Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-10
Skierniewice: Wykonanie ścieżki pieszo - rowerowej od ulicy Dąbie do ulicy Zadębie wzdłuż Zalewu
Numer ogłoszenia: 313194 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ścieżki pieszo - rowerowej od ulicy Dąbie do ulicy Zadębie wzdłuż Zalewu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach projektu technicznego budowy scieżki pieszo - rowerowej od ul. Dabie do ul. Zadębie wzdłuż Zalewu zaprojektowano nawierzchnię z kruszywa łamanego o długości 349,50 m i szerokości 4,0 m i 3,50 m. Projektowana nawierzchnia zostanie wyniesiona ponad istniejacy teren o 5 cm. Krawędzie utwardzenia terenu należy ograniczyć za pomocą obrzeży betonowych o wymiarach 8/30 cm posadowionych na ławach zwykłych z chudego betonu. Drzewa kolidujące z budowaną ścieżką pieszo - rowerową zostaną wycięte. Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach do SIWZ i projektach budowlanych, które są do wglądu w Wydziale Realizacji Inwestycji tut. Urzędu , pok. nr 12, ul. Floriana 9. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w Specyfikacji Technicznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem wzięcia udziału w przetargu jest wniesienie wadium w terminie do dnia 01.10..2009r. do godz. 1130 w wysokości 3.500,-zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: KREDYT BANK S.A. oddział w Skierniewicach nr 42 1500 1689 1216 8004 0851 0000 z dopiskiem RI - wadium - przetarg na wykonanie: ścieżki pieszo - rowerowej od ulicy Dąbie do ulicy Zadębie wzdłuż Zalewu Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym i jego zwrot nastąpi zgodnie z art.46 ust. 4 ustawy. Wadium w innych dopuszczonych formach należy wnieść w kasie Urzędu Miasta Skierniewice. Zwrot wadium nastąpi w przypadkach i na warunkach przewidzianych w art. 46 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Wadium należy wnieść na czas związania ofertą.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, b) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wpłacą przewidziane w niniejszej siwz wadium, c) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w niniejszej siwz oraz dostarczą oświadczenia i dokumenty wymagane w siwz. 2. Wszyscy oferenci ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełnić poniższe warunki i dołączyć wskazane poniżej oświadczenia i dokumenty do oferty: a) Ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz b) Wykaz Cen - sporządzony wg załącznika nr 2.1 do siwz Wykonawcy winni oddzielnie wycenić każdą pozycję w Wykazie Cen (CW) ( załącznik nr 2.1 do siwz), przestrzegając zasad dotyczących wyliczenia wartości w każdej pozycji oraz podsumowania kwot ogólnych podanych w CW. Wykonawcy nie wolno zmieniać ilości podanych w CW. CW należy odczytywać łącznie z innymi dokumentami kontraktowymi. Przyjmuje się, iż Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, jakie mają zostać wykonane i sposobem ich wykonania. Całość Robót winna być wykonana zgodnie z zamierzeniem i przeznaczeniem przedmiotu zamówienia. Ilości podane w każdej pozycji wykazu są wielkościami informacyjnymi, wskazującymi jedynie orientacyjny zakres prac, które powinny być wykonane dla skompletowania danego elementu (Roboty), za którą przysługuje wyliczone dalej wynagrodzenie ryczałtowe i nie mają znaczenia przy rozliczaniu wartości danego elementu (Roboty) po jego wykonaniu. Niezależnie od wymienionego poprzednio przeznaczenia, ilości w CW zostały podane dla stworzenia wspólnych i porównywalnych wycen na potrzeby przetargu. Krótkie opisy pozycji przedstawione w CW są podane tylko dla celów identyfikacyjnych i w żaden sposób nie modyfikują czy anulują szczegółowych opisów zawartych w specyfikacjach technicznych, projektach. c) wnieść wadium - wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt. 12 siwz. d) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 i art. 24 ust. ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. oraz zobowiązanie, o którym mowa w art.22 ust.1 pkt.2 - jeśli wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do siwz, jeśli wykonawca nie będzie korzystał z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów wówczas należy załączyć do oferty załącznik nr 3a i wpisać NIE DOTYCZY e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającego, że przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia. f) informację dotyczącą podwykonawców i zakresu robót, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - wg zał. 4 g) Oświadczenie w sprawie akceptacji warunków umowy na wykonanie zadania w tym: udzielenie gwarancji i zobowiązanie do realizacji zadania w terminie określonym w pkt. 7 siwz - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji 48 miesięcy od daty odbioru końcowego. Treść warunków umowy została zawarta w załączniku 5a do siwz. h) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 14.2 siwz, i) w celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej we wysokości minimum 300 tys. zł 2.1 W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty: a) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy , b) dokumenty wymienione w pkt. 2. e) muszą być złożone przez każdy podmiot, c) dokumenty pozostałe wymienione w pkt. 2 podmioty składają wspólnie jako konsorcjum. 