eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawy jednorazowego sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-04

Kielce: Dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 312611 - 2010; data zamieszczenia: 04.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego , ul. Św. Leonarda 10, 25-311 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3612344 w. 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scrmits.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.scrmits.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy jednorazowego sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment Jednostka miary Ilość sztuk/ opakowań / rolek 1 Cewnik Foleya nr 16-24 silikonowany, pojemność balona od 15-30 ml 1 szt. 800 2 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych nr 6-8, długość 40 cm , sterylny, z dwoma otworami bocznymi i jednym centralnym, pakowany jednostkowo, datą ważności i produkcji 1 szt. 60 3 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych nr 10-18, długość 60 cm 1 szt. 150 4 Cewnik do podawania tlenu przez nos z drenem długości do 200 cm, sterylny. 1 szt. 6 000 5 Elektrody piankowo-żelowe do EKG 1 szt. 40 000 6 Elektrody piankowo-żelowe do EKG jednorazowego użytku dla dzieci 1 szt. 2 000 7 Folia izotermiczna (koc ratunkowy) o rozmiarze 1,6x2,4 m 1 szt. 250 8 Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 5x25; sterylne op=100 szt 1 op. 20 9 Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 0,6x30; sterylne op=100 szt 1 op. 100 10 Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 0,7x40; sterylne op=100 szt 1 op. 150 11 Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 0,8x40; sterylne op=100 szt 1 op. 350 12 Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 0,9x40; sterylne op=100 szt 1 op. 130 13 Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 1,1x40; sterylne op=100 szt 1 op. 25 14 Igła jednorazowego użytku x100 szt nr 1,2x30, pencil - piont z bocznym portem do pobierania leków, typu luer 1 op. 90 15 Kaczka jednorazowego użytku 1 szt. 30 16 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z biokompatybilnego poliuretanu, wolana od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z paskami RTG i filtrem hydrofobowym, korek luer - lock z trzpeniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar 18Gx1,3x32mm, przepływ 85ml/min 1 szt. 8 000 17 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z biokompatybilnego poliuretanu, wolana od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z paskami RTG i filtrem hydrofobowym, korek luer - lock z trzpeniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar 20Gx1,1x33mm, przepływ 55ml/min 1 szt. 15 000 18 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z biokompatybilnego poliuretanu, wolana od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z paskami RTG i filtrem hydrofobowym, korek luer - lock z trzpeniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar 22Gx0,9x25mm, przepływ 33ml/min 1 szt. 4 000 19 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z biokompatybilnego poliuretanu, wolana od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z paskami RTG i filtrem hydrofobowym, korek luer - lock z trzpeniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar 16Gx1,8x45mm, przepływ 200ml/min 1 szt. 150 20 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z biokompatybilnego poliuretanu, wolana od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z paskami RTG i filtrem hydrofobowym, korek luer - lock z trzpeniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar 24Gx0,7x19mm, przepływ 18ml/min 1 szt. 150 21 Kaniula bezpieczna do długotrwałych wlewów dożylnych 18G 1,3(zielona)długość 45 mm/przepływ 95 ml/min.; wyposażona w automatyczny mechanizm bezpieczeństwa chroniący przed zakłuciem podczas użycia i po użyciu kaniuli, posiadająca hydrofobowy filtr antybakteryjny, samozamykający korek, wykonana z teflonu(FEP) 1 szt. 4 000 22 Kaniula bezpieczna do długotrwałych wlewów dożylnych 20G 1,1(różowa)długość32 mm/przepływ 65 ml/min.; wyposażona w automatyczny mechanizm bezpieczeństwa chroniący przed zakłuciem podczas użycia i po użyciu kaniuli, posiadająca hydrofobowy filtr antybakteryjny, samozamykający korek, wykonana z teflonu(FEP) 1 szt. 4 000 23 Kieliszki jednorazowego użytku 70 szt. 1 op. 10 24 Układ noworodkowy, 2 rury o długości 1,6m, średnicy 10mm, końcówki 15M od strony respiratora, od