eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dubiecko › Rozbudowa Środowiskowego Domu Samopomocy w Bachórcu - stan surowy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-19

Dubiecko: Rozbudowa Środowiskowego Domu Samopomocy w Bachórcu - stan surowy
Numer ogłoszenia: 312536 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248482 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dubiecko, ul. Przemyska 10, 37-750 Dubiecko, woj. podkarpackie, tel. 016 6511156, faks 016 6511156.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Środowiskowego Domu Samopomocy w Bachórcu - stan surowy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : A) wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy Środowiskowego Domu Samopomocy na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej wraz z wytyczeniem i inwentaryzacją w następującym zakresie: 1/ Roboty ziemne 2/ Podbicie fundamentów istniejącego budynku od strony dobudowywanej 3/ Fundamenty, piwnice 4/ Parter 5/ Poddasze 6/ Dach - konstrukcja i pokrycie B) Wykonanie innych prac i robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, , w tym między innymi: - oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót, - organizację zaplecza budowy, - badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych podłoża w pom. niepodpiwniczonych oraz na zewnątrz ścian - protokół kominiarski drożności przewodów kominowych - bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, - wykonanie ewentualnych robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu. C) Protokolarne przekazanie Zamawiającemu gotowego obiektu w stanie surowym otwartym wraz z dokumentacją zawierającą stosowne atesty, aprobaty bądź certyfikaty, protokoły badań zagęszczenia gruntu w pom. niepodpiwniczonych, protokół kominiarski. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji zawierającej: a) projekt budowlany, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ, c) przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. /w pozycjach przedmiarowych uwzględnić wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia roboty w tym. in. izolacja pozioma ścian piwnic, izolacja pionowa wilgociowa i cieplna styrodurem gr. 8 cm, zasypanie fundamentów zewnątrz i wewnątrz do proj. wysokości wraz z zagęszczeniem/. Inwestor posiada następujące materiały zakupione na przedmiotową inwestycję, które należy przejąć i wbudować: Pustak betonowy alfa na fundamenty 24x24x49 - 1400 szt. Styropian laminowany frez. PS20 gr. 8cm na izolację fundamentów - 120,0m2 Pręty zbroj. żebr. fi 10 - 2,0 T Pręty zbroj. żebr. fi 12 - 2,0 T Drut zbroj. gładki fi 6 - 0,36T Bloczki gazobet. 24x24x59 - 2 080 szt. Bloczki gazobet. 12x24x59 - 480 szt. Tarcica, drewno na konstrukcję dachową - łącznie 30,57 m3 Stemple - 150 szt. Materiały na pokrycie dachowe: Balex rynna R-150 brąz /4m/ - 12 szt Balex rura spustowa RS 100 brąz /3m/ - 6 szt. Łącznik rynny z rurą ŁRR 150/100 - 4 szt. Hak rynny kompakt HRK 150 brąz - 100 szt. Złącze rynny ZR 150 brąz - 10 szt. Denko rynny prawe DRP 150 - 3 szt. Denko rynny lewe - DRL 150 - 3 szt. Kolanko rynny - KR 100 60 - 8 szt. Obejma rury spustowej ORS 100 - 8 szt. Wylewka rury spustowej WR 100 brąz - 4 szt. Blacha BPA 1240x2000 8017 czek. brąz. - 25 ark. Blacha BTD-18 dach 8017 czek.brąz. 0,50SP25 308,88 m2 Wkręt farmerski 4,8 x 35 RAL 8017 /250szt/ 12 opak. Folia paroprzep. Top. Dach /75m2/ - 375 m2 Silikon dekarski brąz. 300 ml - 6 szt Taśma dekarska ołów SOUDAL 15cm /10mb/ do ob. komin. - 3 szt. Okna FAKRO FTP-V U3 78x140 - 7 szt. Kołnierz FAKRO EZV 78x140 - 7 szt Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca winien dokonać oględzin terenu, na którym będą wykonywane ro?boty, sprawdzić zakres i rodzaj robót objętych dokumentacją i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie. 2. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty pod-pisania umowy. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i normatywa?mi. 4. Zamawiający ma prawo zapoznania się z przebiegiem i postępem prac na każdym etapie realizacji zamówienia w terminie i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. O rozpoczęciu robót Wykonawca winien powiadomić właścicieli istniejącego w rejonie budowy terenu. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi warunkami technicznymi, Polskimi Normami Budowlanymi oraz z zaleceniami Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane niewłaściwym wykonawstwem lub nieprzestrzeganiem przepisów. Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych terenu budowy i przechowywanych tam materiałów budowlanych. 6. Wykonawca urządzi zaplecze budowy we własnym zakresie i poniesie koszty z tym związane. 7. Wykonawca zabezpieczy plac budowy i wykona oznakowanie miejsca robót. 8. Od dnia protokolarnego przekazania placu budowy Wykonawca odpowiada za organizację swojego zaplecza oraz ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy i szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji umowy urządzeń lub obiektów budowlanych osób trzecich zobowiązuje się Wykonawcę do naprawienia ich w terminie uzgodnionym z Zamawiającym i poszkodowanym. Wykonawca ponosi konsekwencje wynikłe z nieterminowego ich naprawienia. 9. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. 10. Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia. Za koordynację robót budowlanych i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiadać będzie kierownik budowy. 11. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej (jeżeli ich opisanie w dokumentacji nastąpiło poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia) lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych w dokumentacji projektowej, za zgodą projektanta i pod warunkiem złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia w celu aprobaty Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUD-REM Zakład Budowlano Remontowy Jan Ulanowski, Dynów, ul. Mickiewicza 5/7, 36-065 Dynów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 364079,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 316110,00

  • Oferta z najniższą ceną: 316110,00 / Oferta z najwyższą ceną: 397905,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.