eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Budowa chodnika wzdłuż ulicy Moniuszki w Wałbrzychu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-19

Wałbrzych: Budowa chodnika wzdłuż ulicy Moniuszki w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 312944 - 2015; data zamieszczenia: 19.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273232 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, ul. Matejki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 6414400, 6414408, faks 74 6414404.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika wzdłuż ulicy Moniuszki w Wałbrzychu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie chodników i kanalizacji deszczowej (zarurowanie istniejących rowów) w ul. Moniuszki w Wałbrzychu od wiaduktu przy ul. Królewieckiej do przystanku przy dawnym Szpitalu nr 10 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa chodnika wzdłuż ulicy Moniuszki w Wałbrzychu. Zakres zamówienia obejmuje: - opracowanie i uzgodnienie projektu Tymczasowej Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót, - ułożenie rur kanalizacji deszczowej na dnie istniejących rowów, - wymiana istniejącej kanalizacji deszczowej metodą wykopu otwartego, - wymiana istniejących studzienek na nowe z kręgów betonowych, - wykonanie nowych studzienek kanalizacji deszczowej z kręgów betonowych, - wymiana wpustów ulicznych, - wykonanie nowych wpustów ulicznych, - wykonanie podłączeń istniejących i nowych wpustów metodą wykopu otwartego, - usunięcie kolizji, - wykonanie robót rozbiórkowych istniejących nawierzchni, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie stabilizacji gruntu cementem, - wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa, - wykonanie podbudowy zasadniczej z MMA, - wykonanie warstwy wiążącej z MMA, - umocnienie poboczy, - ustawienie krawężników i obrzeży, - ułożenie warstwy podbudowy, - ułożenie podsypki, - ułożenie kostki betonowej - wykonanie docelowej organizacji ruchu, oznakowanie poziome i pionowe na podstawie dokumentacji projektowej Należy uwzględnić konieczność utrzymania ruchu pieszego, dojść i dojazdów do posesji. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie także do zapewnienia obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługę w trakcie realizacji, inwentaryzację powykonawczą ze wskazaniem odcinków wzmocnionych rękawem oraz odcinków przebudowanych). 4. Zakres obowiązków Wykonawcy W zakresie obowiązków Wykonawcy znajduje się: 1) zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługa w trakcie realizacji, inwentaryzacja powykonawcza), 2) sporządzenie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy oraz wszelkich niezbędnych, posiadających odpowiednie uzgodnienia, projektów technologicznych robót towarzyszących wymaganych przepisami i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) wykonanie i utrzymanie wprowadzonej tymczasowej organizacji ruchu, 4) zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo, 5) zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy, 6) zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem BiOZ, 7) wbudowanie materiałów odpowiadających co do jakości wymaganiom określonym w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 8) przedstawienie Inspektorowi Nadzoru wykazu wszystkich materiałów do akceptacji przed rozpoczęciem robót, 9) usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren budowy zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych, 10) zorganizowanie i utrzymanie w okresie trwania umowy zaplecza budowy w celu przeprowadzenia rady budowy, bieżących spotkań i narad roboczych, 11) po zakończeniu przedmiotu zamówienia sporządzenie operatu kolaudacyjnego zawierającego elementy (dane) wynikające z umowy, SIWZ, STWiORB i prawa budowlanego, w tym wyniki badań sprawdzających (zgodnie ze STWiORB), powykonawczą mapę z planszą zbiorczą uzbrojenia potwierdzoną w ośrodku geodezyjnym wraz tabelą wykonanych elementów. Wykonawca w terminie do 21 dni od podpisania umowy przedłoży w formie pisemnej: a) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, Wykonawca w terminie do 14 dni od podpisania umowy przedłoży w formie pisemnej: a) harmonogram rzeczowo - finansowy, b) Program Zapewnienia Jakości, c) Plan BiOZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o., ul. Częstochowska 12, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1156140,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 657056,82

  • Oferta z najniższą ceną: 657056,82 / Oferta z najwyższą ceną: 1090155,92

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.