Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-13
Kędzierzyn-Koźle: Dostawa i montaż aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 312725 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu , M. Reja 2a, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 0-77 4837732, faks 0-77 4837732.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wompopole.biuletyn.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż aparatury medycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie A Aparat do cyfrowego zapisu badań elektroencefalograficznych (EEG) Zadanie B EKG wysiłkowe z bieżnią Zadanie C Kabina ciemniowa wyposażona w Noktometr i Pierścień Landolta Zadanie D Tympanometr kliniczny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.11.00 - Elektroencefalografy 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii 33.15.60.00 - Przyrządy do testów psychologicznych 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wnoszenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zmianami). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający, wyszczególnionych w pkt. 8 SIWZ i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów wg formuły: spełnia/ nie spełnia. Wykonawca nie spełniający któregokolwiek z warunków zostaje wykluczony z postępowania, a złożona przez niego oferta nie będzie rozpatrywana, ponieważ na podstawie art. 24 ust.4 ustawy uznaje się ją za odrzuconą. Decyzję dotyczącą wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zamawiający podejmuje z uwzględnieniem obowiązków, o których mowa w art. 26 ust.3 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętych przedmiotem niniejszego zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych należy, dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych [Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zmianami] - załącznik nr 5 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy wg załącznika nr 5 do specyfikacji 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosują się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. ( Dz.U.Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku( Dz.U. Nr 188, poz.1155) zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców ( w ramach oferty wspólnej) w rozumieniu art. 23 ustawy, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy są zobowiązani ustanowić Wykonawcę-Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy stosowanie do art. 23 ust.2 ustawy, b) dokument pełnomocnictwa musi być załączony do ofert i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę-Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania c) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy, d) w przypadku podmiotów występujących wspólnie wymóg złożenia dokumentów wymienionych w pkt.1 ppkt. 1-4, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczy każdego podmiotu. 6) Na podstawie przepisu art. 36, ust.4 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 1-5 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwość co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę Zamawiający, z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust.3 ustawy wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wzywa także, zgodnie z art.26 ust.4 ustawy, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wompopole.biuletyn.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. M. Reja 2a, 47-220 Kędzierzyn-Koźle pok. 417 w godzinach 08.00-14.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu ul. M. Reja 2a 47-220 Kędzierzyn-Koźle pok. 403 sekretariat lub pocztą na adres podany wyżej.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie A aparat do cyfrowego zapisu badań elektroencefalograficznych EEG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednostanowiskowy, mobilny, do zastosowania w lecznictwie otwartym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B EKG wysiłkowe z bieżnią.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nieprzerwana rejestracja sygnału EKG z 12 osprowadzeń.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie C Kabina ciemniowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyposażona w Noktometr i Pierścien Landolta do badań psychologicznych kierowców.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.60.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie D Tympanometr kliniczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenie przenośne do wykonywania testów dla 2 tonów pomiatowych 226 Hz i 1000 Hz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Świadczenie usługi całodobowego wyżywienia pacjentów w SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 2 zadania
- Całodobowa ochrona fizyczna Hali Widowiskowo Sportowej "AZOTY" w 2026 r. oraz konwojowanie wartości pieniężnych z obiektów MOSiR Kędzierzyn-Koźle
- Świadczenie usług serwisu konserwacji aktualizacji i utrzymania w ramach outsourcingu informatycznego wdrożonego dla Zamawiającego oprogr. KSAT 2000i wraz z mDok i dla MOPS oprogr. KSAT 2000i.
- Odnowienie gwarancji i wsparcia dla urządzeń sieciowych, serwerów, macierzy oraz centralnego UPS na okres 12 m-cy
- Udzielanie pomocy weterynaryjnej rannym zwierzętom wolno żyjącym, eutanazja oraz usuwanie zwłok tych zwierząt w latach 2026 - 2027
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatu EKG oraz konfiguracja z systemem MIUSE wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi.
- "Dostawa aparatury i sprzętu medycznego"
- Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej (OLiOC) w urządzenia medyczne, w tym diagnostyczne oraz wyposażenie
- zakup wyposażenia i środków ochrony dla dysponenta Zespołów Ratownictwa Medycznego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026 oraz zakup wyposażenia ambulansu
- Dostawa sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie uzupełniające zestawów intensywnej terapii do powietrznej ewakuacji medycznej oraz zestawów do powietrznej ewakuacji medycznej (...)
- Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC - urządzenia medyczne, w tym diagnostyczne z przeznaczeniem dla Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp.zo.o.: aparatura medyczna
więcej: Elektroencefalografy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





