Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-06-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gorzów Wielkopolski: wykonanie robót na zadaniu: przebudowa odcinka drogi krajowej nr 3 w Gorzowie Wlkp. - ulica Grobla - Most Staromiejski Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp., do kontaktów: Agnieszka Zagórniak, ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, tel. +48 95 7219576, fax +48 95 7219612, e-mail: zampubl@um.gorzow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót na zadaniu: przebudowa odcinka drogi krajowej nr 3 w Gorzowie Wlkp. - ulica Grobla - Most Staromiejski. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Roboty w zakresie budowy dróg Most drogowy Przejście podziemne Usługi inżynierskie w zakresie projektowania. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gorzów Wlkp. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.22.11.11 - Mosty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych Oryginalny kod CPV: 45.22.12.11 - Przejścia podziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.12.11 - Przejścia podziemne Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Roboty budowlane polegające na przebudowie Mostu Staromiejskiego Roboty budowlane polegające na budowie ulicy Grobli Projektowanie i wykonanie przejścia podzimnego dla pieszych i zagospodarowanie ronda. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 16;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 600 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Uzyskali w ostatnich trzech latach przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów na poziomie min. 15 000 0000,00 PLN w każdym roku, 3. Uzyskali wskaźnik płynności bieżącej nie mniejszy niż jeden (Xbp> lub równe 1) w ostatnich roku obrotowym. Wskaźnik liczony jest wg wzoru: Xpb=aktywa bieżace/pasywa bieżące, 4. Posiadają środki finansowe lub dostęp do linii kredytowej przeznaczonej na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 4 000 000 zł. 5. Kluczowy personel skierowany do realizacji zamówienia: - kierownik budowy: wymagana liczba osób - 1, ogólne doświadczenie w latach - 10, jako kierownik podobnych robót -5 - kierownik robót drogowych odpowiednio: 1, 5, 3 - kierownik robót mostowych odpowiednio: 1, 5, 3 - kierownik robót elektrycznych odpowiednio: 1, 5, 3 - kierownik robót sanitarnych odpowiednio: 1, 5, 3 5. Potencjał techniczny - niezbędny sprzęt: - koparka przedsiębierna, moc/pojemność/ inne parametry: 0,5-2 metry sześcienne, 2 szt. - samochód samowyładowawczy, moc/pojemność/inne parametry: 10-25 ton, 5 szt., - spycharka, moc/pojemność/inne parametry: 100-250 kM, 1 szt., - równiarka 1 szt., - sprzęt do wałowania: walce gładkie 1 szt., walce ogumione 1 szt., walce wibracyjne 1 szt. - rozkładarka betonu asfaltowego 1 szt. 6. Doświadczenie: wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację, co najmniej 2 projektów (robót), w tym co najmniej 1 projekt mostowy i co najmniej 1 projekt drogowy, odpowiadający swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot tego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 8 000 000 zł każdy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieni warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, a w przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, a w przypadku gdy wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, bilans za ostatni rok obrotowy. W przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające: - obroty rozumiane jako przychód netto (tj. bez podatku VAT) ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów za ostatnie 3 lata obrotowe (każdy rok osobno), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. - należności i zobowiązania za ostatni rok obrotowy. 2. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na poziomie nie mniejszym niż 4 000 000,00 PLN - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informacje o kluczowym personelu wykonawcy, życiorysy zawodowe kluczowego personelu wraz z kopiami stosownych uprawnień budowlanych (jeśli takie uprawnienia wymagane są na danym stanowisku) oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do odpowiedniej Izby Zawodowej, Deklaracje dyspozycyjności - wypełnione i podpisane przez osoby z kluczowego personelu, które nie są pracownikami wykonawcy, 2. Oświadczenie o potencjale technicznym wykonawcy, 3. Oświadczenie o zrealizowanych zamówieniach, referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że wszystkie wymienione zamówienia zostały wykonane należycie i zgodnie z wymaganiami zlecającego. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 35 - 33541 z dnia 18.02.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: OU.V.341/56/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 25.07.2005, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: wpłata/przelew na konto zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.07.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 25.07.2005, godzina 11:30, Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, pok. 201.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania jest współfinansowane z funduszy Unii Europejskiej pochodzących z programu SPO Transport. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.06.2005.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych elektrycznych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-2
- Modernizacja kompleksów sportowo-rekreacyjnych na terenie placówek oświatowych
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych ogólnobudowlanych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Gorzowie Wielkopolskim oraz członków ich rodzin
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii na budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 16
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania Ścieżka parkowa z utwardzeniem terenu na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego im. dr Józefa Bednarza w Świeciu
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Sosnowa-Dębowa
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 5201W Płock - Zągoty - Bonisław w zakresie budowy ścieżki rowerowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania wnętrza podwórzowego położonego w kwartale ulic Trzebnicka, Kleczkowska, Siemieńskiego oraz Kraszewskiego we Wrocławiu
- Przebudowa części "A" ZSP w Czarnocinie - rewitalizacja wspólnej przestrzeni w Czarnocinie dla międzypokoleniowej integracji i promowania aktywności społecznych
- Opracowanie dokumentacji projektowej architektoniczno-budowlanej i technicznej w ramach zadania: Poprawa ekomobilności w MOF Olsztyna - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





