eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MogilnoPrzebudowa obiektu Szpitala Powiatu Mogileńskiego Filia im. T.Chałubińskiego w Strzelnie -zaadoptowanie pomieszczenia na potrzeby pracowni radiodiagnostyki i endoskopii



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Mogilno: Przebudowa obiektu Szpitala Powiatu Mogileńskiego Filia im. T.Chałubińskiego w Strzelnie -zaadoptowanie pomieszczenia na potrzeby pracowni radiodiagnostyki i endoskopii
Numer ogłoszenia: 312962 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilnie , ul. Kościuszki 10, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3152515, faks 042 3152533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.mogilno.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa obiektu Szpitala Powiatu Mogileńskiego Filia im. T.Chałubińskiego w Strzelnie -zaadoptowanie pomieszczenia na potrzeby pracowni radiodiagnostyki i endoskopii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń parteru budynku na potrzeby Pracowni Radiodiagnostyki i Endoskopii dla Szpitala Powiatu Mogileńskiego Filia im. T.Chałubińskiego w Strzelnie. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe: 1. rozbiórki i wyburzenia, 2. roboty murowe ścian i stropów, 3. stolarka drzwiowa, 4. instalowanie okien, 5. posadzki, 6. roboty malarskie. 7. roboty instalacyjne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium, na cały okres związania ofertą, w następującej wysokości: 15 000,00 zł Słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wymienionego w Rozdziale VII pkt 1a SIWZ - według wzoru Zał. nr 3 do SIWZ) oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów Żądanych przez Zamawiającego, wymienionych w Rozdziale VII SIWZ, potwierdzających spełnianie tych warunków. b) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w załączeniu formularz do ewentualnego wykorzystania - Załącznik nr 3. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie wykazanie, iż Wykonawcy należycie zrealizowali, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością (tj. min. 300 000 zł brutto każda) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający rozumie roboty remontowo - budowlane wewnętrzne z branży budowlanej wykonane w obiektach służby zdrowia. Wykaz robót budowlanych należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ oraz załączyć dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. b) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie wykaz zawierający: - osobę wskazaną do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej do kierowania robotami bez ograniczeń zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby inżynierów budowlanych (kopie uprawnień wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby inżynierów budowlanych należy dołączyć do wykazu), -, co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby inżynierów budowlanych (kopie uprawnień wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby inżynierów budowlanych należy dołączyć do wykazu), - co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym (kopie uprawnień wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby inżynierów budowlanych należy dołączyć do wykazu) Wykaz osób należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr, 5 do SIWZ 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - - z datą ważności min do 30.12.2009r. Jeżeli okres ważności polisy jest krótszy - Wykonawca złoży oświadczenie, że zobowiązuje się do przedłużeniu ważności polisy na wymagany okres i przedstawienia kopii w terminie 3 dni od wystawienia polisy. VIII. POTWIERDZENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZEZ WYKONAWCÓW MAJĄCYCH SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: - w § 1 ust.1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 188 poz. 1155), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt. 1 lit. a oraz pkt. 2 ww rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. IX. POTWIERDZENIE POZOSTAŁYCH WYMAGAŃ SIWZ 1. W celu spełnienia pozostałych wymagań SIWZ Wykonawca załączy do oferty: a) Wypełniony Formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Kosztorysy ofertowe w wersji uproszczonej, wypełnione zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót i specyfikacją warunków technicznych wykonania i odbioru robót (w dwóch egzemplarzach). c) Oświadczenie Wykonawcy o użyciu do wykonania surowców i materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania, zgodnie z ustawą Prawo budowlane - Załącznik nr 6 do SIWZ. d) Dowód wpłaty wadium. 2. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.mogilno.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W MOGILNIE uL. Kościuszki 10, 88-300 Mogilno Tel 052 315 25 15 (sekretariat ) e-mail: dyrekcjaspzoz@mogilno.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 10:00, miejsce: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W MOGILNIE UL. Kościuszki 10, 88-300 Mogilno pokój nr 23 - Sekretariat do dnia 12 października 2009r. do godz. 10:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z Działania 3 Rozwój infrastruktury społecznej RPO Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.