To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-29
Łódź: Dostawa urządzeń laboratoryjnych wraz z wyposażeniem dla potrzeb diagnostyki immunologicznej na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10.
Numer ogłoszenia: 312415 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294889 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego, ul. Czechosłowacka 8/10, 92-216 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6757070, faks 042 6791780.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń laboratoryjnych wraz z wyposażeniem dla potrzeb diagnostyki immunologicznej na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja urządzeń laboratoryjnych wraz z wyposażeniem dla potrzeb diagnostyki immunologicznej na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8_10, zgodnie z przedstawionym opisem technicznym przedmiotu zamówienia oraz minimalnymi parametrami - załącznik nr 2 w części B SIWZ. Przedstawione w załączniku nr 2 cechy techniczne przedmiotu zamówienia określają typ wymaganego przez Zamawiającego sprzętu (przykład produktu spełniającego oczekiwania). Oznacza to, iż oferowany sprzęt musi spełnić określone w nich parametry. Parametry sprzętu mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w SIWZ. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w/w sprzętu lub równoważnego. Niespełnienie choćby jednego z wymogów technicznych czy minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. Podział pakietów: Pakiet nr 1. Nefelometr - 1 sztuka Pakiet nr 2: Zadanie 1 - Mikrowirówka laboratoryjna z rotorem na probówki typu eppendorf - 1 sztuka Zadanie 2 - Stołowa wirówka laboratoryjna z chłodzeniem, z wymiennymi rotorami, sterowana mikroprocesorowo - z wyposażeniem - 1 sztuka Zadanie 3 - Stołowa wirówka laboratoryjna z wyposażeniem - 1 sztuka Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy: -sprzedaż urządzeń laboratoryjnych wraz z wyposażeniem oraz dostawa do siedziby Zamawiającego. -instalacja urządzeń oraz uruchomienie wszystkich funkcji. -przeprowadzenie szkolenia dla personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie właściwej obsługi. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu fabrycznie nowego nieużywanego, nierekondycjonowanego, niedemonstracyjnego sprzętu- rok produkcji nie starszy niż 2011 i gwarantuje, że przedmiot umowy jest wolny od wad fizycznych i prawnych. Urządzenia muszą posiadać niezbędne okablowanie i inne elementy instalacyjne. Zamawiający dopuszcza serwis i wykonywanie usług instalacyjnych oraz szkoleniowych bezpośrednio przez producenta lub jego autoryzowane służby. Za ich działania lub zaniechania w całości odpowiada Wykonawca będący stroną w umowie. Warunki lokalowe Zamawiającego: Pomieszczenie usytuowane na parterze budynku. W przypadku wątpliwości i zastrzeżeń wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie przed terminem składania ofert. Po zweryfikowaniu sprawności działania dostarczonego sprzętu zostanie podpisany protokół odbioru końcowego. Do protokołu Wykonawca załączy instrukcję obsługi w j. polskim oraz karty gwarancyjne dotyczące przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00 - Analizatory 38.43.45.80 - Analizatory testów immunologicznych 42.93.10.00 - Wirówki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Siemens Sp. z o.o., ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
- Siemens Sp. z o.o., ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 237960,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 257040,00
Oferta z najniższą ceną: 257040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 257040,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 zad. 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Meranco Aparatura Kontrolno-Pomiarowa i Laboratoryjna Sp. z o.o., ul. Myśliborska 89, 60-432 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3240,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3240,00
Oferta z najniższą ceną: 3240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3240,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 2 zad. 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Meranco Aparatura Kontrolno-Pomiarowa i Laboratoryjna Sp. z o.o., ul. Myśliborska 89, 60-432 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23150,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23544,00
Oferta z najniższą ceną: 23544,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23544,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 2 zad. 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Labsystem s.c. E. Superata, M. Martini, ul. Dobrego Pasterza 100,, 31-419 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18184,50
Oferta z najniższą ceną: 18184,50 / Oferta z najwyższą ceną: 18184,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 74/TP/ZP/D/2024 Dostawy odzieży medycznej oraz obuwia medycznego i zawodowego dla USK im. WAM -CSW w Łodzi.
- Remont w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Sieradzu polegający na częściowym dostosowaniu budynku do przepisów p. poż - etap III
- DZP.26.89.2024 Usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości stanu technicznego budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 2 części.
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych w m. Aleksandrów Łódzki i Strzelce z podziałem na 2 części.
- Wyznaczenie nowego przejścia wraz z budową sygnalizacji świetlnej oraz poprawą brd w ciągu drogi krajowej nr 91c w m. Rozprza w woj. łódzkim.
- Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej Nr 42 w województwie łódzkim w m. Ładzice
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy zamkniętego systemu próżniowego do pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatury do OB
- Dostawa odczynników do diagnostyki chorób o podłożu infekcyjnym i autoimmunologicznym wraz z dzierżawą analizator
- RZP-19/OC/2024 - "Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów - Bloty i panele alergologiczne"
- zakup i dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą i serwisem automatycznego analizatora koagulologicznego
- Produkty lecznicze.
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Analizatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.