eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-Zdrój › Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i ubezpieczenia komunikacyjne w jednostkach organizacyjnych Gminy Połczyn-Zdrój oraz ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków Członków Ochotniczych Straży Pożarnych w latach 2015-2018.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-12

Połczyn-Zdrój: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i ubezpieczenia komunikacyjne w jednostkach organizacyjnych Gminy Połczyn-Zdrój oraz ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków Członków Ochotniczych Straży Pożarnych w latach 2015-2018.
Numer ogłoszenia: 31328 - 2015; data zamieszczenia: 12.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411234 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Połczyn-Zdrój, Plac Wolności 3-4, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3666100, faks 94 3666105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i ubezpieczenia komunikacyjne w jednostkach organizacyjnych Gminy Połczyn-Zdrój oraz ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków Członków Ochotniczych Straży Pożarnych w latach 2015-2018..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I Zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: 1. ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 2. ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, 3. ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 4. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, 5. ubezpieczenia szyb od stłuczenia, 6. ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, 7. ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk. w następujących jednostkach organizacyjnych: 1. Urząd Miejski w Połczynie-Zdroju, Plac Wolności 3-4, 78-320 Połczyn-Zdrój, 2. Centrum Kultury, ul. Wojska Polskiego 54, 78-320 Połczyn-Zdrój, 3. Publiczna Szkoła Podstawowa w Bolkowie, 78-320 Połczyn-Zdrój, Bolkowo 10, 4. Publiczna Szkoła Podstawowa w Toporzyku, Toporzyk 23, 78-320 Połczyn-Zdrój, 5. Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Połczynie-Zdroju, ul. Grunwaldzka 34, 78-320 Połczyn Zdrój 6. Przedszkole Samorządowe Słoneczna Kraina w Redle, 78-325 Redło 60 7. Przedszkole Samorządowe Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Połczynie Zdroju, ul. Zamkowa 3, 78-320 Połczyn-Zdrój 8. Przedszkole Samorządowe Nr 2 Pod Jarzębinką w Połczynie Zdroju, ul. Sobieskiego 10, 78-320 Połczyn-Zdrój 9. Zespół Szkół Publicznych w Redle, Redło 12, 78-325 Redło 10. Publiczne Gimnazjum im. M. Kopernika w Połczynie-Zdroju, ul. Mieszka I-go 19, 78-320 Połczyn-Zdrój 11. Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 78-320 Połczyn-Zdrój, ul. Koszalińska 8A, 12. Ochotnicze Straże Pożarne: OSP Połczyn-Zdrój, OSP Kołacz, OSP Popielewo, OSP Zajączkówko, OSP Toporzyk. Część II Zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: 1. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2. ubezpieczenie autocasco, 3. ubezpieczenia NNW kierowcy i pasażerów, 4. ubezpieczenia assistance. Część III Zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 SIWZ - Program Ubezpieczenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Ubezpieczenie mienia.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP, UL. NOAKOWSKIEGO 22, 00-668 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 157800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 113188,00

  • Oferta z najniższą ceną: 113188,00 / Oferta z najwyższą ceną: 138690,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Ubezpieczenia komunikacyjne.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP, UL. NOAKOWSKIEGO 22, 00-668 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33744,00

  • Oferta z najniższą ceną: 33744,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45084,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Ubezpieczenie Zamawiającego w zakresie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH TUW BIURO REGIONALNE KOSZALIN, UL. SŁOWIAŃSKA5, 75-846 KOSZALIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27093,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.