str. pacjenta złącze Y z portem 7,6mm i końcówką 15F. 1 szt. 45 25 Układ noworodkowy, 2 rury o długości 1,2m, średnicy 10mm, końcówki 15M od strony respiratora, od str. pacjenta złącze Y z portem 7,6mm i końcówką 15F. 1szt. 30 26 Maska tlenowa z drenem dla dorosłych, 1 szt. 2 000 27 Maska tlenowa z drenem dla dzieci, 1 szt. 250 28 Maska tlenowa z drenem dla dzieci nebulizatorem 1 szt. 50 29 Maska tlenowa z drenem dla dorosłych nebulizatorem 1 szt, 50 30 Nerka jednorazowego użytku 1 szt. 150 31 Plaster do mocowania kaniul 6 x 8 jałowy transparentny 1 szt. 35 000 32 Papier termoczuły do ekg Zoll 90x90x200, 1 szt. 700 33 Papier do EKG Ascard 58x25 1 szt. 15 34 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, jałowy, niepirogenny, nietoksyczny, nie zawiera lateksu. W skład przyrządu wchodzą: igła biorcza dwukanałowa, osłonka igły biorczej, hydrofobowy filtr powietrza, zatyczka filtra hydrofobowego, komora kroplowa o długości min. 60 mm; pojemność 12ml wolna od PCV;20 kropli =1 ml +/- 0,1 ml, filtr płynu o wielkości oczek 15 um, zaciskacz rolkowy regulacja min 15mm, rolka zaciskacza, dren medyczny o dł. 150 cm, łącznik stożkowy typu luer - lock, osłonka łącznika stożkowego luer - lock. Opakowanie jednostkowe typu blister - pack, sterylizowane EO. 1 szt. 8 500 35 Pęseta jednorazowego użytku mikrobiologicznie czysta 1 szt. 200 36 Nakłuwacz 1,8 mm posiadający barwny kod głębokości wkłucia a 200 szt. 1 szt. 30 37 Rurka ustno - gardłowa Nr 1 (6 cm), sterylna , pakowana jednostkowo, z wyraźną datą produkcji i ważności, oznaczone kolorami 1 szt. 80 38 Rurka ustno - gardłowa Nr 2 (7 cm)sterylna , pakowana jednostkowo, z wyraźną datą produkcji i ważności, oznaczone kolorami 1 szt. 120 39 Rurka ustno - gardłowa Nr 3 (8cm)sterylna , pakowana jednostkowo, z wyraźną datą produkcji i ważności, oznaczone kolorami 1 szt. 180 40 Rurka ustno - gardłowa Nr 4 (9 cm) sterylna , pakowana jednostkowo, z wyraźną datą produkcji i ważności, oznaczone kolorami 1 szt. 150 41 Rurka intubacyjna bez mankietu( dziecięca) Nr 2; 2,5; 3; 3,5; 4; 4,5;5;5,5;6 1 szt. 150 42 Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym, z podwójnym znacznikiem głębokości Nr 5-9,5 1 szt. 800 43 Szpatułka drewniana sterylna x 100 szt., pakowana jednostkowo, z datą ważności i produkcji 1 op. 180 44 Opaski uciskowe ( stazy ) jednorazowego użytku do pobierania krwi w kolorze niebieskim i czerwonym, perforowane, płaskie, teksturowane, lekko pudrowane skrobią kukurydzianą, bezlateksowe, wykonane z syntetycznego kopolimeru styrenowo - butadienowego, posiadające kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej. Opakowanie jednostkowe - 1 rolka = 25 sztuk. 1 op. 35 45 Strzykawka jednorazowego użytku a 2 ml, trzyczęściowa z zakończeniem typu luer, położenie końcówki centralne, cylinder o wysokim stopniu przejrzystści, skalowana co 0,1 ml - 2,5 ml, wyraźna czytelna, nieścieralna skala; gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem, wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem tłoka. Tłok strzykawki z czterema nacięciami ułatwiającymi jego złamanie po wykonanej procedurze , co zabezpiecza przed ponownym użyciem. Opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami oraz wyraźną datą produkcji i ważności. Opakowanie kartonowe po 100 szt. 1 op. 180 46 Strzykawka j. u. 5 ml położenie końcówki asymetryczne, niebieska skala, niebieski tłok, zabezpieczenie przed wypadaniem tłoka, rozszerzenie do 5,6 ml. Na opakowaniu jednostkowym informacje o braku lateksu i PVC op. a` 100 szt. 1 op. 250 47 Strzykawka j. u. 10 ml , położenie końcówki asymetryczne ,niebieska skala, niebieski tłok, zabezpieczenie przed wypadaniem tłoka, rozszerzenie do 12 ml. Na opakowaniu jednostkowym informacje o braku lateksu i PVC op. a` 100 szt. 1 op. 100 48 Strzykawka jednorazowego użytku a 20 ml, trzyczęściowa, z zakończeniem luer, położenie końcówki boczne, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości. Skalowana co 0,5 ml, wyraźna, czytelna, nieścieralna skala, gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem, wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem tłoka. Tłok strzykawki z czterema nacięciami ułatwiającymi jego złamanie po wykonanej procedurze, co zabezpiecza przed ponownym użyciem. Opakowanie typu blister - pack z polskimi opisami oraz wyraźną datą produkcji ważności. Opakowanie kartonowe po 100 szt. 1 op. 80 49 Worek na mocz 2 l z odpływem jałowy 1 szt. 450 50 Żel do EKG 250 ml 1 szt. 50 51 Zatyczki do cewników Foleya jałowe o konstrukcji schodkowej 1 szt. 50 52 Pojemniki na odpady medyczne 0,7 l o owalnej podstawie, wykonane z PP, z otworem o średnicy max. 40 mm ( po usunięciu zabezpieczeń otworu wrzutowego) 1 szt. 1 000 53 Pojemnik na zużyte igły iniekcyjne 0,2 l o owalnej podstawie, wykonane z PP, z otworem wrzutowym z zamknięciem suwakowym na sprężynie. 