Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-30
Janów Lubelski: Neutralizacja szkodliwej nawierzchni drogi leśnej i usuwanie czeremchy amerykańskiej wraz z zakupem Glyfosu 360 SL
Numer ogłoszenia: 313052 - 2010; data zamieszczenia: 30.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Janów Lubelski , ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 15 8720072, faks 15 8720185.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.start.lasy.gov.pl/web/janow_lubelski
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Neutralizacja szkodliwej nawierzchni drogi leśnej i usuwanie czeremchy amerykańskiej wraz z zakupem Glyfosu 360 SL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Neutralizacja szkodliwej nawierzchni drogi leśnej w leśnictwie Momoty oddziały: 211,212,213,214,215,216,217 o długości drogi 3 km i szerokości jezdni 3,50 m. Zakres robót obejmuje: - umocnienie drogi na długości 3 km o średniej szerokości 3,5 m; - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na powierzchni 10500 m2; - podbudowa z kruszywa naturalnego (dolomitowego): a) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego warstwa dolna o frakcji 20/63 na powierzchni 10500 m2; b) wykonanie podbudowy warstwy górnej z kruszywa naturalnego (dolomitowego) o frakcji 0/32 na powierzchni 10500 m2. 2. Zakup Gyfosu 360 SL (nazwa handlowa) 59,60 l: 3.Usuwanie czeremchy amerykańskiej na obszarze 7,45 ha w leśnictwach: Zdzisławice, Flisy, Bukowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Zakupu Glyfosu 360 SL należy dokonać - w ciągu 3 dni od dnia zawarcia umowy. Usuwanie czeremchy amerykańskiej wraz z zabezpieczeniem pniaków należy wykonać do dnia 30 października 2010 r. Neutralizację nawierzchni drogi leśnej należy wykonać do dnia 30 stycznia 2011 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: - co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonanie nawierzchni drogi leśnej z kruszyw naturalnych o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. 2. w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: - co najmniej jedną usługę w zakresie gospodarki leśnej ( pozyskanie drewna lub ochrona lasu) stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.000,00 zł. z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponuje sprzętem i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, co najmniej: 1) koparką kołową o poj. łyżki 0,25 m3 lub koparko-ładowarką; 2) równiarką; 3) samochodem ciężarowym o ładowności min. 10 ton; 4) walcem drogowym z wibracją od 6-10 ton; 5) pilarką spalinową; 6) opryskiwaczem ręcznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia z zakresu nadzoru budowlanego w specjalności drogowej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponuje środkami własnymi lub zdolnością kredytową w wysokości 50.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania umowy z powodu: 1) opóźnienia w przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy; 2) wstrzymania robót przez Zamawiającego; 3) wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia w terminie uniemożliwiającym dotrzymanie terminu umownego wykonania robót; 4) przerw w realizacji robót, spowodowanych warunkami atmosferycznymi negatywnie wpływającymi na jakość lub trwałość wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności zalania terenu wodą; 5) braku zgody na wykonanie prac w rezerwatach i strefach ochronnych ptaków przez organy uprawnione do wydawania decyzji administracyjnych w tym zakresie, 6) przerw w realizacji robót w przypadku odkrycia niewypałów, niewybuchów; 7) działania siły wyższej. Za okoliczność siły wyższej uznaje się okoliczności o charakterze zewnętrznym, mające nadzwyczajny charakter, których nie można przewidzieć i którym nie można zapobiec. W szczególności są to zdarzenia o charakterze katastrof przyrodniczych ( np. powodzie, huragany, pożary, trzęsienia ziemi itp.) lub nadzwyczajne zaburzenia życia zbiorowego (wojna, stan wyjątkowy, ogłoszenie stanu klęski żywiołowej). Za siłę wyższą uważa się także zakaz dalszego prowadzenia robót wynikających z prawomocnego orzeczenia sądowego lub administracyjnego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.start.lasy.gov.pl/web/janow_lubelski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Janów Lubelski
ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35
23-300 Janów Lubelski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Janów Lubelski ul.Bohaterów Porytowego Wzgórza 35 23-300 Janów Lubelski pokój nr 1 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie w ramach projektu Aktywna ochrona głuszca (Tetrao urogallus) w Nadleśnictwie Janów Lubelski w latach 2010-2012. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JANOWA LUBELSKIEGO
- "Opieka pogwarancyjna systemów informatycznych - 2025"
- Remont pomieszczeń w części B budynku Ośrodka Edukacji Ekologicznej
więcej: przetargi w Janowie Lubelskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej nr 292995K na odcinku I - w km od 0+336,00 do 1+050,00 na odcinku II - w km od 1+638,00 do 1+931,00 w miejscowości Żeleźnikowa Wielka, Gmina Nawojowa
- Przebudowa drogi powiatowej - ul. Grzybowej w Białej Podlaskiej, odcinek od ul. Sobolowej do ul. Świerkowej polegająca na modernizacji nawierzchni jezdni i przebudowie kanalizacji deszczowej
- Przebudowa dróg gminnych w ramach zagospodarowania poscaleniowego na terenie obrębu Brzeziny (Gmina Trzcianne) w systemie "Zaprojektuj i Wybuduj".
- Budowa budynku wielorodzinnego w Nowym Mieście Lubawskim
- Modernizacja i naprawa dróg gruntowych - zadanie 1
- Budowa drogi gminnej pomiędzy ul. Orzegowską a ul. Konstytucji w Bytomiu oraz Budowa rurociągu tłocznego 2XDN250 od pompowni P0 do pompowni P1 przy ul. Orzegowskiej.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.