eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Zakup z dostawą elementów wyposażenia i materiałów eksploatacyjnych dla centralnej sterylizatorni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-27

Wieluń: Zakup z dostawą elementów wyposażenia i materiałów eksploatacyjnych dla centralnej sterylizatorni
Numer ogłoszenia: 31317 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 399382 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 043 8438311 w. 355, faks 043 843 83 11 wew. 213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą elementów wyposażenia i materiałów eksploatacyjnych dla centralnej sterylizatorni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia - szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawiera - ZAŁĄCZNIK NR 1 - Wykaz elementów wyposażenia i materiałów eksploatacyjnych dla centralnej sterylizatorni - Tabela parametrów wymaganych. 2. Oferowane przedmioty elementy wyposażenia i materiały eksploatacyjne muszą być dopuszczone do użytkowania w placówkach służby zdrowia na terenie Polski i posiadać na potwierdzenie tego faktu odpowiednie dokumenty : deklaracje zgodności i oznakowania znakiem CE lub wpis do rejestru wyrobów medycznych( zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r.), ewentualnie inne obowiązujące prawem dokumenty. 3. Zamawiający w przypadku wygranego przetargu przed zawarciem umowy będzie wymagał od Wykonawcy dostarczenia uwierzytelnionych kopii dokumentów potwierdzających, że dostarczane elementy wyposażenia i materiały eksploatacyjne są dopuszczone do użytkowania w placówkach służby zdrowia na terenie Polski. a także szczegółowych kart charakterystyki dla produktów, które tego obowiązującym prawem wymagają. 4. Zamawiający wymaga dostawy do dnia 31.12.2010 r. wszystkich elementów wyposażenia i oraz części materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do pracy centralnej sterylizatorni przez co najmniej 1 miesiąc. Pozostałe materiały eksploatacyjne będą dostarczane przez Wykonawcę sukcesywnie, na każde zlecenie Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy co najmniej 24 - miesięcznej gwarancji na elementy wyposażenia i co najmniej 12 - miesięcznej gwarancji na materiały eksploatacyjne. Zamawiający dopuszcza krótszy termin ważności poszczególnych materiałów eksploatacyjnych, jednakże tylko w uzasadnionych przypadkach ( np. technologiczne wymogi producenta) i po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego. 6. Oznakowanie dostarczonych produktów, ulotki informacyjne, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 39.71.10.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi 36.12.10.00 - 36.12.10.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMED Biuro Techniczno - Handlowe, ul. Umińskiego 3/8, 03-984 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147980,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 159376,00

  • Oferta z najniższą ceną: 159376,00 / Oferta z najwyższą ceną: 159376,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.