./min Zainstalowana pamięć 160 MB Wydajność 40000 str./min Pojemność podajnika papieru 350 szt Pojemność podajnika dokumentów 50 szt Obsługiwane nośniki papier zwykły, etykiety papierowe, koperty, papier kolorowy druk w kolorze TAK Inne Drukowanie bez marginesów, Prędkość druku zdjęcia 10x15: 15 sekund Typ skanera kolorowy Rozdzielczość optyczna 1200x1200 dpi Maksymalna rozdzielczość skanowania interpolowana - 19200 dpi Poziomy wymiar obszaru skanowania 216 mm Pionowy wymiar skanowania 381 mm Głębia koloru 42 bit Skalowanie 25-400% Złącze zewnętrzne USB 2.0, karta sieciowa Ethernet 10/100 Base Tx Zainstalowane opcje ADF (automatyczny podajnik dokumentów, pojemność 50 arkuszy, podajnik wielofunkcyjny na 50 arkuszy, podajnik na 300 arkuszy, tacka odbiorcza na 125 arkuszy Szybkość wysyłania danych 33,6 kB/s pojemność pamięci faksu 250 stron Gwarancja min. 24 miesiące 5 Tonery do urządzenia wielofunkcyjnego 3.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w w/w zakresie. Wykonawcy obowiązani są jedynie do złożenia oświadczenia, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (treść oświadczenia została zawarta w Załączniku nr 1 do SIWZ - Oferta).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • j.w.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • j.w.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • j.w.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • j.w.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo: Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem. Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z Jego udziałem zostaną odrzucone. Zasady podpisywania oferty dotyczą wszystkich jej dokumentów (informacji, wykazów, oświadczeń) oraz potwierdzania za zgodność z oryginałem składanych kopii

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub podpisaniu umowy, b) w przypadku zawieszenia dostaw przez Zamawiającego. 2. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT, b) rezygnacji z części zamówienia, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub której wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niewykonanych dostaw. 3. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych dostaw, c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 326, przy ul. Lwowskiej 28a w Krośnie - III piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Krosno, ul. Lwowska 28a, Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2. Informacja dodatkowa: postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym, gdyż jest ono częścią Projektu Podkarpacie stawia na zawodowców. Zamawiający w ramach dostaw dokona wydatkowania środków pieniężnych w wysokości znacznie przekraczającej 14.000 euro, jednak z przyczyn organizacyjnych dostawy w ramach projektu będą podzielone na kilka odrębnych postępowań. Jednym z nich jest niniejsze postępowanie na zakup i dostawę sprzętu multimedialnego, którego wartość szacunkowa nie przekracza 14.000 EURO. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami: 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące postępowania Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, drogą mailową lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 2. Powyższe zasady porozumiewania się (tj. faks i e-mail) nie będą miały zastosowania do dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw składanych w odpowiedzi na wezwanie dokonane przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy, ze względu na konieczność zachowania formy tychże oświadczeń lub dokumentów przewidzianej w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) lub przepisów Kodeksu cywilnego w przypadku pełnomocnictwa. 3. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami w powyższy sposób są: 1) Jolanta Kopciuch-Szmyd - Wydział Edukacji Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Lwowska 28a, w godz. 7.30 do 15.30 - w sprawach merytorycznych, 2) Małgorzata Wanat lub Adriana Łącka - Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Lwowska 28a, w godz. 7.30 do 15.30 - w sprawach formalno - prawnych; Sposób porozumiewania się: a) pisemnie - Krosno, ul. Lwowska 28a, z dopiskiem -Zamówienia publiczne b) faksem - nr: 0-13 47 43 312 c) drogą mailową - zp@um.krosno.pl Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.