To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-29
Sosnowica: Remont drogi w leśnictwie Turno.
Numer ogłoszenia: 312324 - 2011; data zamieszczenia: 29.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242160 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew, Aleja Kasztanowa 13, 21-230 Sosnowica, woj. lubelskie, tel. 082 5912125, faks 082 5912125.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowosci prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi w leśnictwie Turno..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa zadania: Remont drogi w leśnictwie Turno. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi gruntowej, na odcinku 2000 m. Szerokość drogi bez poboczy 3,5 m, Zadanie obejmuje wykonanie prac z materiałów zakupionych przez Wykonawcę. W zakres wykonywanych czynności wchodzą między innymi: Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni Wykonanie nawierzchni żwirowej- srednia grubosć warstwy po zagęszczeniu 25 cm Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie warstwy nawierzchni 3. Wspólny Słownik Zamówień: KOD CPV 45233220-7 4. Zamawiający zaleca wykonanie wizji drogi przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 5. Wymagania dotyczące robót: a) wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami osób nadzorujących; b) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami SIWZ; c) użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. 6. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., nr 185, poz. 1243) 7. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją. 10. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązujących na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia. 11. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy Pzp., a mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. 12. Wykonawca zapewni, co najmniej 36 miesięczną (liczoną od daty końcowego odbioru robót) gwarancję na wykonane prace budowlane na warunkach określonych w umowie. 13. Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu przez Wykonawcę materiałów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Transportowe, Rolnicze i Roboty Ziemno-Melioracyjne S. C. Niedźwiedzcy, Kulczyn 14 A, 22-235 Hańsk, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 255261,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 163713,00
Oferta z najniższą ceną: 163713,00 / Oferta z najwyższą ceną: 163713,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SOSNOWICA
więcej: przetargi SOSNOWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont dachu i docieplenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Koziej 1A, ul. Koziej 1B i ul. Mirkowskiej 42 w Konstancinie - Jeziornie"
- Zagospodarowanie terenu integracji społecznej w Jakubowie.
- "Likwidacja przełomów i zapadnięć w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego"
- Remont nawierzchni dróg na terenie Gminy Buczkowice
- Odbudowa gminnych dróg wewnętrznych na terenie gminy Stara Kamienica
- Rozwój infrastruktury oraz poprawa dostępności komunikacyjnej w Złotoryi - utwardzenie nawierzchni kamieniem bazaltowym na potrzeby zagospodarowania zalewu oraz przebudowa chodnika ul. Garbarskiej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.