eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa aparatury naukowo-badawczej PRz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-30

Rzeszów: Dostawa aparatury naukowo-badawczej PRz
Numer ogłoszenia: 312475 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. W. Pola 2, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury naukowo-badawczej PRz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Polerka wibracyjna - 1 szt.; Oscyloskop cyfrowy - 4 szt., multimetr - 4 szt.; 1. Zintegrowana platforma latająca do badań miniaturowego autopilota, na bazie modelu RC (układ klasyczny z napędem elektrycznym) - 2 szt. 2. Moduł nadawczy 2.4GHz do aparatury T12FG wraz z dwoma odbiornikami 14 kanałowymi (wymagana cyfrowa współpraca z zespołem serw). 3. Moduł zwiększający zasięg aparatury (zgodny ze standardem posiadanej aparatury Futaba), pracujący w zakresie 400-470MHz, z możliwością wyboru kanału.; Licencja typu floating na oprogramowanie do projektowania schematów i płytek drukowanych dla 3 stanowisk laboratoryjnych; Rejestrator 10 kanałowy wraz z laptopem - 1 szt.; 1. Projektor - 1 szt. 2. Baterie do notebook a) LENOVO 6458-CTO - panorama - 2 szt. b) SAMSUNG NP-NC10 - 1 szt. 3. Bateria do płyty głównej komputera stacjonarnego - 20 szt. 4. Zasilacz do komputera stacjonarnego - 2 szt. 5. Listwa zasilająca - 4 szt. 6. Klawiatura do komputera stacjonarnego - 2 szt. 7. Mysz optyczna - 4 szt. 8. Router + AP - 1 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 34.71.00.00-7, 31.64.40.00-2, 48.98.00.00-1, 31.71.10.00-3, 30.23.60.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wzór oferty na dostawy;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr bud. V pokój A 424-1 ul. Aleja Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa polerki wibracyjnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Polerka wibracyjna. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Polerka wibracyjna - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oscyloskopów cyfrowych z multimetrami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oscyloskopy cyfrowe z multimetrami. Szczegłowy opis zawiera załącznik nr 5. Oscyloskop cyfrowy - 4 szt., multimetr - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa zintegrowanych platform latających.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zintegrowana platforma latająca do badań miniaturowego autopilota, na bazie modelu RC (układ klasyczny z napędem elektrycznym), 2 szt. 2. Moduł nadawczy 2.4GHz do aparatury T12FG wraz z dwoma odbiornikami 14 kanałowymi (wymagana cyfrowa współpraca z zespołem serw). 3. Moduł zwiększający zasięg aparatury (zgodny ze standardem posiadanej aparatury Futaba), pracujący w zakresie 400-470MHz, z możliwością wyboru kanału. Szczegłowy opis zawiera załącznik nr 5. 1. Zintegrowana platforma latająca do badań miniaturowego autopilota, na bazie modelu RC (układ klasyczny z napędem elektrycznym) - 2 szt. 2. Moduł nadawczy 2.4GHz do aparatury T12FG wraz z dwoma odbiornikami 14 kanałowymi (wymagana cyfrowa współpraca z zespołem serw). 3. Moduł zwiększający zasięg aparatury (zgodny ze standardem posiadanej aparatury Futaba), pracujący w zakresie 400-470MHz, z możliwością wyboru kanału..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.71.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa oprogramowania do projektowania schematów i płytek drukowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest licencja typu floating na oprogramowanie do projektowania schematów i płytek drukowanych dla 3 stanowisk laboratoryjnych. Szczegłowy opis zawiera załącznik nr 5. Licencja typu floating na oprogramowanie do projektowania schematów i płytek drukowanych dla 3 stanowisk laboratoryjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.98.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa rejestratora 10 kanałowego wraz z laptopem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejestrator 10 kanałowy wraz z laptopem. Szczegłowy opis zawiera załącznik nr 5. Rejestrator 10 kanałowy wraz z laptopem - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.64.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa projektora, baterii do notebooków, baterii do pł. główn., zasilaczy, listw zasilajacych, klawiatur, myszy optycznych i routera+AP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor - 1 szt., baterie do notebooków - 3 szt. , baterie do pł. główn. - 20 szt., zasilacze - 2 szt. , listwy zasilające - 4 szt., klawiatury - 2 szt., myszy optyczne - 4 szt. i router+AP - 1szt. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 1. Projektor - 1 szt. 2. Baterie do notebook a) LENOVO 6458-CTO - panorama - 2 szt. b) SAMSUNG NP-NC10 - 1 szt. 3. Bateria do płyty głównej komputera stacjonarnego - 20 szt. 4. Zasilacz do komputera stacjonarnego - 2 szt. 5. Listwa zasilająca - 4 szt. 6. Klawiatura do komputera stacjonarnego - 2 szt. 7. Mysz optyczna - 4 szt. 8. Router + AP - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.