Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Włodawa: Leasing operacyjny trzech sztuk fabrycznie nowych samochodów dostawczych tej samej marki
Numer ogłoszenia: 312993 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Żołnierzy W i N 22, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721276 w. 12, faks 082 5726591.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.wlodawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leasing operacyjny trzech sztuk fabrycznie nowych samochodów dostawczych tej samej marki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Leasing operacyjny trzech sztuk fabrycznie nowych samochodów dostawczych tej samej marki, spełniający wymagania stawiane przez Zamawiającego w Rozdziale III SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1, na Formularzu nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy; 2) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, do oferty każdy z wykonawców powinien załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot leasingu spełnia wymagania Zamawiającego określone w rozdziale III pkt. 1 SIWZ Wykonawca ma obowiązek załączenia do oferty odpowiednich dokumentów tj. ogólnodostępnych materiałów handlowych np.: foldery (katalogi) ze zdjęciami oferowanych samochodów oraz opisami i parametrami technicznymi w języku polskim. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wskazane w ust. 2 pkt. 1 i 2 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, natomiast dokumenty wymagane w ust. 2 pkt. 3 składa się wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia i załączyć pełnomocnictwo zawierające odpowiednie umocowanie do oferty. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, wówczas Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w ust. 2 pkt. 2 winien przedłożyć odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju jego siedziby lub miejsca zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.wlodawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.mpgk.wlodawa.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na ternie Gminy Włodawa w sezonie zimowym 2025-2026
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki
- Najem na okres 36 miesięcy specjalistycznego pojazdu typu chłodnia oraz pojazdu typu VAN (w podziale na dwie części)
- Zakup i dostawa samochodów służbowych na potrzeby IAS Katowice
- Zakup samochodu ciężarowego wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
- Doposażenie w sprzęt niezbędny do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej poprzez zakup pojazdu ciężarowego z napędem 4x4 do 3,5 t,
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





