To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-05-31
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Gorzów Wielkopolski: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i utrzymanie czystości w obiektach: a) Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp., ul. Sikorskiego 42 b) Inspektoratu ZUS w Sulęcinie, ul. Witosa 21 oraz Lipowa 16A i 16B c) Biura Terenowego ZUS w Międzyrzeczu ul. Przemysłowa 2 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wielkopolskim, do kontaktów: Beata Musińska, ul. Sikorskiego, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7285200, 7285258, fax 095 7285454, e-mail: musinskab@zus.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego; Inne:ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 22 poz. 10499 z 26.01.2007 Wartość zamówienia (bez VAT): 71485,46 EUR.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i utrzymanie czystości w obiektach: a) Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp., ul. Sikorskiego 42 b) Inspektoratu ZUS w Sulęcinie, ul. Witosa 21 oraz Lipowa 16A i 16B c) Biura Terenowego ZUS w Międzyrzeczu ul. Przemysłowa 2. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 14. Główne miejsce świadczenia usług: Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 42. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych i utrzymanie czystości w obiektach: a) Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp., ul. Sikorskiego 42 b) Inspektoratu ZUS w Sulęcinie, ul. Witosa 21 oraz Lipowa 16A i 16B c) Biura Terenowego ZUS w Międzyrzeczu ul. Przemysłowa 2 d) Biura Terenowego ZUS w Strzelcach Kraj. ul. Aleja Wolności 5. 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Część nr: 1 Nazwa: V. 1 Data udzielenia zamówienia: 28.05.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 11. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Gospodarczo-Socjalnych ANTEMA Sp. z o.o., Aleja Jana Pawła II 8A, 58-506 Jelenia Góra, tel. 075 7557270, fax 075 7557003, e-mail: sekretariat@antema.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 14662.18 Oferta z najniższą ceną: 14662.18 / oferta z najwyższą ceną: 35238.99 Waluta: PLN
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.05.2007.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy podziemnej budowli ochronnej.
- Dostawa zestawów komputerowych
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych oraz salach wystawowych Stacji Muzeum przy ul. Towarowej 3, 00-811 Warszawa
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości w budynkach Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach w latach 2026-2029
- Adm.261.4.2025 - Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynku oraz wokół budynku Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Sprzątanie pomieszczeń biurowo-dydaktycznych, korytarzy i sanitariatów w pomieszczeniach NCBJ w Warszawie na ul. Pasteura 7.
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usług portierskich
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