1 szt. 1 000 54 Pojemniki na odpady medyczne 5 l wykonane z PP, z pokrywą i otworem o średnicy minimum 90 mm 1 szt. 4 000 55 Pojemnik na odpady medyczne 10l wykonany z PP, z pokrywą i otworem o średnicy minimum 90mmm 1 szt. 800 56 Rękawiczki diagnostyczne, lateksowe nie jałowe, bezpudrowe x 100 szt. S 1 op. 1 300 57 Rękawiczki diagnostyczne, lateksowe nie jałowe, bezpudrowe x 100 szt. M 1 op. 2 300 58 Rękawiczki diagnostyczne, lateksowe nie jałowe, bezpudrowe x 100 szt. L 1 op. 2 100 59 Rękawiczki diagnostyczne, winylowe, wzmocniony rolowany mankiet, grubość na palcach 0,14 mm; dłoń 0,12+_0,02mm, mankiet 0,09+_0,02 mm, nie jałowe x 100 szt. Rozmiar S,M,L 1 op. 100 60 Rękawice lateksowe, diagnostyczne o zwiększonej odporności na rozerwanie, grubość ścianek na palcach min.0,80mm na powierzchni dłoni min. 0,60mm ,poziom protein poniżej 50?g/g - oznaczone znakiem CE na opakowaniu jednostkowym wraz z numerem jednostki notyfikowanej ,rozmiary S, M, L, a 50szt. 1 op. 220 61 Rękawiczki nitrylowe bezpudrowe, rolowany mankiet o grubości na palcu: 0,15 +/_ 0,03;dłoni:0,12mm+/_ 0,03;mankiecie:0,08mm+/_0,03,o długości min. 240 mm, nie jałowe x 100 szt. Rozmiary S, M, L 1 op. 50 62 Rękawiczki sterylne, chirurgiczne, bezpudrowe, pokryte polimerem i aloe vera, długość całkowita, rozmiar 6,0 i 6,5 290+_ 5mm; 7,0 - 9,0 300+_ 5mm, grubość na palcach 0,17+_0,02mm, w części dłoniowej min. 0,10 mm 1 para 180 63 Szyna Kramera długość 150x15 cm 1 szt. 20 64 Szyna Kramera długość 150 x 12cm 1 szt. 25 65 Szyna Kramera długość 100 x 10 cm 1 szt. 50 66 Szyna Kramera długość 80 x 12 cm 1 szt. 20 67 Szyna Kramera długość 50 x 8 cm 1 szt. 40 68 Prowadnica do rurek intubacyjnych - różne rozmiary, sterylne 1 szt. 20 69 Filtr oddechowy pediatryczny bakteryjno-wirusowy z wkładem hydrofobowym i portem do kapnografii i filtracji 99,99% 1 szt. 20 70 Filtr oddechowy bakteryjno-wirusowy z wkładem hydrofobowym i portem do kapnografii i filtracji 99,99%, dla dorosłych, krótkotrwały 1 szt. 800 71 Podkład dwie warstwy bibuły i warstwa folii, różne kolory; szerokość 51 cm perforacja co 80 cm rolka = 50 szt. 60 72 Podkład dwie warstwy bibuły i warstwa folii, szerokość 51 cm perforacja co 50 cm rolka = 80 szt. 25.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.10.00 - 34.14.10.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Deklaracje zgodności dla wszystkich wyrobów oznakowanych znakiem CE, plus certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikacyjną dla wyrobów sterylnych. W przypadku wyrobów nie oznakowanych CE i nie podlegających deklaracji zgodności, czy też wprowadzanych po raz pierwszy na terenie Polski, wymagane jest zgłoszenie, potwierdzone wpisem do Rejestru Wyrobów Medycznych. W toku dokonywania i oceny ofert zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów tzn. ulotek, folderów, kart katalogowych czy też próbek zaoferowanych produktów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwości zmian ilościowych w poszczególnych asortymentach towarów w ramach kwoty umownej, jednakże łączne zmiany ilościowe nie mogą wynieść więcej niż 20% całkowitej wielkości przedmiotu zamówienia. . Strony przewidują możliwość zmiany ceny jednostkowej netto przedmiotu umowy (+;-) w związku z procentowymi zmianami cen (+;-) u producenta, lub procentowej zmiany cen urzędowych, przy czym zmiana ceny winna być udokumentowana przez Dostawcę (faktura od producenta itp.), a zmiana nastąpi w formie aneksu. Cena jednostkowa brutto przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki VAT. Zmiana stawek podatkowych VAT(+;-) nastąpi od dnia obowiązywania, pod warunkiem udokumentowania podstawy prawnej przez dostawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scrmits.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 25-040 Kielce, ul. Pakosz 72 pokój 301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 12:00, miejsce: 25-040 Kielce, ul. Pakosz 72 pokój 202 (sekretariat) lub pokój 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 15.12.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.