Ogłoszenie z dnia 2009-09-10
Inowłódz: Przetarg nieograniczony na prace remontowe chodnika na ulicy Wojciechowskiego w miejscowości Spała gm.Inowłódz
Numer ogłoszenia: 313038 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Inowłodzu , ul. Spalska 2, 97-215 Inowłódz, woj. łódzkie, tel. 0-44 7101233, faks 0-44 7101233.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na prace remontowe chodnika na ulicy Wojciechowskiego w miejscowości Spała gm.Inowłódz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: -roboty pomiarowe - rozbiórka istniejącego chodnika z płyt betonowych - wykonanie chodnika z kostki brukowej kolorowej gr.6 cm na podsypce cementowo-piaskowej (jak w chodniku przy ul. Mościckiego w Spale) - ustawienie krawężników obrzeży betonowych - wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej - wykonanie zabezpieczeń wokół drzew z palisady betonowej o wymiarach 50x50 cm (prace ziemne prowadzone w podbliżu drzew należy wykonywać w ten sposób by nie naruszać systemu korzeniowego ani nie powodować uszkodzeń pni) - obsługa geodezyjna.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinien spełniać następujące warunki: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem 2. nie podlegać wykluczeniu z postępowannia na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: - osoby kierujące muszą posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w zamówieniu (z co najmniej 5-letnim stażem), uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - w ciągu ostatnich pięciu lat wykonać co najmniej 3 zamówienia na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i charakterem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finasowej zapewniającej wykonanie zamówienia -ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty na potwierdzenie spełniania w/w warunków: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załączonym wzorem 2. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 5. Wykaz osób (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do siwz), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia noiezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych orzez nich czynności. Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przwidziane do realizacji niniejszego zamówienia osoby spełniają wymagania określone w odrębnych przepisach. Należy załączyć: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego 6) Wykaz (sporządzony wg wzoru załączonego do siwz) wykonanych w okresie pięciu lat robót budowlanych o podobnym charakterze i wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Potwierdzeniem należytego wykonania robót jest każdy dokument wystawiony na wykonawcę, w którym istnieje zapis potwierdzający okres oraz zakres wykonanych robót oraz ich wartość (referencje, listy gratulacyjne, protokół odbioru itp.) 7. polisa w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 8. kosztorys ofertowy uproszczony lub szczegółowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inowlodz.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Inowłodzu
97-215 Inowłódz ul.Spalska 2 pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Inowłodzu 97-215 Inowłodz ul. Spalska 2 p[okój obsługi interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi w miejscowości Oleśnica - Wilków - Fułki
- Budowa odcinka drogi gminnej nr 217-007G w miejscowości Stara Kościelnica
- Poprawa infrastruktury rowerowej ul. Rozwojowej w Jastrzębiu-Zdroju
- Budowa budynku ochrony (portierni) oraz fragmentu odrębnego układu komunikacyjnego na terenie siedziby Zamawiającego
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie sieci ciepłowniczej w formule "zaprojektuj i wybuduj" na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Wzmocnienie krawędzi jezdni w ciągu drogi powiatowej nr 2339C Żnin - Ostrówce - Szczepanowo na odcinku od miejscowości Białożewin do miejscowości Annowo
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.