eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzywidzOpracowanie ewidencji dróg gminnych na terenie Gminy Przywidz woj. pomorskie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-14

Przywidz: Opracowanie ewidencji dróg gminnych na terenie Gminy Przywidz woj. pomorskie.
Numer ogłoszenia: 31263 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przywidz, ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz, woj. pomorskie, tel. 058 6825146, fax 058 6825225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przywidz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.przywidz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie ewidencji dróg gminnych na terenie Gminy Przywidz woj. pomorskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy: opracowania ewidencji dróg i wdrożenie programu wraz z ewidencją dróg, stanowiących własność Gminy Przywidz (drogi gminne i wewnętrzne), zgodnie z obowiązującymi przepisami. Długość sieci drogowej stanowiącej własność Gminy Przywidz wynosi około 281 km, w tym długość dróg gminnych - 85,5 km. Długość dróg utwardzonych wynosi około 10 km. Zakres prac obejmuje: I etap: - wdrożenie oprogramowania do zakładania i prowadzenia ewidencji dróg, - wdrożenie oprogramowania do obsługi zajęcia pasa drogowego II etap: - opracowanie i wdrożenie podstawowej wersji systemu referencyjnego dla istniejącej sieci dróg, na podstawie udostępnionych podkładów mapowych oraz wykazów dróg gminnych o łącznej długości 85,5 km, - wizualna ocena stanu nawierzchni dróg utwardzonych wg metody BIKB - IBDM dla dróg utwardzonych o łącznej długości 10 km, - inwentaryzacja danych drogowych do ewidencji dróg w dowiązaniu do podstawowej wersji sytemu referencyjnego oraz wdrożonego oprogramowania, dla dróg gminnych o łącznej długości 85,5 km, - inwentaryzacja oznakowania pionowego drogi w dowiązaniu do podstawowej wersji systemu referencyjnego oraz wdrożonego oprogramowania, dla dróg gminnych o łącznej długości 85,5 km, - przeszkolenie pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi wdrożonego programu, - sformułowanie wniosków utrzymaniowych na podstawie wyników uzyskanych w ramach przeprowadzonej wizualnej oceny stanu nawierzchni oraz danych archiwalnych, udostępnionych przez zamawiającego, - wydruk i zapis w pliku PDF arkuszy oceny stanu wg metody BIKB - IBDM, potwierdzających uzyskane wyniki identyfikacji i oceny stanu na poszczególnych odcinkach identyfikacyjnych, - opracowanie i przekazanie wizualizacji wyników przeprowadzonej oceny stanu nawierzchni jezdni w formie tzw. mapy stanu (format A 0) 2. Należy przewidzieć możliwość aktualizacji oprogramowania. 3. Należy uwzględnić możliwość wprowadzania zmian w układzie drogowym oraz rozbudowy ewidencji o drogi projektowane. 4. Zalecane jest odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz uzyskanie samemu i na własną odpowiedzialność wszelkich informacji pomocniczych do przygotowania oferty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.22.21.00 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej Kod CPV wg słownika 2008: 72.22.21.00 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, A.2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających A.3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych: zał. nr 2. B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwóch zamówień związanych z gromadzeniem drogowych danych ewidencyjnych w dowiązaniu do przyjętego systemu referencyjnego dla potrzeb zarządzania siecią dróg z uwzględnieniem współpracującego z tym systemem oprogramowania, przeznaczonego do obsługi baz danych ewidencji danych drogowych dla łącznej długości odcinków dróg nie mniejszej niż 100 km, przy czym przynajmniej jedno zadanie powinno dotyczyć nie mniej niż 30 km sieci dróg, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie: zał. nr 3, B.2) posiadają uprawnienia (licencja) do posługiwania się wymaganą metodą BIKB -IBDM, wykorzystywaną przy realizacji zamówienia. B.3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia budowlane w branży drogowej oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Należy także załączyć dokument potwierdzający kwalifikacje Wykonawcy do przeprowadzania oceny stanu nawierzchni dróg metodą BIKB-IBDM. C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A 1-3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przywidz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Przywidzu, ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz pok. 3.4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 12:15, miejsce: Urząd Gminy w Przywidzu, ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz pok. 2.3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.