Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-19
Ciechanów: Remonty placówek oświatowych G 1, G 3, MZS 1, MZS 2, SP 4, SP 5, SP 6, MP 3, MP 6, MP 8 i MP 10 w Ciechanowie
Numer ogłoszenia: 312516 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli w Ciechanowie , ul. Jesionowa 27, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 0 23 673 72 72, faks 0 23 673 72 72 wew. 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zosipciechanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty placówek oświatowych G 1, G 3, MZS 1, MZS 2, SP 4, SP 5, SP 6, MP 3, MP 6, MP 8 i MP 10 w Ciechanowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - remont generalny dwóch sanitariatów uczniowskich w Gimnazjum nr 1 Zadanie nr 2 - remont generalny sanitariatu w Gimnazjum nr 3 Zadanie nr 3 - wymiana odcinka rurażu wewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej w Miejskim Zespole Szkół nr 1 Zadanie nr 4 - remont generalny podjazdu dla niepełnosprawnych oraz budowa chodników z kostki betonowej przy Miejskim Zespole Szkół nr 2 Zadanie nr 5 - remont schodów zewnętrznych oraz miejscowa naprawa pokrycia dachowego w Szkole Podstawowej nr 4 Zadanie nr 6 - wymiana podłóg na wykładzinę rulonową zmywalną w 5 -ciu klasach lekcyjnych Szkoły Podstawowej nr 5 Zadanie nr 7 - wymiana nawierzchni chodników wewnętrznych na kostkę betonową przy Szkole Podstawowej nr 6 Zadanie nr 8 - wymiana nawierzchni tarasu i placu zabaw na kostkę betonową przy Miejskim Przedszkolu nr 3 Zadanie nr 9 - przebudowa części ogrodzenia z bramą i furtami przy Miejskim Przedszkolu nr 6 Zadanie nr 10 - remont elewacji wiatrołapu Miejskiego Przedszkola nr 8 Zadanie nr 11 - wyłożenie drogi pożarowej i chodnika kostką betonową, montaż osłon grzejnikowych w salach zabaw dzieci i korytarzu Miejskiego Przedszkola nr 10.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.21.13.10-5, 45.43.21.11-5, 45.23.32.26-9, 45.34.00.00-2, 45.42.11.48-3, 45.11.27.10-5, 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.43.12.00-9, 45.43.11.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metodą stanu granicznego spełnia/ nie spełnia na podstawie wykazy wykonanych conajmniej 2 robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia na każde z zadań lub o charakterze zbliżonym do zakresu rzeczowego robót i wartości odpowiadającej conajmniej tej, na którą wykonawca składa ofertę
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metodą stanu granicznego spełnia/nie spełnia na podstawie wykazu dotyczącego posiadania lub dysponowania conajmniej 2 osobami z doświadczeniem w układaniu nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni minimum 2000m2 każdy ( dotyczy zadania nr 4,7,8 i 10 )oraz conajmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiedniej do zakresu prac specjalności budowlanej (dotyczy zadania nr 1,2,3,4,6,7,8,11)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metodą stanu granicznego spełnia/nie spełnia na podstawie posiadania aktualnej , opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę conajmniej 100000zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zosipciechanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli ul. Jesionowa 27 06-400 Ciechanów, pok. nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli ul. Jesionowa 27 06-400 Ciechanów, pok. nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont generalny 2 sanitariatów uczniów w G - nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana glazury,terakoty , armatury sanitarnej, drzwi wewnętrznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.10-5, 45.43.12.00-9, 45.43.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont generalny sanitariatu w G - nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana glazury, terakoty, armatury sanitarnej, drzwi wewnetrznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.10-5, 45.43.12.00-9, 45.43.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana odcinka rurażu kanalizacji deszczowej w MZS nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka podłogi z płytek ceramicznych, podbudowy betonowej, demontaż uszkodzonego odcinka rurażu, przywrócenie stanu pierwotnego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.43.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont generalny podjazdu dla niepełnosprawnych oraz budowa chodników z kostki betonowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana nawierzchni podjazdu i cokołów , budowa chodników z kostki betonowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont schodów zewnętrznych i miejscowa naprawa pokrycia dachowego w SP nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana nawierzchni schodów zewnętrznych oraz miejscowa uszczelnienie pokrycia dachowego papą termozgrzewalną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wymiana podłóg na wykładzinę zmywalną rulonową w SP nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana podłóg na wykładzinę zmywalną wzmocnioną w 5 klasach lekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.11-5, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wymiana nawierzchni chodników w SP nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana istniejącej nawierzchni chodników na kostkę betonową.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wymiana nawierzchni tarasu i placu zabaw przy MP nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana nawierzchni na kostkę betonową oraz ułożenie nawierzchni trawiastej darniowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.11.27.10-5, 45.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przebudowa ogrodzenia przy MP nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ogrodzenia z przęseł stalowych z siatką plecioną oraz bramy i furty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00-2, 45.42.11.48-3, 45.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Remont elewacji wiatrołapu MP nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Reperacja podłoża, naniesienie tynków mozaikowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wyłożenie drogi pożarowej kostką betonową oraz montaż osłon grzejnikowych w MP nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyłożenie nawierzchni drogi pożarowej kostką betonową, wykonanie i montaż osłon grzejnikowych w salach zabaw dzieci oraz korytarzu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9, 45.11.13.00-1, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Dostawa worków na odpady
- Budowa boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z towarzyszącą infrastrukturą przy Szkole Podstawowej nr 1 w Ciechanowie w ramach programu Budowa kompleksów sportowych Orlik - edycja 2024
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego w zakresie "ABC przedsiębiorczości"
- "Aktualizacja i rozbudowa systemu elektronicznej obsługi studenta BAZUS/SIMPLE.ERP użytkowanego przez Uczelnię systemu elektronicznej obsługi studenta BAZUS/SIMPLE.ERP".
- Usługa wydzierżawienia urządzeń wielofunkcyjnych drukujących, dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz kompleksowa opieka serwisowa dotycząca tych urządzeń.
- Rewaloryzacja budynku ekspozycyjnego Muzeum Szlachty Mazowieckiej na ulicy Warszawskiej 61 w Ciechanowie- etap II
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal konferencyjnych w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Wzmocnienie skarp składowiska odpadów
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącego im. Dąbrówki w Poznaniu
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Remont wybranych pomieszczeń parteru w budynku głównym Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kartuzach im. Mikołaja Kopernika
- Remont pomieszczeń
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.