2.2 W przypadku ofert składanych wspólnie warunki zawarte w pkt. 2. muszą spełnić wspólnie lub muszą być spełnione przynajmniej przez jeden podmiot, o ile zamawiający nie zastrzegł inaczej. 2.3 Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez wykonawców wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia, tzn. każdy z wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wszyscy oferenci ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełnić poniższe warunki i dołączyć wskazane poniżej oświadczenia i dokumenty do oferty: a) Ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz b) Wykaz Cen - sporządzony wg załącznika nr 2.1 do siwz Wykonawcy winni oddzielnie wycenić każdą pozycję w Wykazie Cen (CW) ( załącznik nr 2.1 do siwz), przestrzegając zasad dotyczących wyliczenia wartości w każdej pozycji oraz podsumowania kwot ogólnych podanych w CW. Wykonawcy nie wolno zmieniać ilości podanych w CW. CW należy odczytywać łącznie z innymi dokumentami kontraktowymi. Przyjmuje się, iż Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, jakie mają zostać wykonane i sposobem ich wykonania. Całość Robót winna być wykonana zgodnie z zamierzeniem i przeznaczeniem przedmiotu zamówienia.Ilości podane w każdej pozycji wykazu są wielkościami informacyjnymi, wskazującymi jedynie orientacyjny zakres prac, które powinny być wykonane dla skompletowania danego elementu (Roboty), za którą przysługuje wyliczone dalej wynagrodzenie ryczałtowe i nie mają znaczenia przy rozliczaniu wartości danego elementu (Roboty) po jego wykonaniu. Niezależnie od wymienionego poprzednio przeznaczenia, ilości w CW zostały podane dla stworzenia wspólnych i porównywalnych wycen na potrzeby przetargu. Krótkie opisy pozycji przedstawione w CW są podane tylko dla celów identyfikacyjnych i w żaden sposób nie modyfikują czy anulują szczegółowych opisów zawartych w specyfikacjach technicznych, projektach. c) wnieść wadium - wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt. 12 siwz. d) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 i art. 24 ust. ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. oraz zobowiązanie, o którym mowa w art.22 ust.1 pkt.2 - jeśli wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do siwz, jeśli wykonawca nie będzie korzystał z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów wówczas należy załączyć do oferty załącznik nr 3a i wpisać NIE DOTYCZY e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającego, że przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia. f) informację dotyczącą podwykonawców i zakresu robót, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - wg zał. 4 g) Oświadczenie w sprawie akceptacji warunków umowy na wykonanie zadania w tym: udzielenie gwarancji i zobowiązanie do realizacji zadania w terminie określonym w pkt. 7 siwz - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji 48 miesięcy od daty odbioru końcowego. Treść warunków umowy została zawarta w załączniku 5a do siwz. h) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 14.2 siwz, i) w celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej we wysokości minimum 300 tys. zł 1..1W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty: a) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy , b) dokumenty wymienione w pkt. 1. e) muszą być złożone przez każdy podmiot, c) dokumenty pozostałe wymienione w pkt. 1 podmioty składają wspólnie jako konsorcjum. 1.2 W przypadku ofert składanych wspólnie warunki zawarte w pkt. 1 muszą spełnić wspólnie lub muszą być spełnione przynajmniej przez jeden podmiot, o ile zamawiający nie zastrzegł inaczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Skierniewice, 96-100, Wydział Realizacji Inwestycji ,ul. Floriana 9 pok. nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1 sekretariat pok. nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Dostawa aparatury badawczej, 19/ZP/2025
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Utwardzenie placu u zbiegu ulic Strykowska - Czysta"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1330E na odcinku Jeruzal - Paplin
- dostawy środków opatrunkowych
- Wykonanie dokumentacji projektowych na zadania drogowe na terenie Powiatu Skierniewickiego
- Dostawa podwozia pod manipulatory, napełniarki skrzyniopalet i przenośników
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi na dz. nr 338/1 obręb Lubiatów
- "Przebudowa odcinka drogi leśnej dł.50.0m na dz.nr.127/1 oraz odcinka drogi leśnej dł.150.0m na dz.nr.127/2 w L. Sławutówko na Terenie Nadleśnictwa Wejherowo"
- Przebudowa drogi w zakresie budowy chodnika i utwardzonego pobocza przy ul. Staszica w Ostrowi Mazowieckiej.
- Przebudowa istniejącej drogi przeciwpożarowej nr 8 - Odcinek II
- Rozbudowa drogi gminnej nr 390303W Krzemień-Tończa (etap 2)
- "Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 280.0m na dz.nr.26 w L. Nanice na Terenie Nadleśnictwa Wejherowo"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.